k
[O2FL] Koło dwumasowe
Zwiń
X
-
[O2FL] Koło dwumasowe
Musze wymienic dwumase w mojej O2FL 2.0 TDI CR, cena nowego w serwisie ~3300zl, cena nowego w IC ~1800zl firmy LUK niby na 1 montaz ale zauwazylem na allegro nowe sachs za ~1400zl :shock:
Teraz mam pytanie czy to kolo sachs jest w czyms gorsze od LUKa bo 400zl roznicy to za montaz bym mial zaplacone akurat.OchMan
=====
-
-
z tego co orientowałem się w temacie to luk na zmiane z sachsem jest montowany nawet w aso mozna coś takiego spotkac. Co do cen to wiadomo ze aso ma ceny odjechane, natomiast poza to kształtują sie w zaleznosci od sklepu itd około 1500 z jakims widełkamiOII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Czasami jest tak,że na kole masz napis Sachs i LUK, Zarówno luka jak i sachsa szły na pierwszy montaż,co do jakości zdania są podzielone,jeden chwali sachsa inny luka. Ja w orginale miałem luka i luka założyłem na orginale nalatałem 190 tysięcy,ale nawet sprzedawca mi mówił,że na tym luku nie dolatam takiego przebiegu. Jak mu powiedziałem,że orginał wytrzymał 7 lat,to mi powiedział kup luka,włóż do bagażnika to i 10 wytrzyma.Ja mam DSG i u mnie ASO chciało 4500,a ja z robocizną poza ASO zapłaciłem 2600
Komentarz
-
-
Z tego co słyszałem, w tym roku w silnikach 1.9 TDI w przypadku awarii, ASO miało odgórne zalecenia wymiany fabrycznego Sachsa na LUK. Sachs wypuścił trefną partię kół dwumasowych i zestawów sprzęgła na pierwszy montaż. Poza tym w przypadku silników j/w, wg ASO sprzęgło Sachsa nie podejdzie pod koło dwumasowe Luk, taki zestaw musi być jednego producenta ze wskazaniem na LUK.Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz
-
-
wymiana to 400 w górę czasem nawet taniej ,dwumas to +/- 2000 za komplet ze sprzęgłem ,resztę sam policz ,ja wymieniałem dwa razy ,raz po 123 tyś sachs i padł , drugi raz przy 160 tyś również komplet ale LUK-a i nigdy więcej sachsa ( może był felerny nie wiem ,ale po kieszeni dało trochę). Na LUK-u silnik inaczej chodzi przynajmniej takie są moje odczucia (w oryginale też był LUK) ale ty sam musisz wybrać ,bo jak pisano wcześniej zdania są podzieloneSebastian
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
Była Black ELEGANCE by sebastian7905
Wczasy nad morzem - klik
Komentarz
-
-
ochman, OKSebastian
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
Była Black ELEGANCE by sebastian7905
Wczasy nad morzem - klik
Komentarz
-
-
zadariusz1, bo zasada jest taka ,aby właśnie wymieniać komplety ,wyobraź sobie ,że w Niemczech wszystkie warsztaty wymieniają tylko komplety ,owszem da się wymienić tylko dwumas ,ale te części muszą się do siebie ułożyć ,a stare sprzęgło było ułożone do starego dwumasu co może skutkować szbszym zużyciem nowego ,no ale każdy robi jak uważa ,tyle że w większości każdy ,co tak robi ,robi to z oszczędności albo z chciwości ,nie wiem ,nie mi to oceniać i nie mój problem ,ale skoro tego nie rozumiesz albo nie wiesz to zmień mechanika na bardziej doświadczonego ,nie zrozum mnie źle bez obrazySebastian
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
Była Black ELEGANCE by sebastian7905
Wczasy nad morzem - klik
Komentarz
-
-
Maicroft, ja rozumiem ,nie doczytałem ,a moja wypowiedź niech zostanie dla tych co nie mają DSG a zwykły manual OKSebastian
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
Była Black ELEGANCE by sebastian7905
Wczasy nad morzem - klik
Komentarz
-
-
z tego co ja się dowiedziałem ostatnio to to że istnieje bardzo duże ryzyko zakupienia LUKa (przynajmniej z internetu) ze piszą że jest nowy a w rzeczywistości kupujemy zregenerowany zestaw. może to i nic w tym strasznego, ale z tego co mnie sprzedawca informował lepszy byłby zestaw sachsa bo niby nie ma mozliwości jego regeneracji. nie wiem jaka to jest róznica ale być może że i coś w tym jest - zdania są podzielone co do jakości obydwu zestawów. ja zamówiłem sachsa w całości, z robotą wyszło mnie 2200, a przy okazji wymiany potwierdziło się w moim przypadku że oryginalnym zestawem też był sachs... jak się uda to będzie smigać i na chinszczyźnie, a jak ma się zwalić to żebyś pozłacane kupił to i tak się rozsypie....
Komentarz
-
-
ja mam problem, ale nie do końca jestem przekonany, czy z dwumasą - jak dojeżdżam do swiateł, puszczając gaz, to gdy skrzynia zredukuje do 2-ki i zaczynają obroty spadać do momentu, w którym auto się samo toczy, to zaczyna nim poszarpywać, słychać wyraźnie jakieś stuki. Czy to jednomyślnie dwumasa? I czy już należałoby ją wymieniać? Bo w sumie da się z tym żyć, po prostu hamuję trochę później i mocniej, żeby się nie dotaczać, co najwyżej w korkach jest to nieco upierdliwe. Żadnych innych objawów nie dostrzegłem, co najwyżej jak na zimnym silniku ruszam to zatrzymując się na pierwszym skrzyżowaniu czasem coś przymuli i ciągnie na chama na 2gim biegu do przodu, też nie wiem z czego to wynika.
Komentarz
-
Komentarz