Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] wyciek z filtra paliwa UFI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] wyciek z filtra paliwa UFI

    Dzień dobry popołudniu i pod wieczór
    ale się za mną stęsknili :P niemożliwe
    dałem Wam Panie / Panowie trochę czasu ale coś marnie te drukowanie wyszło :diabelski_usmiech

    u mnie za to dzisiaj taki rodzynek

    ]http://www.fotosik.pl/zdjecie/4e5287c6a75fb2c5][/URL]http://www.fotosik.pl/zdjecie/565852cc86204abc]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl[/url]


    Proszę w miarę możliwości o dopisywanie się na listę

    gradek rozmawia z goście z Zajazdu i fajnie by było wiedzieć mniej więcej ile osób będzie



    lista na Spontana

    1. DJ MŁODY
    2. Ciekavy
    3. Guziorek
    4. kw76
    5. Olek
    6. Gradek
    7. georgg
    8. max30 ???
    9.


    ......

  • #2
    [O2] wyciek z filtra paliwa UFI

    Witam,
    Jestem swieżym posiadaczem pierwszego diesla w swojej historii uzytkowania samochodow i po zakupi wymienilem filtr paliwa.Filtr wybralem firmy MAN i jest to typ UFI. Po jakims czasie okazalo sie ze obudowa jest tłusta i są Link sie ze uszkodzony byl oring. Jako że nie chcialem wymieniac calego filtra to z firmy Filtron otrzymalem wymiary oringa i dokupilem sam oring. Wymienilem i bylo ok przez kilkanascie dni i zapomnialem o tym. Wczoraj uzupelniam plyn do spryskiwaczy patrze na filtr i ten znowu ma wycieki. Juz sam nie wiem co jest grane ? Macie jakies pomysly. Podczas montazu za drugim razem uwazalem jak moglem zeby nie uszkodzic uszczelki

    Pozdrawiam
    Lukasz

    Komentarz


    • #3
      Jaki silnik-kod diesla :?:
      Tu koledzy piszą o UFI Forum - Octavia Club Polska
      O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
      O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
      =================================================

      Komentarz


      • #4
        Może przy poprzedniej wymianie ktoś skrzywił denko filtra(to które jest dokręcane śrubami) i cieknie?

        Pooglądaj dokładnie. Jaki konkretnie masz silnik?
        Moja FLka:

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

        Komentarz


        • #5
          Ja tez mialem taki problem. To wieczko gnie sie jak chce, po kilku latach przy demontazu. Ostatecznie wymienilem oring kilku dniowy na nowy grubszy, zero efektu. Denko wyprostowalem dalej nic. W koncu umylem calosc, i dorobilem uszczelke z gambitu i problem zniknal. Ostateczna opcja bylo zaizolowanie tego na silikonie.

          Nowa obudowa okolo 200zl.

          xcracer, Tu nie wazny jest typ silnika, bo ten sam typ mogl miec 2 typy obudowy :diabelski_usmiech
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Dorobiles oring ? czy też uszczelniales kolnierz ? Sorry za pytanie ale co to znaczy z gambitu ? Dziwi mnie tez to ze jesli pokrywa bedzie krzywa to bedzie cieknac . W sumie mialem nieco krzywa pokrywe ale w sumie to za uszczelnienie odpowiada chyba oring ?

            Komentarz


            • #7
              Strona nie znaleziona | Gambit Lubawka Sp. z o. o.

              Plaska uszczelke po obwodzie kolnierza obudowy filtra.
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                ja kiedyś dwie ori uszczelki zastosowałem i pomogło
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X