Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zaciski TRW z O3 do O2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zaciski TRW z O3 do O2

    Mam hamulce przód 288. Wcześniej miałem 280 ale zmieniałem amortyzatory więc przy okazji poszły zwrotnice, łożyska i cała reszta.
    Czy ktoś robił manewr montażu zacisków z Octavii III?
    W trójce jest identyczna tarcza hamulcowa 288/25, ale inny klocek, większy zacisk i inaczej rozwiązane prowadnice.
    Miałem okazję przymierzyć taki zacisk i pasuje do zwrotnicy. pasuje na tarczę, nic nie haczy, nie obciera.
    Czy przy okazji wymienić pompę hamulcową na wydajniejszą? Przy tych zaciskach w O3 jest pompa 23.8, u siebie mam 22mm.
    Screenshot 2022-02-02 at 21-51-48 OCTAVIA III 1 4 TSI ZACISK PRZÓD LEWY JARZMO.png IMG_20220202_205521.jpg


  • #2
    Jeżeli przymierzałeś jarzma z zaciskiem i siedzą na tarczy to nie ma problemu żeby je zastosować. Co do pompy, oryginalnie masz tłoczki 55mm a w OIII tłoczki są 60mm. Nie mówię że pompa nie da rady ale raczej poczujesz osłabienie czucia hamulca.

    Komentarz


    • #3
      Hamulce zamontowane. Poszły zaciski z O3 z jarzmami na przód, przewody hamulcowe zostały te same. Zaciski wypiakowane, wymalowane, nowe tłoczki i prowadnice. Nowe tarcze i klocki. Dodatkowo poszły na tył nowe tarcze 272x10 wraz z zaciskami z YETI. Po operacji mam wrażenie że hamuje lepiej w pierwszej fazie. Tzn jest lepsza reakcja na lekkie naciśnięcie hamulca. Moim zdaniem spowodowane jest to innym rozwiązaniem prowadnic zacisku przednim w systemie TRW.

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X