Czy do kasowanie wartości wyuczonych trzeba użyć funkcji opisanej jako: Reset learned Values w oknie jak w załączniku?
Ten sposób na pewno działa bo sam tak robię z tym że oprócz korekt paliwowych (Long Term Fuel Trim) kasuje też prawdopodobnie i inne ustawienia. Z "odpinaniem" akumulatora się nie bawiłem więc nie wiem czy w ten sposób można wykasować korekty.
Ok dziękuje za potwierdzenie. Jutro wykasuje te nastawy. I zapodam nową mapę do gazu. Zobaczymy czy błąd bogatej mieszanki i problemy z zapalaniem będą dalej się pojawiać.
Jakiś czas temu kupiłem na alledrogo kompletny wahacz 1K0 407 152 AK
Co się na to składa - odlew aluminiowy o numerze 3C0 407 153 B wraz z kasetą o numerze 1K0 407 152 i tuleją 8J0... 183DL
Generalnie w VW był to set R20/S3 - czyli aluminiowe, lżejsze i ... lepsiejsze
Jako że to było w promocji za jedyne 250 dziengów, a druga strona była za 500 to się nie skusiłem ...
Zauważyłem, że idzie kupić 3C0 407 153 B - czyli niejako wahacz - za ultra śmieszną kasę, bo za 100-200 zł - to się raczej nie zużywa, chyba że ktoś połamie - a gumkę można zawsze wymienić
Czy 3C0 407 153 B jest niezależne od strony? Oglądam tak ten wahacz, ale mimo wszystko ma pewne różnice i chciałbym poznać ewentualnie numer prawej/lewej strony
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
- w ETCE brak jest numerów samego żelastwa
- kompletne wahacze od R20 (odlewane) mają numery: 1K0 407 151 AC lewy i 1K0 407 152 AC prawy; w tym tuleje to 1K0 407 182 lewa i prawa, wspornik 1K0 199 231 J lewy i 1K0 199 232 J prawy,
- kompletne wahacze od Passata R36 (odlewane) mają numery: 3C0 407 151 E lewy i prawy; w tym tuleje to 1K0 407 182 lewa i prawa, wspornik 3C0 199 231 D lewy i prawy.
Komentarz