Gdzie szukac silniczka obiegu wew w O2?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bielik8506
    Classic
    • 2011
    • 15

    Gdzie szukac silniczka obiegu wew w O2?

    U mnie nic nie wystaje i z zewnątrz nie widać chyba, że ktoś zajrzy bezpośrednio do wydechy.
    Plus taki, że w razie co można zdemontować i nie ma śladu np. przed zimą, żeby sól nie wyżarła. Widziałem jak taka końcówka wyglądała po dwóch zimach średnio to wygląda.
    Klubowy rabat nawet do 40%.

    Części do wszystkich marek aut.

    Zapraszam
  • maciejpn
    Classic
    • 2010
    • 17

    #2
    Gdzie szukac silniczka obiegu wew w O2?

    Czy ktoś może mógłby wskazać gdzie znajduje się silniczek włączania/wyłączania obiegu zamkniętego bodajże V7ra, jedna na wprost a druga "patrząca" w lewo. Wszelkie bezpieczniki posprawdzałem, diodka na przycisku też zapala się i gaśnie po wciskaniu, więcej pomysłów już nie mam

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      v 71 jest na twoim pirwszym zdiecu to jest ten do którego idzie ten fioletowy przewód .co do diagnozy tego silniczka to zrób nastawy podstawowe w klimie w bloku 000 i zobacz jakie błedy wyskocza
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • jago7270
        Elegance
        • 2008
        • 815

        #4
        Zamieszczone przez maciejpn
        Zrobiłem dwie fotki po wyjęciu schowka pasażera, jedna na wprost
        no i sam sobie odpowiedziałeś - te co są na wprost,tylko nie widzę czy masz 2(dwa) silniczki czy 1(jeden) jeden i drugi odpowiadają za zamykanie klap od obiegu wewnętrznego(nowsze, na jednym silniczku, mają system cięgieł),powodem braku pracy może być brak zasilania tych/tego silniczka/ów(zgnite przewody)
        Jacek

        Komentarz

        • maciejpn
          Classic
          • 2010
          • 17

          #5
          Wielkie dzięki, tak właśnie stukałem i pukałem w tamtym miejscu lecz bez rezultatu Robiłem ta cala procedurę BS w klimie i nic mi nie wyskakiwało tzn żadnych błędów, VCDS'ie przy silniczku v71 podczas BS zmieniały się wartości 0-100% ale spróbuje raz jeszcze jutro Demontaż silniczka według etki to jedna śruba ale chyba nie dam rady bo dojście jest po zbóju :/ Próbowałem nawet po demontażu dmuchawy wymacać gdzieś te klapki żeby je ręcznie ruszyć ale nie mogę nigdzie ich ręką wyczuć po omacku ;/ Może źle macam... ;p

          Komentarz

          • Enriquez
            RS
            • 2009
            • 7685
            • Superb III (3V3)

            #6
            przecież ta klapka jezt zupełnie na wierzchu, centralnie nad dmuchawą
            Pozdrawiam
            Marcin

            Komentarz

            • maciejpn
              Classic
              • 2010
              • 17

              #7
              no to ładnie, wstyd Dzięki Enriquez

              Komentarz

              • Arti23
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2005
                • 892
                • Superb II combi (3T5)
                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                #8
                maciejpn, u mnie padły trzy silniczki od klimatronika (m.in. od obiegu zamkniętego) koszt - jedyne 1480 zł plus robocizna
                Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                Komentarz

                • wkowal10
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 237

                  #9
                  Gdzie jest ta śrubka , którą trzeba odkęcić , żeby zdemontować silniczek?

                  Komentarz

                  • wow
                    Ambiente
                    • 2011
                    • 227

                    #10
                    to nie jest sruba , to jest taki plastik trzymajacy wentylator
                    przekrec wentylator zgodnie ze wskazówkami zegara i zobaczysz co trzyma !
                    wow wr............

                    Komentarz

                    Pracuję...