[O2] Jaki gwint polecacie ???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • artur.ar
    Classic
    • 2012
    • 15

    [O2] Jaki gwint polecacie ???

    Ale za to jedną rurę ma :lol:
  • archerx10
    Drive
    • 2011
    • 51

    #2
    [O2] Jaki gwint polecacie ???

    Jaki gwint polecacie, bo chce trochę moją skodę na glebie posadzić
    2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

    Komentarz

    • Gaber
      Ambiente
      • 2011
      • 201

      #3
      Może jest ktoś na forum, kto na codzień porusza się O2 na gwincie i napisze kilka zdań o "wrażeniach" z jazdy.

      Komentarz

      • Ayu
        RS
        • 2009
        • 4154

        #4
        Gaber, jest kilka aut na gwincie. ZTCW Nexus6 i arturo_freestyle maja gwinty w O2. W O1 też jest kilka: MikeWRC, kamil92x, Mickul .

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          #5
          KW, HR, FK, AP (licencja KW)


          tylko nie kupuj gówna typu th, mts bo później będzie płacz, że beton, pingpong, generalnie dupa...
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • fernando
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 1890

            #6
            Ja bym polecił kW ( wersja zależna od preferencji i możliwości finansowych).

            Komentarz

            • Mickul
              RS
              • 2010
              • 2847

              #7
              Zamieszczone przez Gaber
              Może jest ktoś na forum, kto na codzień porusza się O2 na gwincie i napisze kilka zdań o "wrażeniach" z jazdy.
              Wrażenia z jazdy po Śląsku - na torach tramwajowych zwalniamy do 10km/h - 20km/h, bo jak tego nie zrobimy to grozi nam urwanie tłumika, który jest jedną z niższych części w aucie, progi zwalniające robione przez debili - czyli takie dosyć sporych rozmiarów trzeba robić po ukosie, bo jadąc na wprost też usłyszymy jak nam szura tłumik. Nie trzeba bać się dziur i gulików - najgorsze są pofałdowania w jezdni, bo jeżeli jakieś jest sporych rozmiarów to nawet nie zorientujesz się kiedy rozwaliłeś miskę, no i są one najbardziej odczuwalne. U siebie w Zabrzu mam dwie ulice, po których w życiu nie przejadę - plac Krakowski i Piłsudzkiego, są to pogromcy misek olejowych, czyli stare ulice z kostki brukowej, pełne ubytków i bardzo głębokich (do 15cm) pofałdowań, które przy prędkości 10km/h i tak są bardzo odczuwalne.

              Poza tymi mankamentami normalnie poruszam się w mieście, które znam ok. 70km/h. Jeżeli jestem gdzieś pierwszy raz to staram się nie przekraczać dopuszczalnej prędkości i mam oczy dookoła głowy, ale w 99% nie mam żadnych problemów. Dobry gwint posiada dobrą amortyzację, bo MTS i TA jej nie posiadają - mało tego, ten gwint po 20 000km nadaje się do regeneracji w momencie, kiedy mój dopiero się dotarł.

              [ Dodano: Sro 03 Kwi, 13 23:02 ]
              Zamieszczone przez hotrain
              Gaber, jest kilka aut na gwincie. ZTCW Nexus6 i arturo_freestyle maja gwinty w O2. W O1 też jest kilka: MikeWRC, kamil92x, Mickul .
              Był jeszcze miquello, który miał chyba najniżej z nas.

              Komentarz

              • fernando
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 1890

                #8
                Mickul, ale Ty na pewno piszesz o O2?

                Komentarz

                • Mickul
                  RS
                  • 2010
                  • 2847

                  #9
                  Zamieszczone przez fernando
                  Mickul, ale Ty na pewno piszesz o O2?
                  Nie, o O1. Ale wrażenia z jazdy raczej niewiele się różnią.

                  Komentarz

                  • fernando
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 1890

                    #10
                    Mickul, mnie się wydaje, ze w O2 jednak łatwiej przychaczyc progiem niż tlumikiem :roll:

                    Komentarz

                    • Mickul
                      RS
                      • 2010
                      • 2847

                      #11
                      Zamieszczone przez fernando
                      Mickul, mnie się wydaje, ze w O2 jednak łatwiej przychaczyc progiem niż tlumikiem :roll:
                      To w takim razie zmieniamy słowo tłumik na próg w moim poście i będzie OK. :P

                      Komentarz

                      • xtremesystems
                        RS
                        • 2010
                        • 2254
                        • Hyundai

                        #12
                        jak nisko masz w stosunku do serii ten gwint?

                        Komentarz

                        • Mickul
                          RS
                          • 2010
                          • 2847

                          #13
                          Zamieszczone przez xtremesystems
                          jak nisko masz w stosunku do serii ten gwint?
                          Według producenta - 70 niżej na przodzie i 30 na tyle.

                          Komentarz

                          • andrzej111
                            L&K
                            • 2010
                            • 1391

                            #14
                            Mickul, tak z ciekawości po co Ci gwint w 1.6? A może jakiś swap się szykuje?
                            Nie pytam złośliwie.
                            Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                            Komentarz

                            • Mickul
                              RS
                              • 2010
                              • 2847

                              #15
                              Zamieszczone przez andrzej111
                              Mickul, tak z ciekawości po co Ci gwint w 1.6? A może jakiś swap się szykuje?
                              Dla wyglądu z możliwością regulacji. Mimo, że to jest 1.6 to na autostradzie bez problemu jedzie 180km/h, a przy gwincie nie ma żadnego bujania.

                              Komentarz

                              • adi747
                                L&K
                                • 2008
                                • 1138

                                #16
                                gwint gwintem ale ja teraz borykam sie z problemem założyłem spreżyny obniżające i amory sportowe i jest zajebiście twardo na 18" na tył musiałem dać ori spręzyny a zostawic sportowe amory bo nie dało sie wytrzymać ale na przodzie też jebie ostro zna ktoś takie jakby soft zetsawy?? żeby obniżało - 40 a nie waliło tak :diabelski_usmiech
                                http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                                była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                                2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                                JEST
                                megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                                octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                                octavia 2 2.0TDI BKD

                                Komentarz

                                • Ayu
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 4154

                                  #17
                                  Wszystko jak wyżej tylko z regulacją twardości czyli np. KW lub AP albo KYB AGX. Na stronach producentów pełne dane.

                                  Komentarz

                                  • Nexus6
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 4847
                                    • Volkswagen

                                    #18
                                    hotrain, zapominasz jeszcze o Koni czy Bilsteinie :diabelski_usmiech
                                    With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                    Komentarz

                                    • Ayu
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 4154

                                      #19
                                      Nexus6, nie zapominam, wydaje mi się, że intuicja mnie nie zawodzi i kolega nie zainwestuje w Koni czy Billstein :wink:

                                      Komentarz

                                      • adi747
                                        L&K
                                        • 2008
                                        • 1138

                                        #20
                                        no raczej nie bo to fajne amory i sprężyny ale drogie a po drugie 12 letnia octavia rs to nie jest znowu jakiś szczyt sportowego auta chodzi oto żebym przejeżdził jakiś czas na dobrym zawiasie i wkurwiając sie na dziury i bujanie auta kyb mnie zainteresowało bo mam w megance takie i jest ok :diabelski_usmiech
                                        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                                        była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                                        2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                                        JEST
                                        megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                                        octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                                        octavia 2 2.0TDI BKD

                                        Komentarz

                                        Pracuję...