Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Poziom plynu obniza sie po nagrzaniu...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Poziom plynu obniza sie po nagrzaniu...

    Zamieszczone przez leonn
    Czy to tylko tak u mnie jest?
    Jest, jest i u innych. Ale wiadomości wysyła.

  • #2
    Poziom plynu obniza sie po nagrzaniu...

    Poziom plynu obniza sie po nagrzaniu silnika. Ostatnio oscyluje w ok minimum. Dzisiaj przy predkosci 160km/h zaswiecila sie kontrolka poziomu. Po zgaszeniu i odpaleniu silnika juz sie nie zaswiecila. Dziwi mnie, ze po nagrzaniu silnika poziom zamiast sie podnosic to opada. Po odkreceniu robi pssst i podnosi sie o ok 1cm. Dwoch mechanikow mowi, ze sa rozne uklady i tak moze byc. Dla mnie to dziwne ale uszczelke PG wymienilem i jest dalej to samo. Moze ktos zaobserwowal w BSE taka przypadlosc albo inna.

    Mam minimalny ubytek plynu (ok 200ml na 4 tys km) ale saczy sie w ok trojnikow lpg.

    Komentarz


    • #3
      To był ogranicznik prędkości????bo można tylko 140
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz


      • #4
        Na rolkach bylem.

        Komentarz


        • #5
          Delikatne wahania poziomu mają związek z fizyką. Płyny w niższych temperaturach zwiększają swoją objetość (np. woda przy zamarzaniu). Dlatego szczególnie zimą jest widoczne, że nagrzany samochód ma mniejszy poziom płynu niż przy wystudzonym silniku. Ostatnio mieliśmy bardzo upalne dni i może to jest przyczyną zauważonego przez Ciebie spadku poziomu płynu.

          Komentarz


          • #6
            No ale zgodnie z fizyka plyn powinien podnosic poziom po rozgrzaniu a u mnie obniza. Pod korkiem robi sie poduszka powietrzna i po upuszczeniu powietrza plyn wraca do normalnego poziomu. Jednak po kilku zagrzaniach znowu jest to samo. Uszczelka pod glowica wymieniona, glowica sprawdzona a objaw dalej wystepuje... To co wylatuje ze zbiorniczka to powietrze o zapachu plynu. Nie czuc spalinami ani lpg

            Komentarz


            • #7
              Jak dla mnie normalne tym bardziej że masz wycieki. W układzie chłodzenia po nagrzaniu jest ciśnienie do 2 barów. Powyżej 2 barów odpuszcza zawór bezpieczeństwa w korku wlewowym. Druga sprawa to że węże mogą pod ciśnieniem puchnąć. Stąd poziom w zbiorniku spada i podnosi się po upuszczeniu ciśnienia.

              Komentarz


              • #8
                No wlasnie przeciez poza plynem w ukladzie jest tez powietrze, ktore na wskutek temp tez zwieksza objetosc. Po prostu dziwi mnie, ze na zimnym mam przykladowo minimum a po rozgrzaniu spadnie ponizej. W dotychczasowych samochodach tak nie bylo. Jak zaswiecil sie poziom plynu to rano a nigdy podczas jazdy.

                Komentarz


                • #9
                  Już któryś z kolegów napisał, że to fizyka masz nieszvzelność i podczas jazdy się rozszerza i płyn rośnie i tego braku nie zauważasz jak stygnie kapie na silnik i odparowuje i rano brak
                  ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                  http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                  a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                  http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                  Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                  Komentarz


                  • #10
                    Nieszczelnosc jest w stopniu 200ml na 5tys km. Na razie jezdze ale niepokoi mnie to.

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X