Witam.
Mam pytanie odnośnie wymiany paska rozrządu w Octavii z silnikiem 1,6mpi.
Przeglądałem filmiki na Internecie. Z tego co wypatrzyłem, żeby dostać się do paska należy odkręcić m.in. element ulokowany po prawej stronie poniżej zbiornika płynu chłodniczego. Jeśli się nie mylę to jest poduszka silnika. W każdym bądź po odkręceniu tego elementu silnik nieco się "giba".
Na filmiku z załączonego linku widać jak gość go odkręca od ok. 8 minuty.
Czy aby można było odkręcić ten element, należy jakoś podeprzeć silnik, by się nie zapadł?
Ogólnie, to czy w celu dostania się do rozrządu należy odkręcić koło i podeprzeć silnik czy też nie trzeba nic ruszać i auto może po prostu stać normalnie na kołach?
Będę wdzięczny za podpowiedź.
Mam pytanie odnośnie wymiany paska rozrządu w Octavii z silnikiem 1,6mpi.
Przeglądałem filmiki na Internecie. Z tego co wypatrzyłem, żeby dostać się do paska należy odkręcić m.in. element ulokowany po prawej stronie poniżej zbiornika płynu chłodniczego. Jeśli się nie mylę to jest poduszka silnika. W każdym bądź po odkręceniu tego elementu silnik nieco się "giba".
Na filmiku z załączonego linku widać jak gość go odkręca od ok. 8 minuty.
Czy aby można było odkręcić ten element, należy jakoś podeprzeć silnik, by się nie zapadł?
Ogólnie, to czy w celu dostania się do rozrządu należy odkręcić koło i podeprzeć silnik czy też nie trzeba nic ruszać i auto może po prostu stać normalnie na kołach?
Będę wdzięczny za podpowiedź.
Komentarz