Fakt przeszedł w tryb serwisowy, po podłączeniu vcds pokazywał prawie 900 km od ostatniego wypalenia. 11 gram do wypalenia i nie wiem czemu nie załączał. VCDS chińczyk nie miał aktywnego trybu do włączenia wypalania serwisowego.
Chinczyki maja wypalanie serwisowe, chyba ze to jakis kolejny dziwny klon.
Wyjazd na droge gdzie mozna jechac przez dluzszy czas z obrotami rzedu 1800-2400 na konkretnym 4-5-6 biegu i po 5-10-15km powinno zgasnac. Chyba ze jest jeszcze jakis blad w osprzecie to nie rozpocznie wypalania.
spróbuj wejść w 16 - dostęp upoważniony i zobaczy czy po wbiciu kodu "uaktywni " Ci się Kodowanie - II
u mnie jakoś tak pamiętam że coś pokminiłem i potem załapało i mogłem serwisowe wypalanie włączyć.ale nie wiem która mam dokładnie wersję - jakaś 17 na pewno
ja na razie walczę z DPF po czyszczeniu w A4- B7 bo wywala kontrolkę pomimo zrobionej adaptacji ( DPF replacement )
a ja z trochę innego podwórka. walczę z dpf po regeneracji w A4 - BPW. robiłem już adaptacje dpf po wymianie, zerowałem jego wartość, włączałem wypalanie serwisowe i dalej wywala kontrolkę.
może ktoś podpowie co z tym dalej bo mi się na chwile obecną skończyły pomysły. wrzucam logi i zrzutki ekranu
Witam dzisiaj u mnie załączyła się kontrolka dpfa, jak do tego podejść najlepiej.
Wysłane z mojego MI MAX 2 przy użyciu Tapatalka
Hejka
a nie lepieh "depnąć" za miasto z 8 km w jedną i w drugą stronę! DPF się przeczyści i kontrolka zniknie. U mnie to pomagało jak musiałem jeździć tylko w mieście to zawsze trzeba było zrobić małą wycieczkę!
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
O3 RS 2,0 TDI DSG + Columbus+DAB+, Canton, ACC z FA, LA itd, itp.
----------------------------------------------------- Moja eReSka
Czyli tam go wyzerować i zapisać i będzie git?
Jestem umówiony we wtorek na płukanie DPF'a i gościu za adaptację filtra na fabrycznie nowy chce 200 zł.
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
pewnie, że lepiej ale jak już popiołu ma pod korek to żadne deptanie nic nie da
mógłbyś opisać jak to zrobiłeś? najlepiej krok po kroku
filtr nie u mnie ale osoby w Audi A4 jak pisałem powyżej
był wyciągnięty i wyczyszczno go, wyzerowałem go jak ww. widać bo miał wartość 8 na końcu ale po nocy znów wyskoczyło.
kolejne wyzerowanie i znów wrócił na kolejny dzień.
ostatecznie więc tryb serwisowy i kilkanaście km na tempomacie ponad 2500 obr.- nie pomaga świeci się dalej
kontrolka zgasła po skasowaniu błędu P242F/009263 który był po jeździe ale za 2 h znów wróciła
ostatecznie wczoraj zrobiłem znów adaptację DPF oraz adaptację EGR.kontrolki znikły (była DPF oraz migające świece).
ziomek się nie odzywa od wczoraj wiec albo już odpuścił albo wszystko działa jak należny.
jest jeden błąd cały czas coś z poduszką silnika krzyczy ale nie pamiętam o co tam biegało
1 800–2 500 to jest najlepszy zakres i mozna spokojnie leciec na 6 biegu nawet. Powyzej 2500 sterownik wylaczy regeneracje. Na VCDSie widac idealnie jak temperature podnosi do wypalania przed DPF do poziomu ponad 600'C
1 800–2 500 to jest najlepszy zakres i mozna spokojnie leciec na 6 biegu nawet. Powyzej 2500 sterownik wylaczy regeneracje. Na VCDSie widac idealnie jak temperature podnosi do wypalania przed DPF do poziomu ponad 600'C
wypalanie nie pomogło w a poza tym nie ma co wypalać bo DPF jest wyczyszczony
Kumpel robił mi serwisowe wypalanie po tym jak włączył się tryb awaryjny, pierwszy raz tak mialem z tą kontrolką świec. Zeszło do 3g , po 3 tygodniach mam ikonę filtra znowu...rozumiem ze na postoju nie przepalę go trzymając na 1800rpm bo zapomnialem go zapytać. Nie da się, wyskoczę specjalnie na ekspresówkę i chyba zapłacę za amputację DPFa. U mnie £300
kolejne wyzerowanie i znów wrócił na kolejny dzień.
ostatecznie więc tryb serwisowy
no i od soboty mam to samo, najpierw kontrolka od filtra, wczoraj rano doszedł do tego check engine, wieczorem spirala i tryb serwisowy.
No urwał nać. Tyle dobrego, że wziąłem komplet włącznie z adaptacją filtra, niech teraz się szarpią.
Zaraz do nich jadę robić borutę.
Nie miał człowiek problemu z DPF to pojechał "zapobiec" ewentualnym. No to mam.
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz