ja mam takie doświadczenia aby oszczędnie jeździć zmiana biegu przy 2500 ( nie mowie o jeździe emeryckiej u mnie przelotowa po mieście bez korków 100 -120) a na dłuższych prostych tempomat ( myślę ze to jest główny powód bo jak jadę 90 to spalanie chwilowe mam powiedzmy 9l a jak wrzucę tempomat to spada do 5l) . jeżeli chodzi o benzyne to miasto nie przekraczam 7,5l najczęściej 7 a trasa 120-140 zawsze pokazuje 6-6,3.
gaz (dane z dystrybutora)
trasa
do 120 => 8l
do 140 => 9l
150 (autostrada tempomat) => 12,5l
160 (autostrada tempomat) => 14,0l
miasto warszawa
jezeli korki => 9,5l
bez korków => 9l
do zbiornika mi wchodzi 38,5l i robie spokojnie 400-420 km w trasie 450 km...
Zaraz się ktoś wychyli , że na pewno na benzynie dużo jeżdżę. Na lpg przełącza mi się po 1km a na prawie 8000 km tankowałem 3 razy po 17l co daje 0,44l/100km
gaz (dane z dystrybutora)
trasa
do 120 => 8l
do 140 => 9l
150 (autostrada tempomat) => 12,5l
160 (autostrada tempomat) => 14,0l
miasto warszawa
jezeli korki => 9,5l
bez korków => 9l
do zbiornika mi wchodzi 38,5l i robie spokojnie 400-420 km w trasie 450 km...
Zaraz się ktoś wychyli , że na pewno na benzynie dużo jeżdżę. Na lpg przełącza mi się po 1km a na prawie 8000 km tankowałem 3 razy po 17l co daje 0,44l/100km
Komentarz