Czyszczenie bez robierania kolektora i zaworow 1.8 2.0 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mrozek
    Classic
    • 2010
    • 6

    Czyszczenie bez robierania kolektora i zaworow 1.8 2.0 tsi

    klarus, Kasia lubi działać jako zegarynka o której zamawiasz pobudkę :wink:
  • Tippo
    L&K
    • 2009
    • 1349
    • Octavia III (5E3)
    • CJSB 1.8 TSI 180 KM

    #2
    Czyszczenie bez robierania kolektora i zaworow 1.8 2.0 tsi

    Jak wiemy ,wada wtrysku bezposredniego jest to, ze paliwo nie zmywa nagaru z zaworow, a nagar ten powstaje z oparow oleju z odmy, gdyz EGR w tym silniku nie ma.
    Gosc z filmiku zaleca taka operacje co 20-30tys km, ja do 30 niedlugo dobije.



    Ktos odwazny probowal takie cos zrobic?? Wiem ze temat syfu w dolocie 1.8 tsi i 2.0 tsi jest znany, jak sie nazbiera duzo syfu to pewno tylko robiorka kolektora pomoze, ale profilaktycznie stosowany taki srodek powinien sobie poradzic??

    Komentarz

    • mirek_p11
      RS
      • 2010
      • 6630
      • Volkswagen
      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

      #3
      Tippo, zobacz ten wątek i ostatni post



      przy 87000 km czyściłem cały układ środkami Forte, ale nagar pozostał

      [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=37KvpanDfwc[/youtube]

      Seat Leon ST FR by mirek_p11

      Fotki
      Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
      Fotki

      Komentarz

      • Tippo
        L&K
        • 2009
        • 1349
        • Octavia III (5E3)
        • CJSB 1.8 TSI 180 KM

        #4
        Zamieszczone przez Tippo
        przy 87000 km czyściłem cały układ środkami Forte, ale nagar pozostał
        Mysle, ze kwestia kluczowa to przebieg, po takim przelocie nagar chyba juz tylko recznie zejdzie...
        Ten patent z filmiku chyba dziala lepiej, bo wtryskiwanie jest pod cisnieniem bezposrednio nad zawory, do tego potem na 20min zostawione na zgaszonym silniku, zeby lepiej wyzarlo, ale watpie by nagar ze 100tys wyplukal. D
        Tutaj fotki endoskopem tego samego goscia, widac ze jakos dziala:

        Komentarz

        • kazek103
          Rider
          • 2012
          • 351

          #5
          Tippo nowy film zestawu do czyszczenia dolotu.

          Komentarz

          • rafik11
            Rider
            • 2009
            • 448

            #6
            a czy wiecie co to jest za dysza, która stosują do rozpylania tego płynu w tym miejscu po czujniku, ewentualnie gdzie to można dostać u nas?

            Komentarz

            • Tippo
              L&K
              • 2009
              • 1349
              • Octavia III (5E3)
              • CJSB 1.8 TSI 180 KM

              #7
              Zanabylem droga internetowa endoskop na usb, dzis odkrecilem czujnik temp w kolektorze ssacym, by zajrzec na zawory, zrobilem zdjecia ale sa tak marne ze i tak ledwo co widac, wiec nie wrzucam ich. Przy podgladzie na zywo widac bylo wiecej, czyli czarny nalot jest widoczny po 24tys km, trzonki zaworow raczej czyste, wiec czyszczenie by sie jednak przydalo, a oil catch tank to juz mysle niedaleka przyszlosc.
              Chyba juz kiedys bylo o jet clean tronic od LM, na stronie ich pisze ze:

              "silnik benzynowy:
              czyszczenie kolektora dolotowego – cykl ten trwa od 15 do 35 minut zależnie od stopnia zanieczyszczenia kolektora dolotowego, silnik w czasie trwania tego procesu pracuje na benzynie i dodatkowo przewodem podciśnieniowym do kolektora dolotowego podawany jest środek czyszczący."

              Czyli mozna by zapodac przez otwor czujnika takie czyszczenie, ktos zna w okolicach bielska bialej, warsztat co by sie tego podjal??

              Komentarz

              • WojtekDM
                Ambiente
                • 2014
                • 119

                #8
                Znajomy mechanik który ma tego Jet Clean'a odradzał mi czyszczenie dolotu tą metodą. Ja już rok temu zdejmowałem dolot i czyściłem, następny raz pewnie za rok (tak po około 50kkm od pierwszego).
                Skoda Octavia RS Combi 2006
                BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
                http://www.dynamech.pl
                Serwis & regeneracja turbosprężarek

                Komentarz

                Pracuję...