Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kolektor dolotowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Kolektor dolotowy

    Byłem w zakładzie zajmującym się chip tuningiem z moja Octavią 2,0 RS, no i okazało się że po zwieździe na hamownię wskazania przerażające. Po drobnych naprawach (przestawiony na pasku rozrządu) moc około 140 KM. Mechanik stwierdził że wina leży w kolektorze dolotowym. Zaproponował wymianę na nowy bez klapowy. Ktoś coś może powiedzieć w temacie (gdzie kupić, jaki kupić), może ktoś ma założone coś takiego. Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam

  • #2
    Możesz swój kolektor pozbawić klap, a przy okazji go umyć. Zestawy zaślepiające znajdziesz na alledrogo. Jeżeli chodzi o czyszczenie kolektora to polecam zawieźć to do zakładu zajmującego się takimi rzeczami. Szkoda czasu na robienie tego w "domowych warunkach".
    Abstrahując od tego czy robić klapy czy nie, nie sądzę by sam kolektor był winowajcą.

    Komentarz


    • #3
      Dziękuję za podpowiedz
      Zakładam że to nie tylko kolektor, mechanik stwierdził "niedotlenienie silnika". Niestety ten ma przedmuchy w okolicach sterowania klapami, tak czy inaczej trzeba kupić drugi. Zaczniemy od kolektora i zobaczymy co dalej trzeba poprawić.

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X