[O2] Octavia rs kontrolka oleju czerwona.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TomiVrs
    Classic
    • 2017
    • 0

    [O2] Octavia rs kontrolka oleju czerwona.

    hubert78, rowerzysta nie wtargnął, bo stał przed przejściem, gdy nadjeżdżał samochód ( widać to wyraźnie na filmiku ). A cała sprawa wyszła z gapiostwa kierującego Mazdą, który na 1000% próbował zmienić pas na lewy ( jeszcze przed całą akcją ) - widać, że przesuwa się w lewo ( zapewne patrząc w boczne lusterko na jadący za nim VW ), potem przenosi wzrok do przodu, zauważa rowerzystę i daję mocno w lewo.

    BTW. Moim zdaniem linia ciągła z tego dojazdu powinna być non stop aż do przejścia, nie było by wtedy takich problemów jak ten. Oczywiste jest, że ktoś chcący zmienić pas będzie patrzył w boczne lusterko a nie przed siebie a wynik widać na filmiku...
  • TomiVrs
    Classic
    • 2014
    • 6

    #2
    [O2] Octavia rs kontrolka oleju czerwona.

    Witam.Szukalem tematu i sa ale nic pomocnego nie znalazlem wiec postanowilem napisac.Wracajac z polski do londynu po przejechaniu okolo 1000km zaczela mrugac czerwona kontrolka oleju i pisac zeby zgasic auto i sprawdzic zjechalem sprawdzilem olej i olej byl ale troszke dolalem.zapalilem i ruszylem dalej po paru km znow wiec zgasilem zapalilem i tak sie powtarzalo do samego londynu ale w roznych odstepach czasowych.silnik pracowal normalnie i nie bylo problemu.na drugi dzien gdy zapalilem autko przez pierwsze 5-10sekund slychac popychacze albo zawory i ustepuje ale nie calkowicie nie chcialem dlurzej by nie zatrzec.Nie wiem czy to pompa czy czujnil czy co.potrzebuje pomocy panowie bo w londynie drogie naprawyMam skode octavie 2.0 vrs 200Km 2006 rok z przebiegiem 230tys.

    Komentarz

    • 2.0-16v Michał
      RS
      • 2013
      • 4038
      • Octavia III (5E3)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM
      • CHZD 1.0 TSI 115 KM

      #3
      Podłącz kompa
      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%BCowa-niunia
      przedstawiam smerfetke

      Komentarz

      • TomiVrs
        Classic
        • 2014
        • 6

        #4
        Nie pokazuje nic po podlaczeniu

        Komentarz

        • alxxx
          RS
          • 2010
          • 1823
          • Octavia I (1U2)
          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

          #5
          TomiVrs, pewnie coś nie halo z ciśnieniem oleju, musisz odwiedzić warsztat żeby sprawdzili/zmierzyli. Nie znajdziesz tam polskiego warsztatu? :diabelski_usmiech
          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

          Komentarz

          • spacewalker
            Elegance
            • 2012
            • 942

            #6
            Re: Octavia rs kontrolka oleju czerwona.

            Zamieszczone przez TomiVrs
            .......potrzebuje pomocy panowie bo w londynie drogie naprawy.....
            a co w Londku jest tanie ?
            W koncu nie zarabai się tam 1400zł netto

            Komentarz

            • robreg
              L&K
              • 2010
              • 1195
              • Octavia I (1U2)
              • AXP 1.4 MPI 75 KM

              #7
              W takim przypadku czujnik cisnienia oleju z auta precz i albo wsadzic na zamianę koniecznie nowy, albo lepiej podłączyć manometr do pomiaru ciśnienia smarowania i sprawdzic w jakim stanie jest pompa oleju.

              Nowy fabrycznie czujnik pozwala miec nadzieję, ze będzie wskazywać minimalne cisnienie poprawnie, ale jesli na nim takze bedzie mrugalo ciśnienie oleju, koniecznie sprawdź stan pompy.

              Mi, przy uruchamianiu BXE z odpietymi wtryskami (cwiczenie pt przesmarujmy silnik bez obciazania praca) wyswietlalo czerwona kontrolke oleju pomimo poprawnego cisnienia wskazywanego w blokach pomiarowych. Ale to byl zupełnie inny przypadek....
              Pozdrawiam, Robreg.
              ----
              furmanka.blogspot.com fan ;-)

              Komentarz

              • TomiVrs
                Classic
                • 2014
                • 6

                #8
                Panowie a czy wie ktos gdzie jest czujnik cisnienia oleju w 2.0 vrs 200KM.

                Komentarz

                • robreg
                  L&K
                  • 2010
                  • 1195
                  • Octavia I (1U2)
                  • AXP 1.4 MPI 75 KM

                  #9
                  typ silnika napisz... literki konkretnego typu zastosowanego w Twoim aucie.
                  Pozdrawiam, Robreg.
                  ----
                  furmanka.blogspot.com fan ;-)

                  Komentarz

                  • misza_zabrze
                    L&K
                    • 2013
                    • 1371
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • BLR 2.0 FSI 150 KM

                    #10
                    Sporadycznie w 2.0 TFSI padaly pompy oleju. Jest to zupelnie inna konstrukcja niz tradycyjne pompy ktore kazdy sobie wyobraza. Jest to "czesc" silnika. Wyrabiaja sie zebatki na walku napedzajacym przez lancuch (numer 7 na rysunku) ew wewnatrz pompy wyrabiaja sie tryby, przez co spada cisnienie co moze doprowadzic do zniszczenia silnika.


                    Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                    Obecnie -> Seicento 900+LPG
                    Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                    Bylo ->GOLF 3 1.8

                    Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                    Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                    Komentarz

                    • robreg
                      L&K
                      • 2010
                      • 1195
                      • Octavia I (1U2)
                      • AXP 1.4 MPI 75 KM

                      #11
                      misza_zabrze, sugerujesz, że cały ten potwór na rysunku to pompa oleju 2.0 TFSI?

                      Dobra, sam znalazłem

                      Kod:
                      http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2876674.html
                      nosz......

                      [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7vJ6p6g9QEU[/youtube]

                      a poza tym nadal nie pokazane zostało, gdzie szukać czujnika ciśnienia oleju - co by sobie np. zamiast niego manometr wkręcić i popaczeć...

                      ...jak pompa dokonywa żywota nędznego swojego afu.
                      Pozdrawiam, Robreg.
                      ----
                      furmanka.blogspot.com fan ;-)

                      Komentarz

                      • misza_zabrze
                        L&K
                        • 2013
                        • 1371
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • BLR 2.0 FSI 150 KM

                        #12
                        robreg, TomiVrs, , sorki Czujnik znajduje sie na mocowaniu filtra oleju. Nr.8



                        Poza tym na spodzie miski olejowej jest czujnik poziomu oleju. (Nr 6) Mozliwe ze to on sieje zamet. Trzeba sprawdzic na VCDS. Odlaczyc go i zoabczyc czy wyskoczy blad. Jesli nie to od niego bym zaczal. A sprawdzenie cisnienia oleju to swoja droga.

                        Zamieszczone przez robreg
                        misza_zabrze, sugerujesz, że cały ten potwór na rysunku to pompa oleju 2.0 TFSI?

                        Niestety to prawie ta sama budowa co w moim 2.0 FSI, tylko ze nie wytrzymuja one dodatkowych 50KM w TFSI.
                        Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                        Obecnie -> Seicento 900+LPG
                        Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                        Bylo ->GOLF 3 1.8

                        Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                        Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                        Komentarz

                        • robreg
                          L&K
                          • 2010
                          • 1195
                          • Octavia I (1U2)
                          • AXP 1.4 MPI 75 KM

                          #13
                          misza_zabrze, ja tu tylko za posłańca dla Tomiego robię ;-)

                          a ja narzekałem na BXE...

                          ...cacy BXE, cudo silniczek, kochany ty mój. :-)
                          Pozdrawiam, Robreg.
                          ----
                          furmanka.blogspot.com fan ;-)

                          Komentarz

                          • misza_zabrze
                            L&K
                            • 2013
                            • 1371
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • BLR 2.0 FSI 150 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez robreg
                            ja tu tylko za posłańca dla Tomiego robię
                            :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
                            Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                            Obecnie -> Seicento 900+LPG
                            Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                            Bylo ->GOLF 3 1.8

                            Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                            Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                            Komentarz

                            • TomiVrs
                              Classic
                              • 2014
                              • 6

                              #15
                              Witam panowie.Sprawa sie wyjasnila powodem byl zapchany smog w misce po przeczyszczeniu i zmianie oleju i filtra oleju autko chodzi super i moj problem ustapil.Dziekuje za pomoc.pozdrawiam.

                              Komentarz

                              • Maicroft
                                Moderator
                                S_OCP MemberModeratorr
                                • 2004
                                • 25757
                                • Audi

                                #16
                                Zamieszczone przez TomiVrs
                                Sprawa sie wyjasnila powodem byl zapchany smog w misce
                                To nie jest normalne zjawisko. Ciekawe czy ten olej ktos kiedys zmienial, czy jezdzil przez kilka lat.
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz

                                • misza_zabrze
                                  L&K
                                  • 2013
                                  • 1371
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • BLR 2.0 FSI 150 KM

                                  #17
                                  to dobrze ze tylko to . Ale fakt faktem ze niepokojace troche.
                                  Ja jak zmienialem olej pierwszy raz to sie za glowe zlapalem. Nie dosc ze musialem srubokretem resztki filtra wygrzebywac bo sie rozpadl to olej 2 razy wymienialem + trzeci raz przy wymianie lancucha ( wszystko w przeciagu kilku mies) ,a kolor nadal byl barwy czarnej :P Ale teraz juz wszystko ok .

                                  Fak faktem angole slabo dbaja o auta. Moze dlatego ze jego koszt zakupu jest o wiele mniej bolesniejszy niz w PL.
                                  Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                                  Obecnie -> Seicento 900+LPG
                                  Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                                  Bylo ->GOLF 3 1.8

                                  Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                                  Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #18
                                    Zepsuje sie to sie kupuje nastepny i tak mozna wachlowac autami w cenie okolo 2tys

                                    Ja bym przy nastepnej wymianie oleju zastosowal plukanke do silnika, i potem kolejna wymiane przeprowadzil za kilka kkm znow z plukaniem.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • misza_zabrze
                                      L&K
                                      • 2013
                                      • 1371
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • BLR 2.0 FSI 150 KM

                                      #19
                                      Maicroft, zgadza sie sam widze jak to u nas bywa.

                                      Auto nie przejdize przegladu wycenimy robote wyjdzie ok 1000 GBP To wlasciciel woli zezlomowac i kupic "nowe". Czasem zal patrzec jak auto z 2008 idzie na zlom bo tyle bedzie kosztowac naprawa. Dla kogos kto wie co i jak to sobie sam porobi, bo najdrozsza tutaj jest robocizna ;/
                                      Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                                      Obecnie -> Seicento 900+LPG
                                      Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                                      Bylo ->GOLF 3 1.8

                                      Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                                      Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                                      Komentarz

                                      • TomiVrs
                                        Classic
                                        • 2014
                                        • 6

                                        #20
                                        Fakt faktem po kupnie autka niecaly rok temu po 2 tygodniach zmienilem olej i byl mega czarny potem zrobilem okol 14 tys i znow zmiana i ten olej co teraz zmienialem mial okolo 15tys.ale bede w polsce to go przeplukam by juz takich niespodzianek nie bylo.Pozdrawiam.

                                        Komentarz

                                        • robreg
                                          L&K
                                          • 2010
                                          • 1195
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • AXP 1.4 MPI 75 KM

                                          #21
                                          TomiVrs, przeczyściłeś SMOK od SMOCZKA, dziecięcego, do butelki.

                                          SMOG to zanieczyszczone powietrze!

                                          witki opadają...
                                          Pozdrawiam, Robreg.
                                          ----
                                          furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                          Komentarz

                                          Pracuję...