Wojtas_Poznań, Poznańskie blachy więc się zasugerowałem;P
[O2] wartosci wolnych obrotow
Zwiń
X
-
[O2] wartosci wolnych obrotow
w zwiazku z tym, ze nie moge jednoznacznie stwierdzic, czy wolne obroty w mojej octavii sa ok, chcialbym zapytac jak jest u innych? chodzi mi o zimny i cieply silnik, jestem rowniez ciekaw jak jest u uzytkownikow, ktorzy dopiero co odebrali swoje auta, czyli egzemplarze z niewielkim przebiegiem, chodzi oczywiscie tylko o silnik 1,6l mpi, bse
dziekuje za informacje
-
-
U mnie na "ciepło" jest ok. 650 obr/min (+- 10 do 15), bez względu czy na noPb czy LPG a spalanie pokazywane przez kompa to 0,7 litra/godz (bez obciążeń). Rano po odpaleniu w garażu (ok. 15 stopni C) ok. 1200-1400 obr/min, chwilowe spalanie prawie 2 litry/godz ale szybko spada. Przebieg 30 kkm. Podane wartości są dokładne bo niedawno skończyłem dostrajanie instalacji LPG.Pozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
-
U mnie na "ciepło" jest ok. 650 obr/min (+- 10 do 15), bez względu czy na noPb czy LPG a spalanie pokazywane przez kompa to 0,7 litra/godz (bez obciążeń). Rano po odpaleniu w garażu (ok. 15 stopni C) ok. 1200-1400 obr/min
jakies 620-640obr/min to mam na cieplym silniku, ale na zapietym biegu, natomiast na luzie ok. 700obr/min, wiec troche to wszystko dziwne
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez patrykLU mnie na "ciepło" jest ok. 650 obr/min (+- 10 do 15), bez względu czy na noPb czy LPG a spalanie pokazywane przez kompa to 0,7 litra/godz (bez obciążeń). Rano po odpaleniu w garażu (ok. 15 stopni C) ok. 1200-1400 obr/min
jakies 620-640obr/min to mam na cieplym silniku, ale na zapietym biegu, natomiast na luzie ok. 700obr/min, wiec troche to wszystko dziwnePozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
-
Chyba rzeczywiście masz trochę niskie obroty po odpaleniu - widzę że używasz LPG to może się te korekty paliwowe zapisały przez ECU bo zaraz po odpaleniu silnik nie korzysta z sondy lambda tylko z parametrów zapisanych przez ECU.. ale to łatwo sprawdzić - trzeba wykasować VCDS-em DTC-y silnika ( a tym samym potencjalnie zapisane korekty) lub pojeździć na samym noPB przez jakiś czas...
Jakim cudem? Zimny zawsze chodzi wyżej. Do tego dochodzi "system" rozgrzania katalizatora.
byc moze Kolega Andrzej.P, nie ma auta od nowosci i dlatego wczesniej tego nie zauwazyl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez patrykLChyba rzeczywiście masz trochę niskie obroty po odpaleniu - widzę że używasz LPG to może się te korekty paliwowe zapisały przez ECU bo zaraz po odpaleniu silnik nie korzysta z sondy lambda tylko z parametrów zapisanych przez ECU.. ale to łatwo sprawdzić - trzeba wykasować VCDS-em DTC-y silnika ( a tym samym potencjalnie zapisane korekty) lub pojeździć na samym noPB przez jakiś czas...
tutaj
U Ciebie "check'a" nie ma ale jak przeprowadzisz "kasowanie" VCDS-em to przy okazji usuniesz te korekty (jeśli są).Pozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez patrykLtylko, ze podpinajac pod vcds'a nie wychodzily zadne bledy, nie wiem czy ma to jakies znaczenie?Pozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez patrykLok, dzieki za lopatologiczne wyjasnienie, jutro poszukam kogos kto moglby mi to wykonacPozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pandzikZamieszczone przez Andrzej.PpatrykL, O2 mam od końca czerwca 2012, póki co nakręciłem nią ~4000km (Fav też trochę trzeba ruszać ), nie kojarzę jakiś wyższych obrotów po odpaleniu.
Nagrałem film, który to obrazuje: http://www.au.poznan.pl/~andrzejp/o2...imny_start.3gp (jakby co, to np. VLC to chwyta).
Auto nieruszane od soboty wieczora - zatem wychłodzone konkretnie.
Na sekundę ma ~1000rpm, a potem utrzymuje się w zakresie 900-950rpm.
Zamieszczone przez patrykLbyc moze Kolega Andrzej.P, nie ma auta od nowosci i dlatego wczesniej tego nie zauwazylSkoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
Komentarz
-
-
Na sekundę ma ~1000rpm, a potem utrzymuje się w zakresie 900-950rpm
p.s. Kolego Andrzej.P, dzieki za zainteresowanie
Komentarz
-
Komentarz