Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

SKODA OCTAVIA II FL 1.4 TSI 90kW 122KM COLD START w zimie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • SKODA OCTAVIA II FL 1.4 TSI 90kW 122KM COLD START w zimie

    co za chujstwo te wynalazki VW...nóż w kieszeni sie otwiera...

  • #2
    SKODA OCTAVIA II FL 1.4 TSI 90kW 122KM COLD START w zimie

    SKODA OCTAVIA II FL 1.4 TSI 90kW 122KM COLD START IN WINTER -6,5 -8,5 -10 -12
    Postanowiłem się podzielić wrażeniami z odpalania na zimno 1.4 TSI 122km podczas zimy 2012 2013 max co osiągnąłem tej zimy to -12 choć może się uda więcej. Odpalanie silnika nie jest tak spektakularne jak TDI nic nie klekocze nie strzela jakby miało wybuchnąć zresztą posłuchajcie sami. Jest błoga cisza i tak powinien odpalać silnik.

    SKODA OCTAVIA II FL 1.4 TSI 90kW 122KM COLD START IN WINTER -6,5 -8,5 -10 -12


    Kwiecień 2010 r., 122 KM (90 kW), skrzynia biegów: manualna
    1.4 TSI AMBIENTE + dodatki

    Komentarz


    • #3
      Hmm.... tak nie bardzo kminie czemu ma służyć ten temat?
      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

      Komentarz


      • #4
        Mihau, kolega postanowił się pochwalić,że mu rozrząd nie terkocze

        [ Dodano: Sro 30 Sty, 13 21:25 ]
        staples, co to za "dynks" koło obrotomierza na desce????

        [ Dodano: Sro 30 Sty, 13 21:29 ]
        staples, jakimasz styl jazdy,jakie odcinki pokonujesz ,że masz 32 kkm przelotu i za 5,3kkm już Cię komp na przegląd prosi?? mam rozumieć,że to będzie już drugi???

        Komentarz


        • #5
          słoń, fajnie ale temat o "Ursusie" 1.4 TSI jest już
          O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Mihau
            słoń, fajnie ale temat o "Ursusie" 1.4 TSI jest już
            \

            \
            Nagrasz za rok.. i porównasz będzie ciut więcej przelatane :szeroki_usmiech

            Komentarz


            • #7
              kolega postanowil sie pochwalic zanim ten tsi po 40.000 km zacznie klekotac jak stary diesel bo sie okaze ze niewymienialny lancuch rozrzadu trza wymienic, albo ze turbina sie zuzyla... albo ze nagar zabrudzil wtryskiwacze, albo ze...

              a tak serio mowiac - tez nie wiem po co ten watek .... moze byly jakies poprawiny i kolega wczorajszy... :wink:
              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
              Spalanie - Motostat.pl

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez marlej108
                moze byly jakies poprawiny i kolega wczorajszy... :wink:
                Eeetaaam zaraz jakieś grubsze podejrzenia... kolega pewnie chce się (w miarę szybko) pozbyć swego bolida i demonstruje wszystkim dookoła jaki jest on zdrowy...
                Pozdrawiam,
                Jaroslav92525

                -----------------------
                VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

                Komentarz


                • #9
                  Cud ludzie cud, znalazła się wreszcie ta jedyna sprawna, gratulacje..., a temat do działu "humor i nie tylko"

                  Komentarz


                  • #10
                    Co się czepiacie kolegi. Laik przeczyta wątek o rozrządzie 1.4 tsi i pomyśli, że to padaka. A na filmie widać, że działa :-)

                    Nawiedzeni właściciele tdi też nagrywają zimne starty ;-)

                    Komentarz


                    • #11
                      ja też nie rozumiem ciągłe złe gadanie na temat silnika TSI a najgorzej wkurza mnie jak wypowiadają się osoby, które w ogóle nie miały z nim styczności naoglądały się filmików na YT, poczytały posty osób, którym problem się trafił i już się udzielają we wszystkich wątkach na temat TSI
                      co do rozrządu.. tak naprawdę piszą o nim tylko te osoby, którym trafił się "felerny".. osobom, którym nic się nie dzieje w ogóle pewnie nie są na forum, nie wiedzą o takim problemie ani nic ja mogę powiedzieć, że na dzień dzisiejszy nic się nie dzieje, jestem bardzo zadowolony z silnika TSI
                      fakt jest, że faktycznie są problemy z tym rozrządem.. podobno była "poprawka" tego silnika.. o poprawionych jeszcze nie słyszałem aby coś się działo
                      VW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM

                      Komentarz


                      • #12
                        E no, czuć moc!

                        Dla nas szaraczków temat jak znalazł... :diabelski_usmiech

                        Komentarz


                        • #13
                          dokladnie , śmieszni dla mnie są ci malkontenci zakompleksieni , tsi to udany silnik, choroby wieku dziecięcego dot rozrzadu mają juz za sobą i gdyby nie to że dużo pali ten silnik to byłby naprawde zajebisty. No ale nie mozna miec ciastka i zjesc ciastka
                          Napisane za pomocą batonika KitKat

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez exportsubripp
                            dokladnie , śmieszni dla mnie są ci malkontenci zakompleksieni , tsi to udany silnik, choroby wieku dziecięcego dot rozrzadu mają juz za sobą i gdyby nie to że dużo pali ten silnik to byłby naprawde zajebisty. No ale nie mozna miec ciastka i zjesc ciastka
                            tak maja juz za soba choroby wieku dzieciecego... co prawda ten wiek dzieciecy trwa od poczatku produkcji do teraz... :P ale powrot w nowym 1.4 tsi do paska rozrzadu i to, ze VAG glosi ze to zupelnie nowy silnik majacy z dotychczasowym wspolna tylko nazwe moze o czyms swiadczy... :P

                            a tak z innej beczki - serio duzo pali? Ja mam znajomego co ma 1.4 tsi w VW Jetta i on tym motorem jest zachwycony, zwlaszcza jego spalaniem (niskim). Nie mial tez w nim zadnych usterek opisywanych czesto na naszym forum. Z drugiej strony on sie na motoryzacji kompletnie nie zna i wcale bym sie nie zdziwil, gdyby mu tam nawet cos halasowalo, a on moze myslec, ze tak ma byc - ale byc moze owe "lęki" przed tsi sa czesciowo wyolbrzymione, choc na pewno nie bezzasadne....

                            ale w sumie sorry - nie wypowiadam sie wiecej na temat tego silnika bo nim nie jezdze wiec moge tylko pisac wlasnie to co wyczytam, czyli byc moze jest to nieprawda.

                            jedyne co mi zostaje na koniec powiedziec, to skoro 1.4 tsi wcale malo nie pali (???) to jaki jest jego sens? Moze generowac (ale nie musi!) rozne problemy, pali nie malo i jego trwalosc wzbudza podejrzenia... to czy np. silnik Kia 1.6 GDI co ma tam 136 kucy nie jest w sumie lepszy? nie ma turbiny, nie ma problemu z niewymienialnym niby lancuchem rozrzadu... i jakos na forum Kia histerii nie ma ze sie psuje a to to, a to tamto... ciekawe....

                            [ Dodano: Pią 01 Lut, 13 13:24 ]
                            Zamieszczone przez bishop
                            Cud ludzie cud, znalazła się wreszcie ta jedyna sprawna, gratulacje..., a temat do działu "humor i nie tylko"
                            dobre! :szeroki_usmiech

                            cud! :diabelski_usmiech alleluja!

                            (sorry - nie moglem sie powstrzymac :twisted: )
                            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                            Spalanie - Motostat.pl

                            Komentarz


                            • #15
                              No to się nie wypowiadaj. Jak masz jakiś kompleks to idź do psychologa.
                              moskwicz

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez moskwicz
                                No to się nie wypowiadaj. Jak masz jakiś kompleks to idź do psychologa.
                                dziekuje za porade. Zrewanzuje sie podobnie - Ty idz do psychiatry jak tak reagujesz... bo psycholog Ci juz nie pomoze...

                                ale byc moze tak reagujesz z powodu stresu jakiemu jestes poddany kazdego dnia odpalajac silnik... drżące lapy na kierownicy i dreczace pytanie - czy uda sie dojechac do celu...

                                :twisted:
                                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                Spalanie - Motostat.pl

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez słoń
                                  Mihau, kolega postanowił się pochwalić,że mu rozrząd nie terkocze

                                  [ Dodano: Sro 30 Sty, 13 21:25 ]
                                  staples, co to za "dynks" koło obrotomierza na desce????

                                  [ Dodano: Sro 30 Sty, 13 21:29 ]
                                  staples, jakimasz styl jazdy,jakie odcinki pokonujesz ,że masz 32 kkm przelotu i za 5,3kkm już Cię komp na przegląd prosi?? mam rozumieć,że to będzie już drugi???
                                  słoń
                                  Ten "dynks" jest od alarmu tak zamontowali w salonie.
                                  Ja jestem z Lublina i odnośnie eksploatacji auta to jeździ głównie po tym mieście, czyli poranne i wieczorne korki jakieś 20 do 60 minut w korkach, często w zimie silnik nie osiągnie odpowiedniej temperatury i już koniec jazdy.Trasa sporadycznie w weekendy i głównie w wakacje. Lubię czasem dynamiczniej pojeździć, więc spalanie w porównaniu z Twoim mam ogromne. Przeszedłem na przeglądy olejowe roczne, co 15 gdyż taki przebieg mniej więcej rocznie wykonuje i głównie miasto, więc chyba tak zdrowiej dla silnika. Chwile po filmie byłem na drugim przeglądzie auto w ciągłej eksploatacji i nie ma z nim problemów.

                                  [ Dodano: Nie 03 Lut, 13 10:01 ]
                                  Na forum jestem około miesiąca przed odebraniem auta z salonu 13 Mar 2010 od kilku miesięcy prowadzę z lepszym lub gorszym skutkiem swój kanał na youtubie i mam tam kilka filmów o SKODA OCTAVIA II FL 1.4 TSI 90kW 122KM i sprzęcie IT, z czasem pojawiają się różne pytania „jak coś u Ciebie działa bo jadę na serwis a kończy się gwarancja i nie wiem czy się w salonie wykłócać o wymianę czegoś bo wydaje mi się, że nie powinno tak działać”. Jak coś opublikuję na yt staram się tutaj zamieszczać i dzielić się odczuciami z eksploatacji. Miałem też nadzieję, że ktoś podchwyci ten pomysł i zacznie umieszczać jakieś bardziej profesjonalne wideo tutoriale. Widzę, że przy okazji powstała mała wojenka, a chciałem pokazać, że silnik 1.4 TSI odpala bez problemu i jest bardzo cichy podczas rozruchu i pracy nawet jak postoi kilka godzin na większym mrozie.

                                  Mój kanał na youtube chcesztomasz


                                  Kwiecień 2010 r., 122 KM (90 kW), skrzynia biegów: manualna
                                  1.4 TSI AMBIENTE + dodatki

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Marley skoro pytasz to ci powiem , mój elegance odkąd go kupilem w lipcu zrobilem nim 17 tys km i jak do tej pory srednie spalanie na kompie z calego okresu wynosi 8,2 litra. Uwazam ze to dosyc dużo , tylko nie ukrywam ze lubie czasem przycisnąć , po to bralem autko z turbo . Zawsze jest cos za cos , mój ojciec ma już druga octavie 1.6 mpi i jest zachwycony spalaniem , ja tez bym wzial ale wlasnie brak turbo i skrzynia piątka mnie zniechecila. Diesla nie chcialem bo za malo jezdze i nigdy w zyciu by mi sie różnica w cenie nie zwrócila bo predzej go sprzedam niz mi sie zwróci. Silnik 1.4 tsi idealnie wpasowuje sie w luke ofertową skody , jest wlasnie dla takich ludzi jak ja , którym nie przeszkadza wyzsze spalanie niz w dieslu , chcą miec dynamiczne auto, tańsze w zakupie znacznie od diesla , kupowane z myślą o nierobieniu astronomicznych przebiegów. I mówie to ja , posiadacz juz drugiej nowej skody z silnikiem TSI i uwierz mi nie jestem juz tak podniecony niezdrowo autem po zakupie że mój osąd może byc przekłamany. Nadal dzisiuaj polecilbym ten silnik osobie niezdecydowanej , ma swoje pewne wady ale tez zalety, które sprawiaja ze dla pewnej grupy ludzi wlasnie ten silnik jest idealny.
                                    Napisane za pomocą batonika KitKat

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez exportsubripp
                                      Marley skoro pytasz to ci powiem , mój elegance odkąd go kupilem w lipcu zrobilem nim 17 tys km i jak do tej pory srednie spalanie na kompie z calego okresu wynosi 8,8 litra. Uwazam ze to dosyc dużo , tylko nie ukrywam ze lubie czasem przycisnąć , po to bralem autko z turbo . Zawsze jest cos za cos , mój ojciec ma już druga octavie 1.6 mpi i jest zachwycony spalaniem , ja tez bym wzial ale wlasnie brak turbo i skrzynia piątka mnie zniechecila. Diesla nie chcialem bo za malo jezdze i nigdy w zyciu by mi sie różnica w cenie nie zwrócila bo predzej go sprzedam niz mi sie zwróci. Silnik 1.4 tsi idealnie wpasowuje sie w luke ofertową skody , jest wlasnie dla takich ludzi jak ja , którym nie przeszkadza wyzsze spalanie niz w dieslu , chcą miec dynamiczne auto, tańsze w zakupie znacznie od diesla , kupowane z myślą o nierobieniu astronomicznych przebiegów. I mówie to ja , posiadacz juz drugiej nowej skody z silnikiem TSI i uwierz mi nie jestem juz tak podniecony niezdrowo autem po zakupie że mój osąd może byc przekłamany. Nadal dzisiuaj polecilbym ten silnik osobie niezdecydowanej , ma swoje pewne wady ale tez zalety, które sprawiaja ze dla pewnej grupy ludzi wlasnie ten silnik jest idealny.
                                      dzieki za rzeczowy post :-)

                                      oby sie auto sprawowalo - milej niedzieli :-)
                                      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                      Spalanie - Motostat.pl

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X