Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] Control Duty Cycle, co i jak?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2FL] Control Duty Cycle, co i jak?

    Zamieszczone przez Mickul
    Kurde. Wróciłem spod spodka i powiem Wam - coś cudownego. Wszyscy się razem świetnie bawili - żadnych burd, większych wyzwisk (poza sędzia ch*j ), agresji czy nie wiadomo tam czego. Po ostatnim punkcie każdy się przytulał lub przybijał piątkę z każdym. Powrót w pieszej kolumnie do auta, które było 2km dalej cały czas w śpiewach, radosnych okrzykach, a potem mimo stania w korku ciągłe klaksony. Nie wiem w ogóle czy można to porównać do kibiców piłki nożnej...
    jak zrobimy majstra w kopanej, to tez tak będzie.....ale to już chyba nie za naszej kadencji :szeroki_usmiech

  • #2
    [O2FL] Control Duty Cycle, co i jak?

    Witajcie, mam prośbę jak powinien zachowywać sie tez zawór (gruszka przy turbinie), jaki powinien być zakres pracy (furka czipowana, odczyt w vcds), jakie powinny być wartości przy jakich obrotach żeby turbo wstawało jak najwcześniej?

    Komentarz


    • #3
      Zrób logi dynamiczne 011 i 010.... bedzie jakaś baza do rozmowy.
      W seryjnym programie wysycenie zaworu N75 powinno oscylowac w granicach 65% w zakresie użytecznych obrotów.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        Grupa 10 i 11

        Link

        Komentarz


        • #5
          Czy tuner robił logi po programie ?
          Czy masz seryjna sprezarke ?
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez przemik
            Czy tuner robił logi po programie ?
            Czy masz seryjna sprezarke ?
            Nie wiem czy robił.

            To nie jest seryjne turbo

            Komentarz


            • #7
              A co to za sprezarka ? Bo po tym jak to dziala to moge przypuszczac ze tam jakies GTB siedzi ?
              Zrob reszte logów dynamicznych... zobaczymy co tam masz wgrane.
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez przemik
                A co to za sprezarka ? Bo po tym jak to dziala to moge przypuszczac ze tam jakies GTB siedzi ?
                Zrob reszte logów dynamicznych... zobaczymy co tam masz wgrane.
                To jest hybryda BXE>GT1749VC, ale chyba za bardzo kapryśna ta hybryda...
                Które grupy interesują cię?

                Tu masz jeszcze 004
                Log (0 - 004)

                Komentarz


                • #9
                  Potrzebuje wszystkie dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011
                  i statyczną w trybie Basic Settings - 011
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz


                  • #10
                    Statycznie
                    Log (0 - 011)
                    Log (3 - 011)
                    Log (4 - 011,011,011)

                    Dynamicznie
                    Log (1 - 008,010,011)
                    Log (2 - 001,003,004)

                    Komentarz


                    • #11
                      Nie wiem kto robil ten program... ale sprezarka na tym sofcie jest starsznie leniwa.
                      Wolno sie podnosi.
                      Jedz do tego co wgral ten mod i powiedz w czym rzecz.
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X