Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

BSE - Ostry wałek rozrzadu...czy ktoś testowal?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • BSE - Ostry wałek rozrzadu...czy ktoś testowal?

    Witam chyba każdy właściciel BSE myśli o podniesieniu mocy 1,6 BSE..ogólnie każdy mówi że się nie da...niby tak bo Chip nic nie daje...ale czy ktoś testowal ostry wałek rozrzadu (koszt koło 1000 pln od Świątka)...Może gra jest warta świeczki?

  • #2
    Powiedziałbym że nie. Jak zrobisz taki wałek to może przyjdzie ci kilka konikow, czego nie odczujesz za bardzo a kase wydasz. Nie ma co się oszukiwać 1.6 wolnossący nie jest demonem ulicznym i taki wałek z niego potwora nie zrobi. Chipowanie tak samo nie wiele daje, pewnie efekt podobny. Za ciężka buda do tego silnika, ale za to montujesz LPG i jeździsz po taniości a co sobie zaoszczędzisz to zbieraj no nowy silnik

    Komentarz


    • #3
      Nie chodzi mi o potwora ale jakby mi 10-15 kucy (bardziej momentu mi tu potrzeba) dodal to zastanawialbym sie
      To juz by trzeba na hamowni zrobic badani przed i po ...wlasnie przy slabym silniku kazdy kucyk robi roznice i moze wlasnie ktos przerabial temat. patrz jaka roznice robi dluga piatka?...tak sobie mysle ze moze jak bedzie trzeba zrobic remont silnika/glowicy to moznaby zainwestowac.
      Zawsze to taniej niz przeszczepiac jakies silniki z USA lub zmieniac samochod

      Komentarz


      • #4
        Kiedyś był na forum kolega Viktormpi z Chech, który "chipował" swoje MPI. Wyszło mu chyba z 11 "kuników" więcej. Modyfikację przeprowadzał tu - 1.6 mpi 75kW
        SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
        ​​​
        Grzegorz

        Moja Ambitna Czarnula

        Komentarz


        • #5
          gra nie warta nawet tego tysiaka według mnie.....

          Komentarz


          • #6
            Dlatego sie pytam, ludzie tu robia wiele roznych modow i nie kazdy z nich spelnia kryterium oplacalnosci. Moze jakis tuner z dostepem do hamowni moze sie pobawil. Nie ma chyba jeszcze klasy rajdowej Octav 1,6 MPI poza dorocznym rajdem Warszawa-Wladyslawowo z dach boxem , rodzina i kufrem zapakowanym pod dach.

            Mam gaz i ustawienie wszystkiego pod nowy walek moze kosztowac drugiego tysiaka o ile w ogole mozliwe i bezpieczne dla silnika.

            Ale tak mi wpadlo do glowy jako jedyne mozliwe rozwiazanie dla MPI...Swiatek moze powinien cos wiedziec jak te walki zaprojektowal i produkuje...wysle zapytanie.

            Komentarz


            • #7
              tutaj tysiac tam tysiac to już pewnie za to kupisz 1.8T i gaz teź wsadzisz a moc będzie

              Komentarz


              • #8
                Panowie (i ewentualnie Panie) skupmy sie tutaj na aspekcie technicznym.

                Patrzylem sie na EXEO ...ostanie z silnikiem 1.8T i mozna gazowac i chipowac (Ale to juz inna klasa auta)...ale mam od nowosci, przeze mnie zmodzony przez moje dzieci zarzygany, to sie przywiazalem.
                Przy dlugiej piatce tez pisali ..po co kombinowac lepiej sprzedac jak na autostradzie nie daje rady, a jednak wyszedl z tego niezly MOD. Mamy tez inne auto i zona sceptycznie podchodzi do zmiany auta.

                Komentarz


                • #9
                  Z tego co wiem, to ostry wałek zwykle podnosi moc w górnym zakresie obrotów a w niskim wręcz ją zmniejsza, więc do typowej jazdy nadaje się raczej słabo.

                  Komentarz


                  • #10
                    długa piątka to trochę inna bajka niż kombinowanie z ostry wałkiem, chipami, filtrami powietrza w wolnossaku. Realnie uzyskasz z parę koni max....jaki to ma sens? żaden
                    lepiej jak kasy ma się za dużo, a auto chce się trzymać, to uturbić to mpi hehe

                    Komentarz


                    • #11
                      a tak bardziej serio tu:
                      1.6 mpi 102km podniesienie mocy - Octavia Club Polska

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X