Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Do oceny po chipowaniu.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Do oceny po chipowaniu.

    "Strażnikom chodzi o kasę. Przyznał to nawet Sąd!
    Wtorek, 30 lipca (05:58)
    Kilka dni temu informowaliśmy o bulwersującym zachowaniu sędziego (wyprosił z rozprawy publiczność) prowadzącego sprawę słynnego pana Emila, który znany jest z wytykania błędów strażnikom miejskim.

    Wg aktu oskarżenia pan Emil miał potrącić swoim samochodem komendant straży miejskiej w Kargowej, w wyniku czego ta doznała m.in. "bolesności uciskowej rzepki". Sprawa nie byłaby może tak bulwersująca, gdyby nie fakt, że oskarżony posiada nagranie wideo, z którego jasno wynika, że strażniczka miejska sama (by nie użyć słów "z premedytacją") uderzyła się o jego auto, w chwili, gdy te zaparkowane było na poboczu. Działanie strażników miejskich można więc uznać za swego rodzaju zasadzkę...

    Okazuje się jednak, że nie jest to pierwsza spawa wytoczona panu Emilowi przez funkcjonariuszy straży miejskich. Pan Emil w sądzie spotykał się z nimi już wielokrotnie...


    Dla przykładu 1 lipca Sąd Rejonowy w Nowej Soli wydał wyrok uniewinniający naszego bohatera od zarzutu "złośliwego niepokojenia" strażników miejskich z Kożuchowa (Pan Emil zwracał im uwagę, że w nieprawidłowy sposób posługują się fotoradarem). W uzasadnieniu wyroku czytamy m.in., że "nie może być złośliwym niepokojeniem nagrywanie jawnych czynności organu samorządowego". Sąd stwierdził również, że intencją oskarżonego było "właściwe dokonywanie pomiaru fotoradarem a nie dokuczenie funkcjonariuszom, w kontekście czego zadawanie pytań strażnikom nie może być uznane za niepokojenie - prośba o udzielenie informacji nie jest ani złośliwa, ani bezprawna".

    Oprócz tego nawet Sąd dopatrzył się w działaniu strażników tego, co dla większości kierowców jest zupełnie jasne od dawna. Sędzia stwierdził, że "intencją straży miejskiej było uzyskanie wpływu do kasy samorządowej z mandatów, a w efekcie oznaczenia fotoradaru przez obwinionego nie dochodziło do jej (przekroczenia prędkości - przyp. red.) utrwalenia". Sąd uznał jednak, że trudno uznać takie zachowanie za złośliwe, skoro w jego efekcie "kierowcy zwolnili i nie stwarzali zagrożenia w ruchu drogowym".

    Sądowy życiorys pana Emila, który ośmielił się piętnować błędy strażników miejskich - jest już bogatszy niż niejednego recydywisty

    Warto dodać, że koszty postępowania w przytoczonej spawie (jak i w licznych podobnych) poniósł Skarb Państwa. Za uniewinnienie pana Emila od absurdalnych zarzutów zapłaciliśmy więc my wszyscy!

    Gwoli ścisłości wypada też dodać, że tocząca się właśnie sprawa "bolesności uciskowej" rzepki pani komendant z Kożuchowa nie jest pierwszą, w jaką uwikłana jest "pokrzywdzona" i właściciel fotoradaru - Leszek W.

    Katarzyna S. (komendant) i pięcioro innych strażników ze Straży Miejskiej Sulechów jest oskarżona o to, że nie posiadając odpowiednich uprawnień, nałożyli oni na kierowców 237 mandatów za niewskazanie sprawcy wykroczenia drogowego. Sprawa, którą zajmuje się sąd rejonowy w Świebodzinie ciągnie się już od przeszło roku.

    Jakby tego było mało pan Emil spotkał się już z panią komendant i dzierżawcą fotoradaru Leszkiem W. w sądzie przed dwoma laty. Wówczas Leszek W. oskarżył go o to, że "złośliwie nadepnął na jego nogę, w czasie gdy ten wykonywał swoje obowiązki". Świadkiem we wspomnianej sprawie była - nie kto inny - tylko pani komendant Katarzyna S. Obecnie role Leszka W. i "potrąconej" Katarzyny S. się odwróciły - w aktualnym procesie to ona jest pokrzywdzoną (przez pana Emila) a Leszek W. - świadkiem zdarzenia...

    Warto dodać, że - ciągnący się przez rok - proces o "złośliwe nadepnięcie" Leszka W., również zakończył się uniewinnieniem Pana Emila. Gwoli ścisłości - Straż Miejska Kożuchów wytoczyła mu aż cztery sprawy o wykroczenie, z których każda zakończyła się jego uniewinnieniem. Liczne sprawy wytoczyła panu Emilowi też Straż Miejska Nowe Miasteczko. Z każdej pan Emil wychodził jednak obronną ręką (dwa uniewinnienia i jedno umorzenie).

    Podsumowując - sądowy życiorys pana Emila, który ośmielił się piętnować błędy strażników miejskich - jest już bogatszy niż niejednego recydywisty. Strażnicy miejscy najwyraźniej uznali, że wytaczanie mu nowych spraw to jedyny sposób wzięcia odwetu na człowieku, który publicznie pokazuje ich błędy i hipokryzję. Całkiem skuteczny, bo za każdym razem pan Emil musi tracić kilka godzin na uczestniczenie w rozprawach. Sęk w tym, że wychodzi z nich z wyrokami uniewinniającymi, a koszty "strażniczej ciuciubabki" ponosimy my. Może więc, zamiast marnować publiczne pieniądze, strażnicy wzięliby się w końcu do pracy i zaczęli wykonywać ją tak, by nie musieli bać się żadnych wizyt ludzi z kamerami?"

    zacytowane z Interii
    Była
    OII 1.9 TDI 109KM 268Nm >>> 145KM 317Nm

    Jest
    Focus 2.0 TDCi 143KM 317 Nm >>> 167KM 388 Nm
    Seat Leon Cupra 240+

  • #2
    Do oceny po chipowaniu.

    Jak w temacie, oddałem auto by podnieść moc i moment obrotowy. Pierwsze wrażenie piorunujące zadowolenie, po przejechaniu obwodnicą ok 20 km trochę było ślisko więc nie goniłem go na maxa, a w sumie na prędkości mi nie zależało tak jak na dobrym starcie i "bezpieczeństwie" podczas wyprzedzania. Czeka mnie wymiana sprzęgła i zastanawia mnie jeszcze jedno czy dwu mas wrzucić. Obawiam się tylko tych drgań..
    Czekam na wasze komentarze uwagi.
    Załączone pliki

    Komentarz


    • #3
      Ładnie wyszło. Standard dla 105-ki.

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz


      • #4
        Jak już chcesz zamazywać numer rejestracyjny to zamaż go w obydwu miejscach :szeroki_usmiech
        BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

        SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez shado
          Jak już chcesz zamazywać numer rejestracyjny to zamaż go w obydwu miejscach :szeroki_usmiech
          :lol:

          P.S. po co komu jego nr rej.?
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz


          • #6
            Moc w normie, ale moment niesamowicie wysoki wyszedł... patrząc na kreski wyglądają ok ale co najmniej 20 Nm wyżej niż zazwyczaj wychodzi...

            Komentarz


            • #7
              faktycznie, nie zauważyłem jeszcze jednego nr. rej.

              co do momentu też mnie zaskakuje, ale jestem mocno z niego zadowolony.

              Mam nadzieję, że reszta auta to wytrzyma

              A co sądzicie o sprzęgle, jedno czy dwu mas ??

              Komentarz


              • #8
                Jedno Panie :szeroki_usmiech
                Radio: C90r+XDP210EQ
                Kable:Opt,Skyline,50 mm
                Wzm:XES M1+FP 1.800
                Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez piramida
                  Zamieszczone przez shado
                  Jak już chcesz zamazywać numer rejestracyjny to zamaż go w obydwu miejscach :szeroki_usmiech
                  :lol:

                  P.S. po co komu jego nr rej.?
                  Zawsze mnie to zastanawia, jak widzę te bohomazy, szlaczki i inne na zdjęciach w miejscu rejestracji :roll:

                  >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                  Komentarz


                  • #10
                    rene2609, jaki moment wytrzymuje zazwyczaj sprzęgło w tych silnikach?
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez rene2609
                      Czeka mnie wymiana sprzęgła i zastanawia mnie jeszcze jedno czy dwu mas wrzucić. Obawiam się tylko tych drgań..
                      Te silniki ładnie reagują na modyfikacje i bez problemu wygenerują tak wysoki moment obrotowy, ale trzeba to jeszcze przenieść na koła.
                      Pewnie teraz już masz uślizg sprzęgła i wibracje od koła 2masowego na 4 i 5 biegu.
                      W 5 biegowej skrzyni dla seryjnego sprzęgła i 2masy bezpieczny i bez wibracji moment jest na poziomie 320Nm.
                      W Twoim przypadku można go trochę osłabić z dołu, a podciągnąć w górnym zakresie obrotów, bo max mocy przypada na 3450 obr. a potem już spada.
                      Będzie lepszy komfort z jazdy, nie będzie zrywało trakcji, a i podzespoły dłużej pożyją
                      DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                      www.chiptuning.katowice.pl
                      DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                      Komentarz


                      • #12
                        rene2609,
                        ładnie, moment faktycznie jak by trochę za duży ale po wymianie na jednomaosa będzie jak znalazł
                        teraz fajnie się jeździ
                        Zamieszczone przez rene2609
                        A co sądzicie o sprzęgle, jedno czy dwu mas ??
                        masz obok Roberta on ma u siebie wsadzony jednomasz, pogadaj niech da ci się przejechać
                        Robert: Forum - Octavia Club Polska
                        O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                        Komentarz


                        • #13
                          Krzych, dziękuję porozmawiam z tiunerem

                          loru, dzięki również, napisałem PW do Roberta i czekam

                          Komentarz


                          • #14
                            Witam!
                            Posiadam od niedawna Octavie z 2004 roku 1.9tdi box wstawiony przez Skode od nowości, i po przebiegu 160kkm wymieniłem koło dwumasowe (cały komplet) straszny hałas był na biegu jałowym, teraz juz spokoj Mam pytanie ile kosztowała cie twoja modyfikacja podniesienia mocy? Pozdr!

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X