witajcie
mam pytanko o korekty na wtryskach CFHC
trochę szukałem ale znalazłem różne odpowiedzi - jedni twierdzili że sprawdza sie na zimnym inni że na ciepłym
za zimnym jest (zaraz po odpaleniu)
-1.02
+1.09
+0.03
-0.10
a po przejechaniu dosłownie 5km już nawet
-0.15
+0.20
-0.20
+0.14
przelot około 130k
należy się już martwic ? +-1 to juz tak na granicy o ile od razu po odpaleniu to ma znaczenie ?
wogole wygląda jakby 1 lał a drugi to wtedy kompensował ? nie powinien trzeci ?
z góry dzięki !
mam pytanko o korekty na wtryskach CFHC
trochę szukałem ale znalazłem różne odpowiedzi - jedni twierdzili że sprawdza sie na zimnym inni że na ciepłym
za zimnym jest (zaraz po odpaleniu)
-1.02
+1.09
+0.03
-0.10
a po przejechaniu dosłownie 5km już nawet
-0.15
+0.20
-0.20
+0.14
przelot około 130k
należy się już martwic ? +-1 to juz tak na granicy o ile od razu po odpaleniu to ma znaczenie ?
wogole wygląda jakby 1 lał a drugi to wtedy kompensował ? nie powinien trzeci ?
z góry dzięki !