Serwisowanie i eksploatacja 1.6 MPI z gazem z Mlada Boleslav

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Przemek_i
    RS
    • 2012
    • 3237
    • Octavia II combi (1Z5)
    • AKL 1.6 MPI 101 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    Serwisowanie i eksploatacja 1.6 MPI z gazem z Mlada Boleslav

    Witam

    Jestem nowym forumowiczem. Noszę się z zamiarem auta z 2012 roku z Niemiec z silnikiem 1.6 MPI o symbolu CHGA.
    Auto ma fabryczna instalację z przyciskiem w konsoli oraz fabrycznym wskaźnikiem LPG na zegarach. Serwis podłącza się do niej przez OBDII i tam ma wszystkie opcje + LPG.
    Chciałbym kupić O2 ale nie chciałbym wydać 40 000 zł na przyszłe rozrywki ze specyficzną instalacją LPG.


    Moje pytanie brzmi czy ktoś z Kolegów Forumowiczów ma taki wóz i jak serwisuje taka instalację?
    Pytam ponieważ auto jest jeszcze na czarnych MEDach a wiem że w Polsce padały i Serwisy wymieniały je na niebieskie i wgrywały nowe mapy.
    Czy salony robią to normalnie? Czy może macie jakieś zakłady które się podejmą tego zabiegu?

    ...Moje Cappuccino MPi...

    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
  • kniazuk
    Drive
    • 2013
    • 79

    #2
    Mam OII FL silnik BSE: problemy z instalacją gazową (Landi Renzo Omegas) serwis rozwiązał poprzez wymianę wtryskiwaczy. Od tego czasu wszystko ok. Serwis w Ultima Jelenia Góra daje radę.
    Pozdrawiam,
    IGK

    Komentarz

    • Przemek_i
      RS
      • 2012
      • 3237
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AKL 1.6 MPI 101 KM
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Dziękuje za odpowiedź. Ale wydaje mi się że Twoja instalacja Kolego to "dokładka" z salonu w Polsce.A ta O2, którą mam na oku to fabryczna z linii montażowej do silnika CHGA.

      ...Moje Cappuccino MPi...

      jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
      sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
      wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

      Komentarz

      • pejo
        Rider
        • 2010
        • 286
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Z oryginalną instalacją wcale nie jest tak dobrze w serwisowaniu w ASO. Przez OBD nie zrobią zbyt wiele z gazem. Jest do tego specjalny program który ma niewiele ASO. Poza tym ingerencja przez ASO w oryginalną instalację jest bardzo mała. Mniejsza niż w dokładaną Landi Renzo.
        Najlepiej podjechać do autoryzowanego serwisu Land Renzo i może oni mogą coś więcej pogrzebać w instalacji.
        Generalnie aut z silnikiem CHGA jest bardzo mało (wręcz niewiele) w porównaniu z BSE.
        Musisz zdać sobie sprawę że silnik CHGA jest przez fabrykę przystosowany do gazu i podobno lepiej jeźdI się nim niż zagazowanym BSE. Ale może się okazać gorszy (bardziej kłopotliwy) w serwisowaniu.

        Komentarz

        • Przemek_i
          RS
          • 2012
          • 3237
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AKL 1.6 MPI 101 KM
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Dziękuję bardzo :-) za odpowiedź. Dokładnie takiej udzielili mi w 2 ASO. Mam jeszcze 2 dni na zastanowienie się więc może trafię na kogoś z tym silnikiem. Pozdrawiam

          ...Moje Cappuccino MPi...

          jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
          sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
          wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

          Komentarz

          Pracuję...