Nic mi nie wiadomo o tej opcji, nie wiem też czy jest w O1 ze starszym softem LPG. Poza tym chodzi mi też o to, że sam decyduję kiedy włączam LPG. Wypraktykowałem też, że pracuje ona gorzej jeśli załączy się przy licznikowych 40 stopniach C. Przynajmniej u mnie lepiej jest doprowadzić do wyższej temp. i wtedy załączać. W przeciwnym razie auto do osiągnięcia właściwej stałej temp. trochę słabiej rusza. Efekt ten występuje w O1, i O2 ale tu jest mniej zauważalny.
[O2] 1.6MPI z fabrycznym LPG -różnice do montowanej w serwis
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez leonnZamieszczone przez niezalA ja nie chcę być złośliwy
[ Dodano: Sob 11 Maj, 13 12:11 ]
Zamieszczone przez MaicroftInstalacja ma byc taka, zeby uzytkownik nie musial sie niczym martwic oprocz tankowania. A nie zabawy guziczkami i inne takie. To nie Polonez na gazniku, chociaz ten przejezdzal 100kkm na parowniku odpalany zima/lato non stop na LPG :diabelski_usmiech"coś być musi, do cholery, za zakrętem"
O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
O2 Tour BSE+LPG LR - MED
Komentarz
-
-
Cześć, sorry że jeszcze ciągnę temat, gdzieś widziałem w jakiejś Octavii 2 FL na otomoto że miała przy instalacji gazowej info ile zrobi na gazie km w liczniku maxi dot, czy oznacza to że takie auto jest bez wskaźnika dobrze nam znanego i wszystko posiada w liczniku? Czy ktoś spotkał się z takim rozwiązaniem
Komentarz
-
-
robak1602 Wychodziły takie O2FL ale z instalacją LPG prosto z fabryki i zamiast wskazówki temperatury cieczy miałeś wskazanie baku LPG. Na naszym rynku jest to dość niszowe, na innych chyba też, szybciej znajdziesz w CNG takiego - tak mi się zdaje. I miały przełącznik LPG wbudowany w konsole (obok SEP/Parktronic, ...)
Komentarz
-
Komentarz