Witam
Jestem nowym forumowiczem. Noszę się z zamiarem auta z 2012 roku z Niemiec z silnikiem 1.6 MPI o symbolu CHGA.
Auto ma fabryczna instalację z przyciskiem w konsoli oraz fabrycznym wskaźnikiem LPG na zegarach. Serwis podłącza się do niej przez OBDII i tam ma wszystkie opcje + LPG.
Chciałbym kupić O2 ale nie chciałbym wydać 40 000 zł na przyszłe rozrywki ze specyficzną instalacją LPG.
Moje pytanie brzmi czy ktoś z Kolegów Forumowiczów ma taki wóz i jak serwisuje taka instalację?
Pytam ponieważ auto jest jeszcze na czarnych MEDach a wiem że w Polsce padały i Serwisy wymieniały je na niebieskie i wgrywały nowe mapy.
Czy salony robią to normalnie? Czy może macie jakieś zakłady które się podejmą tego zabiegu?
Jestem nowym forumowiczem. Noszę się z zamiarem auta z 2012 roku z Niemiec z silnikiem 1.6 MPI o symbolu CHGA.
Auto ma fabryczna instalację z przyciskiem w konsoli oraz fabrycznym wskaźnikiem LPG na zegarach. Serwis podłącza się do niej przez OBDII i tam ma wszystkie opcje + LPG.
Chciałbym kupić O2 ale nie chciałbym wydać 40 000 zł na przyszłe rozrywki ze specyficzną instalacją LPG.
Moje pytanie brzmi czy ktoś z Kolegów Forumowiczów ma taki wóz i jak serwisuje taka instalację?
Pytam ponieważ auto jest jeszcze na czarnych MEDach a wiem że w Polsce padały i Serwisy wymieniały je na niebieskie i wgrywały nowe mapy.
Czy salony robią to normalnie? Czy może macie jakieś zakłady które się podejmą tego zabiegu?
Komentarz