[O2] 1.6MPI z fabrycznym LPG -różnice do montowanej w serwis

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • niezal
    Rider
    • 2010
    • 283
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #51
    Nic mi nie wiadomo o tej opcji, nie wiem też czy jest w O1 ze starszym softem LPG. Poza tym chodzi mi też o to, że sam decyduję kiedy włączam LPG. Wypraktykowałem też, że pracuje ona gorzej jeśli załączy się przy licznikowych 40 stopniach C. Przynajmniej u mnie lepiej jest doprowadzić do wyższej temp. i wtedy załączać. W przeciwnym razie auto do osiągnięcia właściwej stałej temp. trochę słabiej rusza. Efekt ten występuje w O1, i O2 ale tu jest mniej zauważalny.
    "coś być musi, do cholery, za zakrętem"

    O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
    O2 Tour BSE+LPG LR - MED

    Komentarz

    • leonn
      RS
      • 2011
      • 2726
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #52
      Zamieszczone przez niezal
      A ja nie chcę być złośliwy
      niezal, odgrzałeś kotleta z przed ponad roku :shock: jak byś nie zauważył 8)

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #53
        Instalacja ma byc taka, zeby uzytkownik nie musial sie niczym martwic oprocz tankowania. A nie zabawy guziczkami i inne takie. To nie Polonez na gazniku, chociaz ten przejezdzal 100kkm na parowniku odpalany zima/lato non stop na LPG :diabelski_usmiech
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • niezal
          Rider
          • 2010
          • 283
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #54
          Zamieszczone przez leonn
          Zamieszczone przez niezal
          A ja nie chcę być złośliwy
          niezal, odgrzałeś kotleta z przed ponad roku :shock: jak byś nie zauważył 8)
          Ja zawsze odgrzewam te kotlety . Nawet swoje stare posty uzupełniam, bo często denerwuje mnie klasyczna sytuacja kiedy ktoś rozpoczyna wątek "mam problem z...", później sporo osób się wypowiada, ktoś decyduje się na naprawę czy wymianę części i później oczywiście zapomina o dodaniu czy rozwiązał problem czy nie. W ten sposób wątek jest bezużyteczny. Mnóstwo takich na forum. Najlepiej robić tak żeby forum stało się skarbnicą wiedzy z problemami i ich rozwiązaniami.

          [ Dodano: Sob 11 Maj, 13 12:11 ]
          Zamieszczone przez Maicroft
          Instalacja ma byc taka, zeby uzytkownik nie musial sie niczym martwic oprocz tankowania. A nie zabawy guziczkami i inne takie. To nie Polonez na gazniku, chociaz ten przejezdzal 100kkm na parowniku odpalany zima/lato non stop na LPG :diabelski_usmiech
          Owszem powinna taka być, ale jednak jej użytkowanie wymaga odpowiedniego podejścia, piszę po prostu to co wypraktykowałem i to co może być uznane za dobrą radę, a trochę już pojeździłem na instalkach Landi.
          "coś być musi, do cholery, za zakrętem"

          O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
          O2 Tour BSE+LPG LR - MED

          Komentarz

          • robak1602
            Classic
            • 2016
            • 24

            #55
            Cześć, sorry że jeszcze ciągnę temat, gdzieś widziałem w jakiejś Octavii 2 FL na otomoto że miała przy instalacji gazowej info ile zrobi na gazie km w liczniku maxi dot, czy oznacza to że takie auto jest bez wskaźnika dobrze nam znanego i wszystko posiada w liczniku? Czy ktoś spotkał się z takim rozwiązaniem

            Komentarz

            • tdu1705
              Drive
              • 2017
              • 94
              • Octavia II (1Z3)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #56
              robak1602 Wychodziły takie O2FL ale z instalacją LPG prosto z fabryki i zamiast wskazówki temperatury cieczy miałeś wskazanie baku LPG. Na naszym rynku jest to dość niszowe, na innych chyba też, szybciej znajdziesz w CNG takiego - tak mi się zdaje. I miały przełącznik LPG wbudowany w konsole (obok SEP/Parktronic, ...)

              Komentarz

              Pracuję...