[O2fl] traci obroty powyzej 2k rpm na 4 i 5

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Luk_as2
    Classic
    • 2018
    • 0
    • Octavia I combi (1U5)
    • AUQ 1.8 20VT 180 KM

    [O2fl] traci obroty powyzej 2k rpm na 4 i 5

    Obrazek

    siemi1 Ależ piękny Vitopend 100... tylko co ma piernik do wiatraka :?:
    PS. Ja osobiście montowałem dwa lata temu kamerkę tylko w lampce tablicy rej. w dwuletniej wtedy Octavii już była rdza w klapie... na drugi dzień umówiłem termin na konserwację auta...
  • Luk_as2
    Ambiente
    • 2014
    • 106

    #2
    [O2fl] traci obroty powyzej 2k rpm na 4 i 5

    witam,

    Co moze byc przyczyna szarpania i gubienia obrotow przy przyspieszaniu powyzej 2k rpm na 4 i 5 biegu

    Motor to 2.0tdi cr - czy to moze byc dpf?

    w teorii problem pojawil sie po zatankowaniu na nowej stacji (niewiem czy to przez rope)

    Stety lub niestety brak jakiejkolwiek niepokojacej sygnalizacji na desce

    Prosba do modow o przeniesieniec do podforum o O2, pisze z telefonu i tak mi sie kliknelo

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      A ile tego paliwa zostalo w zbiorniku ??

      Czym objawia sie gubienie obrotow. Na nizszych biegach jedzie do odcinki, a na 4 biegu powyzej 2tys zaczyna szarpac, czy nastepuje blokada i silnik wyzej sie nie wkreci
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Luk_as2
        Ambiente
        • 2014
        • 106

        #4
        ogolnie jest zmulony, ale do 3 wydaje mi sie ze prawie normalnie
        Dwa tysiace rpm i przy dodawaniu gazu skacze wskazowka obrotomierza a silnik wyzej nie idzie
        Jedyne co to sugerowany bieg na wyswietlaczu spada wtedy o jeden nizej

        [ Dodano: Nie 14 Cze, 15 19:14 ]
        dodankowac do pelna i sprobowac rozjezdzic?

        ogolnie 10km od miejsca gdzie jestem, jest mechanik i niby jutro mam podjechac i podlaczy pod kompa
        czego dopilnowac?

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Odczytaj błędy to raz.
          A dwa przydałyby się logi dynamiczne. Napisz z ktorego roku Octa ?
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • Luk_as2
            Ambiente
            • 2014
            • 106

            #6
            2011

            Komentarz

            • Tippo
              L&K
              • 2009
              • 1349
              • Octavia III (5E3)
              • CJSB 1.8 TSI 180 KM

              #7
              A tak z ciekawosci , co ile wymieniasz filtr paliwa?? Ostatnio kolega w tiguanie tdi ce wymienil czujnik klapek w dolocie bo tez cos wariowal silnik, jak podepniesz kompa to bedzie wiecej wiadomo, bo egr z syfu tez moze sie przycinac.

              Komentarz

              • himi
                L&K
                • 2013
                • 1115
                • Octavia II (1Z3)
                • CBZB 1.2 TSI 105 KM

                #8
                Po pierwsze skan, potem można gdybać.

                Komentarz

                Pracuję...