Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

skrzynia automatyczna DSG 2.0 140 km 2005 r

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • skrzynia automatyczna DSG 2.0 140 km 2005 r

    Tak każde ALH w O1 ma dwumasę,

    Skoro oleju nie ubywa to bym za regenerację się nie brał tylko sprawdził dynamikę silnika w logach ewentualnie wówczas poczynił dalsze kroki.

    Jak chcesz podnieść moc to wrzuć wtryski z ASV 0.205 będziesz miał w okolicach 110 KM po programie 130 - 140 KM po więcej trzeba trochę po modyfikować osprzęt.

  • #2
    skrzynia automatyczna DSG 2.0 140 km 2005 r

    witam
    kupilem niedawno skode octavie 2 automat DSG z 2005 r 2.0 140 km
    Mam wiec pytania co jaki czas trzeb wymieniac olej w skrzyni ?
    tylko sam olej czy są jakieś filtry no i jaki to koszt
    Proszę również o jakas fachową podpowiedź czy dokonalem dobrego wybory auta poprzednio mialem O1 1.9 tdi 110km 2000 r
    SKODA OCTAVIA 2.0 TDI
    140 KM DSG, 2005 r

    Komentarz


    • #3
      Co 60kkm. Koszt od 500zl w gore. Wymienia sie olej oraz filtr.

      Wybor jak wybor. Ktos kto kupuje automat albo czegos oczekuje po takim aucie albo kupuje z przypadku.
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez snakol86
        Proszę również o jakas fachową podpowiedź czy dokonalem dobrego wybory
        Wszystko zależy od tego w jakiej kondycji jest auto no i skrzynia.
        Mój ojciec ma dsg ja 4x4 - dla mnie marzenie to połączenie tego w jedność w przyszłości

        Komentarz


        • #5
          dzięki wielkie za pomoc
          pozdrawiam
          SKODA OCTAVIA 2.0 TDI
          140 KM DSG, 2005 r

          Komentarz


          • #6
            A czy ty aby napewno masz dsg ? Wydaje mi sie ze w skodzie dsg bylo montowane od 2006 roku a w a w 05 byla jeszcze normalna skrzynia

            Komentarz


            • #7
              To niech Ci sie wydaje dalej.

              2.0TDI bylo tylko z jednym rodzajem skrzyni automatycznej - DSG ->tak samo sprawa ma sie z O2 1.9TDI.

              Skrzynia tiptronik byla montowana z silnikami 1.6 (tu pewny nie jestem z jaka wersja dokladnie) i 2.0 FSI. Mowa o rocznikach 2004-2007

              Byly jezdziec 2.0TDI BKD DSG: Forum - Octavia Club Polska :diabelski_usmiech
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                PLYN CHŁODNICZY

                Panowie pomocy ...
                Zauważyłem w swojej Octavi wyciek płynu chłodniczego...
                Nie mam pojęcia skąd on wycieka.
                Dzisiaj rano otworzyłem maske a tam stan płynu poniżej minimum :/
                dolałem do maximum, wieczorem otwieram maskę a w pojemniku
                pomiędzy MAX a MIN

                Pomocy co może byc przyczyna i jak ja zlikwidowac ..... :/
                SKODA OCTAVIA 2.0 TDI
                140 KM DSG, 2005 r

                Komentarz


                • #9
                  Przyczyn moze być wiele od dziurawej chłodnicy ( silnika,oleju, szkrzyni biegów) po uszkodzona głowicę, co w tych modelach się zdarzało. Najlepiej zlokalizować, gdzie robi się plamka na obudowie i wtedy będzie łatwiej określić przyczynę, gdzie cieknie

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez snakol86
                    Zauważyłem w swojej Octavi wyciek płynu chłodniczego...
                    masz BKD i 2005 rok
                    jeśli nie ma wycieków widocznych gołym okiem z dużą dozą prawdopodobieństwa możesz załozyć, że to głowica
                    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                    Komentarz


                    • #11
                      Witam

                      Dziękuję za pomoc.
                      Byłem u mechanika z VW on powiedział
                      ze przyczyną może być nieszczelnośc jakiegos
                      czujnika RTG czy cos w tym stylu.

                      Jest to możliwe ?

                      Pozdrawiam
                      SKODA OCTAVIA 2.0 TDI
                      140 KM DSG, 2005 r

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez snakol86
                        czujnika RTG
                        a co to takiego ?
                        chyba że twoja chłodnica strzela dodatkowo zdjęcia rentgenowskie :lol:

                        Jedź na porządne badanie, a nie do pana który coś z fusów wróży. Włożą sondę do zbiornika i zobaczą czy się przedostają spaliny i będzie wiadomo czy uszcelka pod głowicą do wymiany, przejrzą cały układ i zlikalizują wyciek. Jak leci to będzie kolorowy zaschnięty ślad wycieku (ziel/nieb/różowy), chyba że płyn chrzczony to ciężej.

                        Komentarz


                        • #13
                          Właśnie sam nie wiem co to za czujnik a byłem w porządnym serwisie bo w serwisie VW
                          A nie w badziewiu, serwis SKODY bo tam są sami złodzieje.
                          Byłem na komputerze nic nie wyszło, poziom płyny, temperatura
                          itd w porządku, chłodnica tez dobra, wszystko działa, olej w silniku również
                          bez dodatku płynu z chłodnicy

                          Wiec będę zmuszony dać ten czujnik sprawdzić pod ciśnienie.



                          SKODA OCTAVIA 2.0 TDI
                          140 KM DSG, 2005 r

                          Komentarz


                          • #14
                            Piszesz przecież, że wyciek jest duży - szybko znika płyn, więc najprostszą sprawą będzie zdjęcie dolnej osłony i zobaczysz gołym okiem gdzie jest wyciek, skąd cieknie lub ew zaschnięte miejsca z wyżej wspomnianymi kolorami. Na jakiej podstawie gość stwierdził, że to czujnik RTG i co to jest i gdzie siedzi bo pierwszy raz słyszę.
                            W moim poprzednim aucie (golf IV ARL) miałem ten sam problem, ale płyn znikał powoli. Okazało się, że miałem walniętą uszczelkę gdzieś pod pompą vacum (w blok wchodził jakiś element doprowadzający płyn do silnika) i z tego miejsca minimalnie uciekało. Uszczelka w ASO 9 zł, wymiana 30 min i po sprawie.

                            PS. Nie wierzyłbym tak w ASO i kompetentność pracujących tam ludzi. Nie mówię o wszystkich, ale spora większość ma na prawdę ograniczoną wiedzę. Wolą naprawić auto wymieniając po kolei części, które wydają im się walnięte czego rezultatem jest często nadal powtarzający się problem i brak sporej ilości $ w kieszeni.
                            O2 FL 2.0 TDI ==>> http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=71836
                            Maciej
                            Kierownice MF, tempomaty, MFA w grupie VAG Skoda, VW, Seat, Audi. Montaż, kodowanie sterowników, sterowniki, wiązki i inne..

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez snakol86
                              byłem w porządnym serwisie bo w serwisie VW
                              A nie w badziewiu, serwis SKODY bo tam są sami złodzieje
                              aha :lol:
                              Jak się domyślam już cię ładnie skroili za diagnozę, po której dalej nic nie wiesz gdzie jest usterka.

                              Komentarz


                              • #16
                                Witam

                                była zdejmowana dolna osłona silnika bo wymieniałem olej w skrzyni biegów oraz filtr
                                i było zero wycieków, nic nie było widać, osłona silnika czysta. Dlatego się dziwie że po nocce
                                ubyło mi sporo płynu. Teraz ucieka bardzo powoli, nie dolewam nowego czekam aż dojdzie poniżej minimum i doleje znowu, może to być wina poprzedniego właściciela, może wlał koncentrat rozcieńczony z dużą iloscią wody i woda wyparowała bo były upały i wysokie temperatury a ja w weekend jezdziłem jako kierowca na weselu kolegi no i nie powiem
                                troche Octawiątko przegoniłem

                                [ Dodano: Pią 23 Sie, 13 14:57 ]
                                za diagnoze dałem tylko 50 zł
                                SKODA OCTAVIA 2.0 TDI
                                140 KM DSG, 2005 r

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez snakol86
                                  za diagnoze dałem tylko 50 zł
                                  Zamieszczone przez snakol86
                                  Byłem na komputerze nic nie wyszło, poziom płyny...
                                  ciekawe, samo podłączenie do kompa w aso to 120zł, dobra nie wnikam, nie ważne.

                                  snakol86, sprawdź sobie jeszcze sam organoleptycznie (po jeździe) węże układu chłodzenia (te z przodu za chłodnicą czarne gumowe). Ściśnij je palcami. Jeżeli są miękkie jest oki. Jeżeli twarde i cięzko je ścisnąć żeby ścianki się doknęły to uszczelka pod głowicą 99%

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Dzięki za pomoc.

                                    Naprawdę tyle płaciłem. Za wymianę filtra i oleju z skrzyni biegów + robocizna zapłaciłem 350 zł + komputer 50 wyszło mnie to 400 zł, a olej oryginał z VW w serwisie skody chcieli 850 - tam pracują sami złodzieje. A tak tanio miałem bo to mój kolega robi w serwisie VW i dlatego taka cena

                                    Sprawdzę też te węże jak dojadę do domu.
                                    SKODA OCTAVIA 2.0 TDI
                                    140 KM DSG, 2005 r

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      To postaw koledze mega browara, bo za sam olej nawet poza ASO trzeba dać około 300 złociszy, więc kolega musi cię bardzo lubić,bo zrobił ci to prawie za darmo

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        7l Pentosinu do DSG czyli oleju jaki jest sprzedawany pod brandem VW kosztuje okolice 350zl Do tego filtr i robocizna, mocno po kosztach :twisted:
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          No wiem ze bardzo tanio zapłaciłem
                                          Zaoszczedzilem sporo kasy.
                                          Sprawdzałem te węże po jeździe
                                          i powiem ze są twarde wiec to chyba głowica
                                          Ale wycieku nigdzie nie widać :/ dziwne
                                          SKODA OCTAVIA 2.0 TDI
                                          140 KM DSG, 2005 r

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            snakol86, dla potwierdzenia pojedź na badanie spalin w zbiorniczku wyrównawczym. Kosztuje to ok 20-40zł. Wkładają sondę która zabarwia się jak wykryje spaliny.
                                            Można też samemu - odpal motor pogazuj trochę i przy odpalonym silniku zajrzyj do zbiornika wyrównawczego, jeżeli zobaczysz że płyn chłodniczy delikatnie bąbelkuje (małe pęcherzyki powietrza wypływające na powierzchnię) to możesz szukać nowej uszczelki.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez snakol86
                                              No wiem ze bardzo tanio zapłaciłem
                                              Zaoszczedzilem sporo kasy.
                                              Sprawdzałem te węże po jeździe
                                              i powiem ze są twarde wiec to chyba głowica
                                              Ale wycieku nigdzie nie widać :/ dziwne
                                              snakol86 no i jaka diagnoza? Wiesz już co pożera Ci płyn?
                                              O2 FL 2.0 TDI ==>> http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=71836
                                              Maciej
                                              Kierownice MF, tempomaty, MFA w grupie VAG Skoda, VW, Seat, Audi. Montaż, kodowanie sterowników, sterowniki, wiązki i inne..

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez snakol86
                                                A nie w badziewiu, serwis SKODY bo tam są sami złodzieje.
                                                Zamieszczone przez snakol86
                                                w serwisie skody chcieli 850 - tam pracują sami złodzieje
                                                facet , jak Ci koleżka załatwił na lewo olej itd to się ciesz , ale nie pisz ze ktoś jest złodziejem, bo może wyjść że to Twój koleś nim jest a Ty jesteś paserem..
                                                wkurwia mnie takie podejście :evil:
                                                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                                GVI 1.4TSI
                                                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                                Komentarz

                                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                                Pracuję...
                                                X