Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Cctavia II tour kombi -problem z DRL lampy do jazdy dziennej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Cctavia II tour kombi -problem z DRL lampy do jazdy dziennej

    dominik9420, w temacie tych centymetrów, sekund, parkowania w bagażniku... wjeżdżając do łodzi o strony tomaszowa maz. jest taka długa kilkupasmowa ulica, na dodatek poprzecinana skrzyżowaniami, światłami itd. kolega zatrzymał się na jednym z nich, bo czerwone. patrzy we wsteczne, a tam coś nadjeżdża. powoli, ale jakby nie hamuje :!: oczywiście przed nim coś stało i nie miał jak uciekać, więc...puk... w sumie nic wielkiego, ale wysiada i idzie obejżeć co się stało z autem i pogadać z kierowcą/sprawcą. z jego zderzaka starło tylko kurz, ale zagląda do auta za nim, a tam kolo prawie leży na fotelu, nachy przy kolanach, a panna robi mu...loda :!: kolega w śmiech, no ubaw po pachy, bo jak w takich warunkach można było uniknąć zdarzenia :?:
    dajcie już na wstrzymanie, bo temat zawieszenia, prowadzenia i przeznaczenia O2/O3 był już poruszany w stosownym temacie.
    paweld303

  • #2
    Cctavia II tour kombi -problem z DRL lampy do jazdy dziennej

    Nabyłem na znanym i lubianym portalu kpl. lamp DRL. Moja octavia celowo nie była zamówiona z halogenami, bo zaplanowałem sobie małe rękodzieło - nabyłem halogeny, w odbłyśnikach wyfrezowałem otwory 66mm i tamże wetknąłem okrągłe DRL; wygląda nawet nieźle. Dziś starałem się zakończyć inwestycję, niestety bez sukcesów. No więc po montażu się dzieją cuda. Po włączeniu kluczyka (bez uruchamiania silnika) lampy się zapalają, po włączeniu postojówek gasną - tak jak powinno być. Jaja zaczynają się, jak się uruchomi silnik: po włączeniu postojówek, po kilku sekundach lampy dzienne zaczynają mrugać, dyskoteka normalnie. Stawiam na wadliwy sterownik - wykluczyłem niewłaściwy wybór miejsca zasilania "po kluczyku" (bezpośrednio z akumulatora dyskoteka też występuje.) Ponadto na sterownik DRL pośrednio wskazuje fakt, że komputer auta nie wykazuje błędów. Proszę o pomoc.

    Komentarz


    • #3
      Miałem to samo. Wszystko jest OK. Tam coś chodzi o to, że komputer widzi za małe napięcie czy coś, ja się nie znam na elektryce ale trzeba zamontować lampy przez przekaźnik taki zwykły za parę złotych. Mi podłączał kuzyn ale każdy elektryk sobie z tym poradzi :wink:
      Skoda Octavia II RS 2.0 Tdi BLACK MAGIC.
      Pozdrawiam Wszystkich klubowiczów!!!

      Komentarz


      • #4
        Można zamiast sterownika zastosować zwykły przekaźnik za 9 pln z stykami rozwieranymi. Styki w stanie spoczynku zwarte.
        Zasilanie cewki przekaźnika łączymy do przewodu z postojówek, drugi koniec cewki do masy. styki rozwierne - jeden do przewodu ze stacyjki , drugi do lamp. W momencie włączenia postojówek cewka przyciagnie styk ruchomy i rozłączy zasilanie lamp.
        Jest druga srebrna kochanka- CBF 600S...

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Ostlander
          Można zamiast sterownika zastosować zwykły przekaźnik za 9 pln z stykami rozwieranymi.
          Wydaje się, że w tym cudownym sterowniku jest taki przekaźnik. Problem chyba w tym, że komputer auta wykrywa dodatkowe obciążenie postojówki.

          Komentarz


          • #6
            ostatnio coś takiego znalazłem i przymierzam się do kupna, nie trzeba ciąć kabli i nic lutować itd... może ktoś z Was już to stosował i może się wypowiedzieć na temat tego cuda?
            O1 -> O2 FL
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=861220#861220

            Komentarz


            • #7
              effendi03, Jeśli możesz, to wrzucić fotkę jak wyglądają te DRL w halogenie, ciekaw jestem efektu wizualnego
              SATYNOWA O2 Tour
              Z pozdrowieniami
              Bartek

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez TwoB
                effendi03, Jeśli możesz, to wrzucić fotkę jak wyglądają te DRL w halogenie, ciekaw jestem efektu wizualnego
                Fotkę postaram się wrzucić, tylko czasu brak. Tak szczerze, to się te moje rękodzieła niczym nie różnią od halogenów.
                Poza tym melduję, że dzięki sugestii Ostlandera problem udało się rozwiązać - na przewód z postojówki założyłem przekaźnik i wszystko hula. W tym sterowniku DRL jest pewno jakaś dioda i CAN głupieje.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez effendi03
                  Problem chyba w tym, że komputer auta wykrywa dodatkowe obciążenie postojówki
                  zawsze możesz wyłączyć w kompie sprawdzanie spalonych żarówek.
                  OII sprzedana


                  Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X