do piecio biegowych poprzeczniakow taki zestaw i jest super elegancko:
Kolo zamachowe z 1Z 037 105 273C
Komplet docisk i tarcza od 1Z/G60 sachs 3000.332.001
ale jak wolisz wydac ponad kafla zamiast dac 500 zl max to twoja sprawa.
witam po krotkiej przerwie ,juz jest po wszystkim dwumasy niemam jest jednomasa i nowe sprzeglo ,do tego czyscilem turbo bo siemi sztanga zablokowala ,odczucia wszystkie biegi wchodza normalnie tak jak na 2masie ,napewno odczuwam przyrost mocy jezdzi sie jak narazie dobrze sprzeglo tak jak pisza inni urzytkownicy jest miekkie i bierze od dolu ,ale to nie problem ,nieslychac szumow dochodzacych ze skrzyni jakie moga wystepowac ponoc ,umnie cisza ogolnie jestem jak narazie bardzo zadowolony poki co ,jezeli bedzie sie cos dzialo ze skrzynia to dam znac narazie mam za soba jakies 1500km i jest oki ,dziekuje wam za pomoc
Panowie odgrzewam kotleta.
Pacjentka O2 fl 1.9 tdi BXE 105 KM 2009/2010 pierwsza rejestracja
W planach mody pod 180 KM
Pytanie czy kontynuować dwumas czy iść w jednomas?
1. Jeśli DM to jaki? Słyszałem, że od Sharana podchodzi. Niby jest mocniejszy.
Macie może nr katalogowe części kompletnego rozrządu z dwumasą?
2. Jeśli JM to jaki? G60 czy VR6? Podobno G60 starcza do 170 KM. Natomiast VR6 jest mocniejszy ale dzwoni na jałowym biegu. Proszę o nr katalogowe części. Nie wiem, jak z kołem zamachowym. Wolałbym wszystko chyba nowe niż z allegro.
Proszę o pomoc.
Nie wiem czy nr skrzyni jest potrzebny. Jestem trochu zielony. Gdzie jego szukać?
Dm od sarna jest tylko do 6 biegowych skrzyń ale mocniejsze ma tylko sprzęgło i sprężyny. Awarie poprzez powstawanie luzu to tak samo jak w tych słabszych się robią. Tkaże taki zestaw tsz nie podoła dużej mocy tak naprawdę.
Tu potrzebujesz zestaw do 5 biegowej skrzyni i tu jeszcze słabsze są zestawy dwumasowe. Zresztą po co dm jak jednomas kompletujesz za 400-500 zł i wytrzyma pod 200 koni 400 nm. Jeśli jeszcze coś mocniejszego trzeba to dajesz dwie sprężyny na docisk i masz już pod 300 koni a nawet więcej.
Koło zamachowe: potrzebujesz od poprzecznych 1Z o numerze VW 028 105 269 B lub od ABF (2.0 16V Golf III GTI 150 KM), 9A (2.0 16V 136 KM), PG (G60) o numerze VW 037 105 273C
Sprzegło: tarcza, docisk i łożysko Nr katalogowy 3000 384 001.
śruby do zamachu VW N 905 398 01 - 6szt. i do docisku z VR6 o numerze VW N 101 010 01 - 6 szt
Oczewiscie mozna tez zastosowac zestaw sprzeglowy luka albo statima bo tez dobre sa. Generlanie sachs uchodzi z anajmocniejszy do 5 biegowych.
Nie wymyslaj z tym kolem bo jak zalozysz nawet nowe to po miesiacu przecie juz nowe nie bedzie. To sie generalnie nie psuja ani nei zużywa. no chyba ze ktos pali sprzeglo lub auto ma nakulane ponad milion km.
Takich kol sprzedalem juz chyba ze szesc niektore ze srubami i z kompletem sprzeglowym uzywanym i nikt nie narzekal.
witam, koledzy potrzebuje pomocy , wymieniłem dwumas na oryginalny sachs i było ok ale po 2 tyśkm zaczyna poszarpywać i gasnąć na wolnych
zastanawiam się nad jednomasowym O2 1.9tdi 105km BLS , proszę doradźcie jakiś sprawdzony bezproblemowy zestaw
Ale ze co? Co ma dwumas do gasniecia silnika na wolnych obrotach po 2tys.km od wymiany? Bo raczej nie mozliwe zeby dwumas takiego luzu zlapal ze zatrzymuje silnik diesla. Szukal bym problemu w silniku nie w sprzegle.
objawy podobne jak przed wymiana - krótkie ostre szarpnięcia , poprzednio mechanicy obstawiali wszystko inne,a uparłem sie wymieniłem dwumas i jak ręką odjął . wszystko pięknie chodziło przez 3 tyg i 2tys km. myślę czy nie trafiłem na wadliwy egz. kupiłem oryg sasch . dodam tylko że fabrycznym nakręciłem 340tyś km
Stawiam ze to wina silnika, szarpal i uszodil stary 2 mas i teraz rozwala nowy... Moze cos z zasilaniem paliwa a ze diesel ma duzy moment to bardzo szarpie.
Najważniejsza rzecz to znaleźć przyczynę usunąć to szarpanie i przyczynę gaśnięcia. Od dwumasu się takie rzeczy nie dzieją. Uszkodzony dwumas będzie szarpał autem przy dodawaniu i ujmowaniu gazu, przy ruszaniu może świerszczeć, na postoju stukać. Zacząłeś naprawę od złej strony. To tak jakby mieś rozsypane gwoździe przed garażem i zamiast uprzątnąć te gwoździe wymieniać opony na nowe. Tak naprawdę dwumas moze być dobry a przyczyna szarpania i gaśnięcia tkwi w osprzęcie, czy elektryce przy silniku
Komentarz