Witam serdecznie.
Z racji tego, że zbliża się nieubłaganie chwila kiedy będę zmuszony ściągnąć głowicę i wymienić pierścienie w silniku ze względu na pobór oleju mam kilka pytań.
Mechaniką zajmuje się tak w wolnej chwili i traktuję to jako hobby. Trochę tam wiem i ten silnik nie powinien zrobić na mnie większego wrażenia jeśli chodzi o aspekty mechaniczne.
Ale zanim się już zabiorę za to chciałbym zebrać trochę informacji a mianowicie:
Posiadam garaż lecz jest bez kanału i największą zagwozdką jest dla mnie czy dam radę zdjąć miskę olejową i czy są jakieś problemy z jej odkręceniem ? Oczywiście mogę sobie delikatnie na coś najechać, żeby było łatwiej .
Jakich firm pierścienie polecacie? Czy nasze Primy są dobre czy szukać innych oczywiście z olejowymi dwu częściowymi ?
No i chętnie przyjmę każdą radę oraz jakiekolwiek pomoce naukowe w tym kierunku .
PZD Tomek
Z racji tego, że zbliża się nieubłaganie chwila kiedy będę zmuszony ściągnąć głowicę i wymienić pierścienie w silniku ze względu na pobór oleju mam kilka pytań.
Mechaniką zajmuje się tak w wolnej chwili i traktuję to jako hobby. Trochę tam wiem i ten silnik nie powinien zrobić na mnie większego wrażenia jeśli chodzi o aspekty mechaniczne.
Ale zanim się już zabiorę za to chciałbym zebrać trochę informacji a mianowicie:
Posiadam garaż lecz jest bez kanału i największą zagwozdką jest dla mnie czy dam radę zdjąć miskę olejową i czy są jakieś problemy z jej odkręceniem ? Oczywiście mogę sobie delikatnie na coś najechać, żeby było łatwiej .
Jakich firm pierścienie polecacie? Czy nasze Primy są dobre czy szukać innych oczywiście z olejowymi dwu częściowymi ?
No i chętnie przyjmę każdą radę oraz jakiekolwiek pomoce naukowe w tym kierunku .
PZD Tomek
Komentarz