Atera to jest niemiecka, sprawdzona marka, która w przeciwieństwie np. do szwedzkiego Thula (uniwersalne łapy), projektuje każdy swój bagażnik pod konkretny model samochodu (łapy są niepowtarzalne) - dzięki temu bagażnik jest naprawdę dopasowany idealnie do przewidzianych przez producenta miejsc montażowych ....
Atera to jest niemiecka, sprawdzona marka, która w przeciwieństwie np. do szwedzkiego Thula (uniwersalne łapy), projektuje każdy swój bagażnik pod konkretny model samochodu (łapy są niepowtarzalne)
to jest siła marketingu wciskanego :wink:
Zamieszczone przez CzarnaOcta
Poszukaj na necie oryginała do Octy II firmy Neumann
też takiego używam sporadycznie - jakość jest OK, tyle że wytargowałem go przy zakupie O2. Na relingi w Outku mam Thule i też jest OK. Dobra sprawa to mocowanie boxa na śrubach T -ale na to większość bagażników alu pozwala.
każdy swój bagażnik pod konkretny model samochodu (łapy są niepowtarzalne)
to jest siła marketingu wciskanego :wink:
Ech - oczywiście wyraziłem się nieprecyzyjnie - same łapy są oczywiście dopasowane do konkretnego modelu auta w Thulu, zaś cała reszta jest uniwersalna :wink: - czyli reasumując moja Atera do innego modelu auta mi nie podejdzie, ale gdybym miał Thula, to po zaopatrzeniu się w stosowny "kit", mógłbym bagażnik wykorzystać w innej bryce ...
Też intersuję się takim bagażnikiem , bo jest tani . Te łapki na zdjęciach są przykładowe , ja bedę chciał dotrzeć do sklepu , gdzie mi pokażą mocowanie i wtedy dopiero się mogę zdecydować .
ale powiem wam ceny wywalilo w kosmos jak ja bralem w listopadzie/grudniu atlantisa 780 placilem za niego 1647 pln teraz ten sam jest po 2149 pln..co do wygody super sprawa jak naraie niemoge zlego slowa powiedizec...
Maicroft, masz rację.
Przez tą długą zimę zapomniałem :x , że obklejałem taśmą przezroczystą miejsca gdzie łapy wchodzą w otwory montażowe.
Przez pewien czas tego nie robiłem i mam dwa symetryczne zarysowania względem otworu montażowego.
Druga sprawa to bardzo łatwo uszkodzić lakier(kruszy się) w otworach fabrycznych przy montażu bagażnika.
Będę musiał coś z tym zrobić na wiosnę(jeśli taka nadejdzie :lol: ).
Ech - oczywiście wyraziłem się nieprecyzyjnie - same łapy są oczywiście dopasowane do konkretnego modelu auta w Thulu, zaś cała reszta jest uniwersalna - czyli reasumując moja Atera do innego modelu auta mi nie podejdzie, ale gdybym miał Thula, to po zaopatrzeniu się w stosowny "kit", mógłbym bagażnik wykorzystać w innej bryce ...
Z tym stwierdzeniem, że cała reszta jest uniwersalna to bardzo uważaj. W rzeczywistości w Thule są różne długości belek do różnych aut, oraz inne mocowania (adaptery), nie mówiąc już o samych łapach do konkretnego modelu. Może się więc okazać, że w pesymistycznym wariancie wymieniając auto musisz kupić wszystko od nowa.
zastanawiam się nad bagażnikiem dachowym do O2 liftback i tu moje pytanie. znalazłem thule 754 i rozumiem że jest on bez belek? Belek jest cztery rodzaje przynajmniej i nie wiem które wziąć. Rowek T jest przydatny? Te areo rzeczywiście są cichsze do 90 %?
Taki sam problem mam z uchwytem rowerowym Thule 591, 532, 530 ? ktoś ma jakieś doświadczenia?
Komentarz