Czy można się dostać bezpośrednio do parownika?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bz3tower
    Classic
    • 2015
    • 10

    Czy można się dostać bezpośrednio do parownika?

    Smierdzi mi z klimy.
    Czytam wątki o czyszczeniu parownika: żeby kupić środek i rurką wsuniętą w miejsce po filtrze kabinowym spryskać parownik.
    Czy da się w jakiś łatwy sposób odsłonić parownik i zobaczyć w jakim jest stanie? Chyba to by było lepsze niż wsuwanie rurki i psiukanie na chybił-trafił?
  • cichy_ocp
    Elegance
    • 2016
    • 810
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Wsadż dłoń w miejsce filtra i go tam namierzysz, i będziesz wiedział jak rurkę poprowadzić - ja tak robiłem i jest OK.


    Moje MPI

    ...Dominik...

    Komentarz

    • Pixon
      Rider
      • 2013
      • 541
      • Fabia (NJ3)

      #3
      Octavia 1 ??

      Jeśli tak to zdemontuj schowek. Jest przykręcony po obwodzie dwa torxy na górze, i dwa na dole. Później go wysuń i odczep przewód od lampki żeby go nie urwać. Zobaczysz pod spodem wentylator, na spodzie jest jeszcze takie coś ochronnego ()gąbka?) którą musisz delikatnie zdemontować. Na samym dole tuż przy nogach pasażera jest tak taka klapka - właz rewizyjny. Odkręć ją tutaj chyba krzyżakiem. Później to wyjmujesz i masz dostęp do kanałów wentylacyjnych za filtrem przeciwpyłkowym i wentylatorem i z idealnym widokiem na parownik. Ja zawsze tak robię, ze co sezon to demontuje i psikam tam to coś do dezynfekcji. Daje to najlepsze efekty na smród z nawiewów.
      Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

      Komentarz

      • bz3tower
        Classic
        • 2015
        • 10

        #4
        Zamieszczone przez Pixon Zobacz wpis
        Octavia 1 ??

        Jeśli tak to zdemontuj schowek. Jest przykręcony po obwodzie dwa torxy na górze, i dwa na dole. Później go wysuń i odczep przewód od lampki żeby go nie urwać. Zobaczysz pod spodem wentylator, na spodzie jest jeszcze takie coś ochronnego ()gąbka?) którą musisz delikatnie zdemontować. Na samym dole tuż przy nogach pasażera jest tak taka klapka - właz rewizyjny. Odkręć ją tutaj chyba krzyżakiem. Później to wyjmujesz i masz dostęp do kanałów wentylacyjnych za filtrem przeciwpyłkowym i wentylatorem i z idealnym widokiem na parownik. Ja zawsze tak robię, ze co sezon to demontuje i psikam tam to coś do dezynfekcji. Daje to najlepsze efekty na smród z nawiewów.
        Octavia II FL - czy tu jest podobnie?

        Komentarz

        • patryk23
          L&K
          • 2011
          • 1105
          • Octavia II (1Z3)
          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

          #5
          Bez demontażu schowka mozna dojsc do parownika
          .zdejmujesz prawa oslone tunelu (3 sruby :2 za popielniczka 1 w nogach wyciagasz z zaczepow w strone silnika i masz dostep do czujnika parownika po jego wyjeciu mozesz zobaczyc jak on wyglada na zywo

          Komentarz

          • Pixon
            Rider
            • 2013
            • 541
            • Fabia (NJ3)

            #6
            Nie wiem, Dbam tylko o swój samochód którym jest O1. Także ciężko jest mi powiedzieć jak jest w O2 fl
            Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

            Komentarz

            • bz3tower
              Classic
              • 2015
              • 10

              #7
              Dzięki za odpowiedzi. Postaram się jakoś dobrać do tego parownika.

              Komentarz

              Pracuję...