Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Adapter-Kasownik LED DRL Octavia 2 - Opinie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Adapter-Kasownik LED DRL Octavia 2 - Opinie

    Zamieszczone przez misiek^wro
    piramida, poliuretany = ciagle smarowanie

    Zamieszczone przez piramida
    Drugie pytanie, czy stabilizator przy odpowiednim mocowaniu tulei ma prawo przesuwać się na boki podczas dużych przeciążeń mimo jak jak jest mocno osadzony?
    Imho niepowinien, bo wtedy nie stabilizuje - coś nie teges musi byc z wymiarami tulejek.
    dzięki, na szarpakach widac było że drążek przesuwał się na boki, nie jestem pewien ale chyba nie ma takiej siły docisku podczas dokręcania tulei co by uniemożliwiała przesuwanie się drążka na boki?

    Wydaje mi się że drążek mimo że ma tendencję do przesuwania i tak stabilizuję pojazd ponieważ podczas przechyłu drążek sie ugina w pionowej płaszczyźnie a że może się przesunąć kilka mm na boki to chyba nie problem? Nie wiem czy dobrze to rozkminiam? :diabelski_usmiech

  • #2
    [O2] Adapter-Kasownik LED DRL Octavia 2 - Opinie

    Witam, przestrzegam przed zakupem Adapter-Kasownik LED DRL Octavia 2 urządzenie jest zle zrobione, przeprowadzilem testy, temperatura rezystora 130 stopni przy temperaturze zewnetrznej 25 stopni, a w komorze silnika bywa znacznie więcej. Przewody, ktore zostaly zastosowane nie sa przystosowane do takich temperatur, datykaja rezystora co napewno w niedlugim czasie ulegna uszkodzeniu (stopieniu).
    URZADZENIE JEST NIEBEZPIECZNE I NIE POWINNO BYC STOSOWANE W TAK SKRAJNYCH WARUNKAJ JAKA JEST W KOMORA SILNKIA.
    Załączone pliki

    Komentarz


    • #3
      Ciekawe. Czyli następna chińska lipa. Aja już to zamontowałem .
      Albo zdjąć, albo gaśnica w pogotowiu.
      A co na to dystybutor czyli jak w moim przypadku motohid?

      Moja Octavia:
      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-1-6-mpi-combi
      Rafał

      Komentarz


      • #4
        ROBERT.C, co z Ciebie za gosc... z SCP Cie pogonilem to to teraz chcesz dymek tutaj robic ?

        kolega RObert.c to gosc ktory najpierw probowal wyciagnac info z czego to jest zrobione aby zrobic samemu, i oczywiscie byc cwanszym i zrobic sobie samemu. Jak sie okazalo to z punktu ekonomicznego nie oplacalne to kupil, oczywiscie tez z przebojami....

        teraz pisze jakies farmazony - jakie testy zrobiles , w jakich warunkach , czym mierzone te celsjusze i gdzie i na czym ? na rezystorze, na termo, na peszlu ? Chłopie, to co robisz tgo najzwyklejsze kopanie dołkow pod innym bez podawania zadnych konkretów i nie pokrywa sie z zadnymi danymi ktore sa w moim posiadaniu, wiec przestan pisac głupoty. W 2 dni zrobiles "testy" i juz wszystko wiesz ?

        Nawet GDYBY osiagana byla taka temperatura to peszel VW wytrzymuje 130 stopni, specjalnie dlatego stosowany jest oryginal aby wytrzyywal nawet najgorsze temperatury choc i tak nie sa takie osiagane

        Adapter nie jest montowany w "komorze silnika" :P chyba ze przy silniku masz swoje dzienne zamontowane. I w komorze silnika jsli o tym mowimy wcale nie jest "znacznie wiecej" - proponuje przeprowadzic "T_E_S_T_Y" :P Sa elementy takie jak kolekgtory, wydechy ktore rozgrzewaja sie wdo wiekszych temperagtur a jakos sasiednie elementy to znoszą....

        z reszta nie ma sensu dyskutowac bo piszesz duperele.... na pewno ulegnie uszkodzeniu ? a skad ta pewnosc ?????


        rodaczek, zadna chinska = wlasna produkcja, zanim wprowadzono do obrotu bylo testowane przez miesiac na zasilaczu i przez 2 miesiace w aucie, i to w najwieksze majowe i czerwcowe upaly. Wiec sie niczym nie przejmuj, a jak masz obawy to mozesz zajrzec do swojej "komory silnika" i zobaczyc czy widac jakiekowiek zmiany - zapewniam ze poza brudem nic wiecej nie zobaczysz. Kolega Robertem sie nie przejmuj, bo jest nawiedzony i ma problemy sam ze sobą. W klubowych autach te kabelki jezdza po 1.5 miesiaca i gdyby tak bylo jak pisze Mr. Tester to bo im juz dawno padlo.


        ps
        prosze administracje o wyrozumialosc a najlepiej DELETE

        Komentarz


        • #5
          Tez kupilem u motohid ale przerobilem temperatura spadla do 60 stopni.
          Widze ze koles rzuca sie do gardla, polelnil kardynalne bledy a teraz ma zale, rezystor 46om/5wat, zastosowal koszulki termokurczliwe do 125 stopni i zadowolony, temperatura powyzej 130 stopni, znajde chwile to zrobie opis i zdjecia jak poprawic tego babola.

          Komentarz


          • #6
            tomek_poznan, czyli kolejny troll ?
            "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

            Komentarz


            • #7
              Biszczu, na to wygląda. Co by było gdyby.

              >>>moja srebrna kombi strzała<<<

              Komentarz


              • #8
                WTF???

                Komentarz


                • #9
                  Z seri "Polak Potrafi" musiał zajrzeć co w środku ,najlepiej jak by coś takiego było zalane bez możliwości otwarcia wtedy cieszył byś sie a nie grzebał i stracił gwarancje.
                  Jak ktoś sprzedaje to chyba testuje .Tyle w temacie
                  Była O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
                  Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
                  Wersja na lato - SUZUKI Intruder

                  Komentarz


                  • #10
                    niedziela67, myślę, że Lec qpy nie sprzedał

                    moim skromnym zdaniem takie wylewanie żali powinno skończyć się zamknięciem tematu
                    "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                    Komentarz


                    • #11
                      Nie staje po "żadnej ze stron" ale...


                      Zamieszczone przez niedziela67
                      Z seri "Polak Potrafi" musiał zajrzeć co w środku ,najlepiej jak by coś takiego było zalane bez możliwości otwarcia wtedy cieszył byś sie a nie grzebał i stracił gwarancje.
                      Jak ktoś sprzedaje to chyba testuje .Tyle w temacie
                      Sorry, ale po co? Tajemnica handlowa? Przecież każdy wie, że siedzi tam zwykły rezystor. Ja osobiście dał bym jeszcze coś poza rezystorem ale to inny temat...


                      Zamieszczone przez tomek_poznan

                      rodaczek, zadna chinska = wlasna produkcja, zanim wprowadzono do obrotu bylo testowane przez miesiac na zasilaczu i przez 2 miesiace w aucie, i to w najwieksze majowe i czerwcowe upaly. ...
                      Z ciekawości, mierzyłeś jaką osiąga temp. w tych warunkach?
                      Nie mam powodu by nie wierzyć koledze ROBERT.C, bo jeśli rezystor jest taki jak napisał 46ohm/5W to na pewno zajebiście się grzeje ( szczególnie zamknięty w peszlu ). I nawet jeśli osiąga tylko 100 st. to jak dla mnie jest to dużo za dużo ( za dopuszczalny max przyjmuje ok. 80 st. ).
                      Ja w tych warunkach dałbym rezystor min 15-20W a prawdopodobnie nawet większy ( 30W ) by mieć pewność, że przez następne kilka lat będzie działał sprawnie, ale jak to mówią każdy sobie...
                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                      Komentarz


                      • #12
                        kowal 2002, oczywiscie ze bylo testowane, testowalismy od ok -18*C do 35*C w cieniu, lacznie z zamrazaniem kabli w lodowkach przemyslowych aby wyeliminowac problemy zimą.

                        Myslisz ze dlaczego kupuje w VW peszel po 12 zł za metr skoro moglbym kupic tani zamiennik po 8 zł za 5m ? przewody tez sa takie same jak w wiazkach silnikowych, to nie jest tanie gówienko....

                        nie wiem w jakich warunkach kolega Robert testuje, ale wartosci ma z kosmosu.
                        Z reszta ponizej filmik.

                        Pomiar w temperaturze pokojowej 25*C, bez zadnego chlodzenia ( w aucie jest chlodzenie powietrzem). pomiar na 12V a dzienne w O2 na uruchomionym silniku pracuja przy 10,8V (!!!!, to daje ok 15 stopni mniej). Porównanie do zwylej postojowki odpalonej na 12V (osiaga ok 50*C, w aucie na napiecue 13,6V i w zamknietej obudowie osiaga lekko 80*C).

                        Termo wytrzymuje do 125 stopni, peszel VW 130 stopi, tasmy izolacyjne mrozo i temperatuto odporne -18 do 130 stopni, izolacja kabli VW 85 stopni, cyna bezołowiowa topi sie przy 217*C, wiec o co chodzi ?


                        Filmik robiony po godzinie ciaglej pracy, zdjety tylko peszel. Temperatura na peszlu (gdyby zmierzyc) nie dobbija chyba nawet do 30 stopni.

                        [youtube] [/youtube]


                        tyle mam do powiedzenia w sprawie rewelacji kolegi ROberta, nie wiem - moze on to testuje na 24V.... celowo na filmiki widac w ktorym miejscu nastepuje pomiar. Oczywiscie mozna nie wierzyc ze to po godzinie, ale to np Rodaczek moze odpalic sam sprawdzic reka po jezdzie... zarowka jest bardziej gorąca (nawet ta ledowa). Nawet biorac pod uwage niedokladnosc pirometru do 130 stopni nijak nie bedzie, a jak dodamy do tego ze ten test jest zrobiony przy 12V a nie przy 10,8V przy jakiej fakttycznie pracuje to mozna spokojnie zalozyc nizsze temperatury.

                        produkt obroni sie sam, jest sprawdzony , dziala i musi dzialac. Przeszedl powazne tortury zanim poszedl nawet na testy do auta. Szkoda tylko ze paru ludzi sie przetraszy czytajac takie posty.



                        Sorry, ale po co? Tajemnica handlowa? Przecież każdy wie, że siedzi tam zwykły rezystor
                        ale tylko nam sie chcialo pobawic i testowac i zostalo to zrobione w celach komercyjnych, wiec chcialbym aby chociaz poniesione naklady sie nam zwrocily. Aby osiagnac wynikowo taka cene za komplet trzeba bylo kupic sporo tych wtyczek.... Skoro to takie proste to czemu nikomu innemu sie nie chcialo.... lepiej poczekac na gotowca i "ukrasc" rozwiazania? Nie zebym mial pretensje , bo sam pisalem jeszcze Robertowi ze to zadna sztuka rozebrac i sprawdzic, ale chyna oczywiste jest ze sam celowo na straty narazac sie nie bede i gotowch rozwiazan do czasu "odzyskania" czesci kasy nie bede podawal.



                        pozdr

                        Tomek aka LEC

                        Komentarz


                        • #13
                          Biszczu, puki dyskusja jest merytoryczna i cos wnosi to nie ma sensu zamykac.

                          Najpredzej kolega rodaczek, zostanie krolikiem doswiadczalnym
                          Na ktoryms spocie komisyjnie sprawdzimy czy sie cos stopilo czy nie.

                          ROBERT.C, dziekujemy za informacje iz rezystor grzeje sie do 130C, ale to nie znaczy, ze wydziela niewiadomo ile tego ciepla i cos stopi. Jak uda Cie sie doprowadzic do stopienia oslony to prosimy o zdjecia. A tak to sobie mozna gdybac.

                          No coz, w takim wypadku to zdjecia juz nie wystarcza, bo jednak testy przeprowadzone przez tomek_poznan, wygladaja na bardziej wiarygodne niz przedstawione przez ROBERT.C.
                          Ja tu tylko sprzątam...

                          Komentarz


                          • #14
                            tomek_poznan, no i pięknie. Niech teraz kolega ROBERT.C, wrzuci swój filmik i wszystko będzie jasne. Na razie wygląda, że masz rację .
                            Ostatnio robiłem oszusta do W5W i skończyło się na dwóch rezystorach 15W ( w sumie 30W ), bo 15W grzał się dosyć mocno. Dlatego napisałem, że jak dla mnie 5W to mało, ale mogę się mylić ( musiał bym to "pomacać", żeby ocenić ).

                            Co do całej reszty użytych materiałów nie mam absolutnie zastrzeżeń, bo widać że są bardzo dobrej jakości .

                            A czemu nikt tego wcześniej nie zrobił... nie mam pojęcia. Ja tam zawsze robię takie pierdoły sam :diabelski_usmiech .
                            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                            Komentarz


                            • #15
                              tomek_poznan, dzięki za rozwianie wątpliwości.
                              Puchacz, zapraszam komisję do pomiarów .
                              Pozdrawiam.

                              Moja Octavia:
                              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-1-6-mpi-combi
                              Rafał

                              Komentarz


                              • #16
                                kowal 2002, ale postojowka w O2 stockowo chodzi na 13,6 V, a dzienne na wlaczonym silniku to 10,8 V. Co oznacza ze np przy rezystorze 47 Om mamy na obwodzie postojek na nim 3,93W a przy obwodzie z napieciem od dziennych mamy 2,48 W, co oznacza ze rezystor pracuje na 50% swoich mozliwosci (5W) i mamy zupelnie inne temperatury. Ponadto kabelek do dziennych jest jeszzcze dodatkowo caly czas chlodzony powietrzem w czasie jazdy, choc mysmy robili testy wystrzymalosciowe na postoju równiez - auto stalo odpalone np 2h w pelnym sloncu z wlaczonymi dziennymi. Ponadto jazdy w roznych warunkach, chlodno, upal, deszcze itp itd - w kazdych mozliwych warunkach to bylo sprawdzane - w sumie prawie 2 miesiace na drogach, miesiac wczesniej na zasilaczach. Extremalne testy to nawet były : kabel w wode, zamrazarka i taki z bryla lodu na srodku podlaczany do auta (test na extremalne warunki zimowe typu snieżyca....). Wszystko znosilo dzielnie.

                                Rezystorek 10 W nie dawal jakis wymiernych korzysci temperaturowych (5-8*C z tego co pamietam), a za to bardzo utrudnial montaz wiekszymi gabaratymi a to wplynelo by na cene. Wieksze juz wogole nie wchodzily w gre, gdyz to ma byc zwarty kompaktowy kabelek a nie 3 calowa armata (wieksze peszle itp itd, w konsekwencji tez cena).

                                Gdyby calosc nie grala to po prostu produkt by nie powstal, bo taka ewentualnosc tez bralismy pod uwage ze moze nic z tego nie byc po prostu. Udalo sie, dziala, skoro wytrzymuje w najwieksze upaly kilkuset kilometrowe trasy, korki miejskie, itp itd to poszlo do ludzi z czystym sumieniem.

                                Oczywiscie zawsze mozna znalesc cos co mogloby byc zrobione ciut lepiej - dla siebie prywatnie to sie mozemy bawic w dzierganie przy 1-3 szt, ale tj produkcja masowa i musi byc prosty w produkcji i oplacalny a jednoczesnie spelniac wszystkie wymogi: osiaga bezpieczne temperatury, jest wodoodporny (nie mylic w wodoszczelnoscia), olejo i kwaso odporne.... tak jak powinno byc.

                                Nie mniej wracajac do cyferek to imo niektorzy panicznie reaguja na pewne wartosci, nie zdajac sobie sprawy do jakich temperatur nagrzewaja sie niektory elementy pod maska - np kolektory wydechowe w tdi lekko osiagaja 600-900 stopni przy palowaniu, przwody gumowe dotykajace silnik sa wulkanizowane a wiec wytrzymuja 85 stopni jedynie i jakos to wszystko dziala.... zarowki halogenowe np H1 300-400 stopni osiagaja (Philips podaje nawet na pudelku). Tylko ludzie tego nie wiedza.......

                                pozdr


                                ps
                                w lampie mozesz spokojnie zamykac i klasc na dnie elementy grzejace sie do 85 stopni - sprawdzone.... w Audi montuje sie rezystory do dziennych aby oszukac elektronike (zasilanie impulsowe i ledy mrugaja). Sprawdzone w A6 klubie - klada rezystorki normalnie w srodku w lampie, tylko w termo wczesniej puscic. Nie sie nie topi itp itd.

                                Komentarz


                                • #17
                                  tomek_poznan, ale ja nie mam już w zasadzie żadnych "ALE"... Wrzuciłeś filmik, napisałeś co i jak i po sprawie ( choć chętnie zobaczył bym podobny filmik "drugiej strony" ). Lubię jasne sytuację a wygląda, że do tego ktoś/Ty się przyłożył więc OK.
                                  A co do temperatur, to odkąd powszechnie wprowadzono ekologiczną bezołowiową cynę ( dobra TINOL ); ) to mam zajebiste uczulenie na grzejące się elementy. Wieszające się kompy, odklejone chipset-y, odpadające od byle wstrząsu "esemdziaki" itp. kiedyś było to nie do pomyślenia. Jak otwieram 20 letniego mocno przechodzonego Technics-a czy innego japońca, którego obudowa świadczy o tym, że miał nie jedno lądowanie to luty wewnątrz błyszczą jak psu jajca a w nowym sprzęcie to szkoda gadać z fabryki wychodzi już kasza i oczka wokół każdego wyprowadzenia.
                                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    jest to tak zrobione ze nawet gdyby cala cyna miala sie wytopic to polaczenie wciaz zostaje zachowane mechanicznie (spirala z drutu nogi rezystora nawinieta na przewodzie , zalutowana i zaizolowana - choc to w praktyce nie jest i tak mozliwe.


                                    cyne z olowiem mozna z azji nadal sobie sprowadzic

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez tomek_poznan
                                      ...
                                      cyne z olowiem mozna z azji nadal sobie sprowadzic
                                      Mam jeszcze duuuuuży zapas solidnego polskiego Tinolu na ciężkie czasy :diabelski_usmiech .
                                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        chetnie odkupie troche :P

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          A gdzie założyciel wątku? Czyżby brak argumentów? :roll:

                                          >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Pewnie poszedł nagrywać.
                                            Pozdrawiam
                                            Marcin

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Oooooooooooo wątek z serii moje ulubione

                                              Ktoś ma na cos patent, sprzedaje to, gosc nie moze wydobyc tego technicznie wiec oczywiscie robiac problemy z dupy kupuje.

                                              Nastepnie doktoryzuje sie czysto teoretycznie nad konstrukcja, ktora wg niego jest gowniana i stwarza zagrozenie. Gdy broniacy sie wrzuca odpowiedni material dowodowy, gosc atakujacy idzie na schody przy czesto uczeszczanej ulicy swego miasta, bierze markera i kartonik po czym siada i zebra z napisem na ow kartoniku " Zbieram na pirometr " :twisted:

                                              Podejrzewam, ze goscia juz nie zobaczymy :twisted:
                                              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Panowie mam zamontowane adaptery MotoHID :lol: od miesiąca i aktualnie jestem w Chorwacji i temperatura nie spada po niżej 35 stopni w cieniu,samochód jest dosyć mocno używany i nie zauważyłem żadnych zmian w adapterze, a je dzisiaj wyciągałem na zewnątrz. Tyle w tym temacie

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  rafii, na pewno się stopią :wink:

                                                  >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X