problem wygląda następująco od czasu do czasu rano nie odpala,kręci,ale nie poli tak jakby nie dochodziło paliwo.Wtedy odpalam z plaka.To tylko część problemu ponieważ przy porannym odpaleniu silnik nierówno pracuje jakby nie chodzi na wszystkich cylindrach,trwa to kilka sekund,po czym równiutko.Dotyczy to tylko zapalania po długim postoju,rano.
Auto stało u mechanika naprawiającego Skody zresztą polecanego na tym forum z ul Syreny,ale nie daje rady.Została wymieniona vacum pompa,filtr i obudowa paliwa,pompka w baku.Straszy mnie wymianą komputera.Samochód ma 220 tyś .Proszę o jakąś podpowiedź,ewentualnie miejsce w Warszawie gdzie to zrobić
Uszczelniacze Były zmieniane przy 175 000, mechanik do którego wczoraj wstawiałem,twierdzi że to komputer,bo wywal błąd łączności ze sterownikiem.Pewnie bym się z tym zgodził gdyby nie to że auto przy porannym rozruchu nierówno pracuje ,więc musi być tego jakaś przyczyna.
Zgodze się że jeżeli wogóle niechce odpalić to wina braku łączności ze sterownikiem,tylko czemu to występuje tylko po długim postoju.Nie chciałbym ot tak zmieniać koputer silnika bo to droga sprawa.
To ze byly zmieniane to nie znaczy, ze sa dobre ;-) Postaw auto na wysokiej pochylosci tylem w gorze i zobacz czy sie zmieni. Jesli mechanik chce wymienic komputer to niech wymieni. Jesli bedzie zle to nie zaplacisz.
Pisałeś że filtr był wymieniany. Zacznij od sprawdzenia czy jest dobrze zamontowany. Czy nie iest przelręcony i czy nie dostaje się lewe powietrze przez niego do układu.
Moim zdaniem może być zwyczajnie układ paliwa zapowietrzony.
It's nice to be important but more important is to be nice
Dzisiaj musiałem zabrać auto,rozmawiałem z mechanikie,każdego dnia zapalał.Zobacze rano co sie bedzie działo,jutro zrobi trasę 1000 km to solidnie przedmucham.Jak się będzie dalej coś działo odstawie.Zapytam się o uszczelniacze,może tamte były jakiś lipne.
Tak jak kolega miodowy napisal wyglada to na zapowietrzanie. Zaczac oczywiscie nalezy od filtra, przewodow zasilajacych paliwem, pozniej uszczelniacze i pompa vaku.
Wypowiem się gdyż miałem identyczny problem i objawy. Na sam początek powiedz mechanikowi niech sprawdzi dokładnie podłączenie filtra paliwa do vacu pompy, bo u mnie taka sytuacja była ze odpalal jak był zimny, autem mogłem jeździć, lecz jak auto tylko doszło temp to jak zgasilem ja nie odpaliłem, odpalal na strzał od plaka w dolot, a okazało się tylko ze były zamienione miejscami przewody przy pompie vacu, wiec niech Ci porówna z Innym samochodem, bo mój się naogladal i nie zrobił, a zawiodłem do aso skody, sprawdzili ciśnienie paliwa i się okazało ze węże zamienione Prz pompie, mimo wszystko auto jeździło, ale był problem z zapaleniem, a czasami odpalal jakby nigdy nic. Fakt faktem u mnie też była pompa do wymiany, ale pompa to co innego, ale też niech sprawdzi czy ciśnienie trzyma.
Komentarz