Cześć,
Od długiego czasu kminie co bym mógł jeszcze poprawić w aucie w związku z drobnymi kłopotami z bardzo delikatnym falowaniem na obrotach i kilkoma innymi anomaliami w sterowaniu silnikiem.
Na górze kolektora nieopodal przepustnicy jest zawór nadciśnienia. To ten okrągły dekielek, który jest non stop zaolejony i oblepiony kurzem.
Czy jego można jakoś wymontować i oczyścić? Jeśli tak to jak? Nie chcę nic z niewiedzy połamać.
Od długiego czasu kminie co bym mógł jeszcze poprawić w aucie w związku z drobnymi kłopotami z bardzo delikatnym falowaniem na obrotach i kilkoma innymi anomaliami w sterowaniu silnikiem.
Na górze kolektora nieopodal przepustnicy jest zawór nadciśnienia. To ten okrągły dekielek, który jest non stop zaolejony i oblepiony kurzem.
Czy jego można jakoś wymontować i oczyścić? Jeśli tak to jak? Nie chcę nic z niewiedzy połamać.
Komentarz