Witam wszystkich, z góry przepraszam jeżeli ten temat nie będzie pasował Adminom w tym dziale.
Dzieki szukajce znalazłem tematy dot. EGR i DPF, lecz tyczyły sie problemów z nimi, a ja nie mam problemu, a raczej chcę im zapobiec.
Do rzeczy. Odziedziczyłem po zmarłym tacie jego taryfę, Skodę Octavię 2.0 TDI CR DPF 140KM. Tata w 2016t roku wymieniał EGR na nowy.
Niestety nie posiadam wiedzy i doświadczenia w tym silniku, a doświadczenie ze skutecznym zaślepianiem EGR(bez grzebania w sofcie) mam z Volvo 2.5TDI 1997r.
Czy w tym motorze mogę zaślepić EGR tak o, zaślepką, czy ze względu na wiek auta wymagane będzie wgranie aktualizacji softu?
Oraz, czy aby pozbyć się DPF wystarczy go wyciąć i zaspawać, czy również będzie wymagane wgranie aktualizacji softu?
Po prostu nie wierzę w te bzdury, oraz pamiętając jak w Volvo zasyfiony był dolot przez te cholerne bzdurne placebo dla środowiska, wolę tego uniknąć, a że nie będzie to już taksówka, to o przegląd nie muszę sie martwić.
Dziekuję za odpowiedzi
Dzieki szukajce znalazłem tematy dot. EGR i DPF, lecz tyczyły sie problemów z nimi, a ja nie mam problemu, a raczej chcę im zapobiec.
Do rzeczy. Odziedziczyłem po zmarłym tacie jego taryfę, Skodę Octavię 2.0 TDI CR DPF 140KM. Tata w 2016t roku wymieniał EGR na nowy.
Niestety nie posiadam wiedzy i doświadczenia w tym silniku, a doświadczenie ze skutecznym zaślepianiem EGR(bez grzebania w sofcie) mam z Volvo 2.5TDI 1997r.
Czy w tym motorze mogę zaślepić EGR tak o, zaślepką, czy ze względu na wiek auta wymagane będzie wgranie aktualizacji softu?
Oraz, czy aby pozbyć się DPF wystarczy go wyciąć i zaspawać, czy również będzie wymagane wgranie aktualizacji softu?
Po prostu nie wierzę w te bzdury, oraz pamiętając jak w Volvo zasyfiony był dolot przez te cholerne bzdurne placebo dla środowiska, wolę tego uniknąć, a że nie będzie to już taksówka, to o przegląd nie muszę sie martwić.
Dziekuję za odpowiedzi
Komentarz