Witam wszystkich forumowiczów.
W swojej O2 2007r posiadam silnik 1,6 BSE. Mam problem z odmą (separatorem oleju). Od zawsze silnik brał olej. Ostatnio kiedy zdemontowałem przewód powietrzny przed przepustnicą zauważyłem że przed przepustnicą jest spora plama oleju.
Jedyne miejsce z skąd mógł się tam wziąć to odma. Odma w tym modelu jest nie demontowaną częścią pokrywy zaworów (numer OEM: 06A 103 469 AL) w związku z czym jest droga a wymiana wymaga sporego wkładu pracy.
Moje pytania do osób mających doświadczenie w tej materii są następujące:
Czy czyściliście taką odmę i czy to pomogło?
Czy ktoś z was wymieniał ją na nową? Podobno pierwsze modele miały jakąś wadę konstrukcyjną.
Czy ktoś z was stosował dodatkowy separator oleju?
Pozdrawiam
W swojej O2 2007r posiadam silnik 1,6 BSE. Mam problem z odmą (separatorem oleju). Od zawsze silnik brał olej. Ostatnio kiedy zdemontowałem przewód powietrzny przed przepustnicą zauważyłem że przed przepustnicą jest spora plama oleju.
Jedyne miejsce z skąd mógł się tam wziąć to odma. Odma w tym modelu jest nie demontowaną częścią pokrywy zaworów (numer OEM: 06A 103 469 AL) w związku z czym jest droga a wymiana wymaga sporego wkładu pracy.
Moje pytania do osób mających doświadczenie w tej materii są następujące:
Czy czyściliście taką odmę i czy to pomogło?
Czy ktoś z was wymieniał ją na nową? Podobno pierwsze modele miały jakąś wadę konstrukcyjną.
Czy ktoś z was stosował dodatkowy separator oleju?
Pozdrawiam
Komentarz