Pompowtryskiwacze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sid123
    Classic
    • 2018
    • 0
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

    Pompowtryskiwacze

    jak dla mnie nie ma nic lepszego jak czarna fura która jest świeżo po myciu...
    a zarazem nie ma nic gorszego jak wyjedziesz z myjni gdzie np 4 gości skacze
    przy aucie przez godzinę a tu zaraz po wyjeździe spadnie deszcz albo jeszcze lepiej
    jak auto przed Tobą stwierdzi że umyje Ci szyby :evil:



    ps. chętnie zamienię na Nissana :shock: :shock:
  • sid123
    Classic
    • 2014
    • 16

    #2
    Pompowtryskiwacze

    Witam

    Mam kilka pytań dotyczących diagnozy mojej chorej octavii. Problemy zaczęły się od falowania silnika na biegu jałowym, późniejszym problemem jest sporadyczne nie odpalanie, a teraz do tego doszło ze auto zaczyna szarpać gdy chce się przyśpieszyć jest to mocno zauważalne pod górkę gdy jest obciążenie. Więc dałem auto do ASO w Rybniku i stwierdzili po całej niby diagnozie że są to ewidentnie pompowtryskiwacze. Wlali mi jakiś płyn do czyszczenia. Na internecie wyczytałem że nie muszą być to pompowtryskiwacze tylko nie stykające złącza. I czy samemu można otworzyć pokrywę zaworów i te złączki sprawdzić i wymieniając uszczelkę tylko to skręcić tak jak było czy trzeba jakąś specjalną procedurę zachować? Ile na takich pompowtryskiwaczach można jeździć i co się może stać w trasie? Bo chciał bym przejechać autem ok 800km. Czy warto kupować na allegro jakieś regenerowane za 450zł czy lepiej kupić droższe albo dać do serwisu który zajmuje się regeneracją? Dodam jeszcze że kabla nie posiadam żeby samemu sprawdzić stan pompowtryskiwaczy a z ASO nie dostałem żadnego wydruku.

    Komentarz

    • xcracer
      Elegance
      • 2014
      • 851
      • Octavia II (1Z3)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      Radziłbym zacząć od postawienia porządnej diagnozy przez kogoś kto na prawdę ma pojęcie o tym co robi. Bardzo rzadko się zdarza żeby wszystkie pompki nadawały się do regeneracji/wymiany.

      Jeśli chodzi o regenerację to przed skorzystaniem z usług danej firmy warto poszukać opini na ich temat. Często tanio oznacza drogo. Ze swojego doświadczenia polecam Turbo Tec z Jaworzna. Mają bardzo dobre maszyny, udzielają 2 lata gwarancji bez limitu km. Minusem jest cena blisko dwukrotnie wyższa w porównaniu do tej, którą podałeś.



      Jeśli przyczyną faktycznie są pompowtryskiwacze odradzam jakąkolwiek jazdę. Konsekwencje mogą być różne, od wypalenia dziury w tłoku do uszkodzenia siknika.
      Moja FLka:

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

      Komentarz

      • sid123
        Classic
        • 2014
        • 16

        #4
        Może faktycznie podjadę gdzieś żeby sprawdzić to dokładnie bo ta diagnoza w ASO średnio mnie zadowala od razu powiedzieli mi ze mam 4 pompowtryskiwacze wymienić i żadnego dowodu nie dostałem ze to akurat one. A czytając na internecie dowiedziałem się że uszkodzonym pompowtryskiwaczom towarzyszy także wyższe spalanie i czarny dym a takich oznak nie mam.

        Komentarz

        • xcracer
          Elegance
          • 2014
          • 851
          • Octavia II (1Z3)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Bywasz czasem na Śląsku?

          Mogę Ci polecić kogoś, kto Ci auto porządnie zdiagnozuje.
          Moja FLka:

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

          Komentarz

          • sid123
            Classic
            • 2014
            • 16

            #6
            Jestem na śląsku prawie cały czas.

            Komentarz

            • adamos12
              Drive
              S_OCP Member
              • 2005
              • 82
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              miałem podobny problem w swojej skodzie, podczas przyspieszania auta szarpało tak jakby dawka paliwa była niewystarczająca.

              I diagnoza wtrysk mówi PAPA

              II diagnoza filtra paliwa

              po wymianie filtra objaw ustał.

              Komentarz

              • sid123
                Classic
                • 2014
                • 16

                #8
                Byłem dzisiaj w serwisie w Stanowicach agdieselserwis przebadali mi auto przy mnie i wytłumaczyli co i jak. Okazało się że czwarty pompowtryskiwacz ma wartość 2,99 wiec serwisant powiedział ze w ogóle prawie nie działa i jest do wymiany. Trzy pozostałe miały wartość 1-0,5 2-1,2 3-1,2. Jak na razie serwis wydaje się ok cena którą mi powiedzieli też była przystępna zobaczymy jak po wykonaniu będzie. A co do filtrów to wszystkie miałem wymieniane niedawno. Dzięki wielkie za rady.

                Komentarz

                • pitt51
                  Classic
                  • 2014
                  • 8

                  #9
                  Witaj sid123. Napisz proszę jak rozwiązałeś problem z tym pompowtryskiem. Czy jesteś zadowolony z usług w Stanowicach? Mam tam zamiar podjechać na diagnostykę i ewentualną naprawę bo czasami mi ciężko pali na ciepłym. Pzdr.
                  pitt51

                  Komentarz

                  • sid123
                    Classic
                    • 2014
                    • 16

                    #10
                    Cześć. Jestem zadowolony z tego serwisu przebadali mi auto dokładnie i gdy otworzyli silnik okazało się ze to tylko uszczelki wiec we wszystkich wymienili. Zapłaciłem za to około 1000zł. Powiedzieli mi ze moje pompowtryskiwacze są jeszcze w dobrym stanie. Ale sprawdzili mi też wał i juz mam go do wymiany za jakiś czas. Bo tak jak oni mi tłumaczyli to nie muszą być pompowtryskiwacze za to tez właśnie może być odpowiedzialny wał. Przy diagnozie oni tylko sprawdzają na komputerze kanały chyba 13 i 17 które pokazują wysterowanie pompowtrysków a dopiero po otwarciu silnika okazuje się czy jest to wał, uszczelki czy pompowtryskiwacze.

                    Komentarz

                    Pracuję...