[O2] Modyfikacja 1,9 TDI 105 KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ixed
    Classic
    • 2011
    • 4

    [O2] Modyfikacja 1,9 TDI 105 KM

    Jak dla mnie to samościemniające się lusterko nie zdaje egzaminu. Po prostu stopień maksymalnego jego przyciemnienia nie jest wystarczający w trasie a w mieście praktycznie nie odczuwalny i światła innych samochodów mnie oślepiają. Poza tym lusterko ściemnia się na kolor zielony.
    Jeżeli miałeś takie w innym aucie i byłeś z tego wynalazku zadowolony to możesz to rozważyć, ja drugi raz bym tego nie zamówił.
  • HORSZCZAR
    Classic
    • 2010
    • 4

    #2
    [O2] Modyfikacja 1,9 TDI 105 KM

    Witam

    W dniu dzisiejszym wstawiłem swojego szkodnika na mod do Kreatora, chciałbym poznać Waszą opinię na temat wyników ich pracy.
    Załączone pliki

    Komentarz

    • demmsi
      Elegance
      • 2011
      • 966
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Generalnie jak patrzę to na seryjnej turbinie zakłady nie przekraczają 140KM i 330Nm...

      Komentarz

      • Wally
        RS
        • 2012
        • 3790
        • Volkswagen

        #4
        Zamieszczone przez demmsi
        Generalnie jak patrzę to na seryjnej turbinie zakłady nie przekraczają 140KM i 330Nm...
        a jak już to delikatnie
        seria z ładnym giftem ale prawie 160 kucy to hohoho :szeroki_usmiech
        ile dałeś za czipsa ?
        Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

        => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
        => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
        => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
        "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

        Komentarz

        • ajalacza
          Classic
          • 2013
          • 17

          #5
          witam do mojej BLS 1,9 TDI kolega magik wgrał oprogramowanie ze 131KM pięknie smiga tylko ze brakuje 6stego biegu Skodzinka idzie do 200 kmh i ją odcina blokada pozdrawiam

          Komentarz

          • adi747
            L&K
            • 2008
            • 1138

            #6
            czyli wgrał gotowca
            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
            była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
            2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
            JEST
            megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
            octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
            octavia 2 2.0TDI BKD

            Komentarz

            • Tippo
              L&K
              • 2009
              • 1349
              • Octavia III (5E3)
              • CJSB 1.8 TSI 180 KM

              #7
              Byl taki jeden kiedys na forum mastersa, co to uhahany jezdzil z takim softem 160ps, na seryjnym gracie przez miesiac :P A potem wymienial turbiny i 2masy ze sprzeglem

              Komentarz

              • HORSZCZAR
                Classic
                • 2010
                • 4

                #8
                Zdaje sobie sprawę, że jest mocno wykręcony, mam możliwość wprowadzenia poprawek, jeżeli chodzi o szkodnika to przed modem dostał nową turbinę i kompletne sprzęgło, przebieg 210kkm, więc tutaj raczej nie powinno być problemów. Użytkuje ten samochód sporadycznie i nie katuje auta, na co dzień jeździ nim moja lepsza połowa, która nie bardzo kojarzy co to agresywna jazda

                Pytałem czy jest to gotowiec twierdzili, że nie ale jakoś trudno mi było w to uwierzyć bo trwało to około 1h.

                Jeżeli natomiast chodzi o wrażenia z jazdy :diabelski_usmiech

                Komentarz

                • Tippo
                  L&K
                  • 2009
                  • 1349
                  • Octavia III (5E3)
                  • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez HORSZCZAR
                  ytałem czy jest to gotowiec twierdzili, że nie ale jakoś trudno mi było w to uwierzyć bo trwało to około 1h.
                  Gotowca robi sie w 15min, poza tym gotowce sa na 130-140ps.

                  Zamieszczone przez HORSZCZAR
                  Zdaje sobie sprawę, że jest mocno wykręcony, mam możliwość wprowadzenia poprawek, jeżeli chodzi o szkodnika to przed modem dostał nową turbinę i kompletne sprzęgło, przebieg 210kkm,
                  Z tym ze nawet stare turbo po chipowaniu z umiarem jeszcze dlugo pozyje, a po takim koksie , moze sie szybko skonczyc nawet nowe.
                  To fajny soft, ale na turbo minimum z ASZ i skrzynke 6b.

                  Komentarz

                  • kristofer55
                    Rider
                    • 2012
                    • 272

                    #10
                    Tez robilem chipa u tego goscia, u mnie wyszlo podpobnie przy mocnym programie. 147km i 350nm, zmienilem na slabszy dla swietego spokoju 140km i 322nm. jezdze juz na nim ok. 8tys km i jest ok.
                    Dzwonilem nawet do innych tunningerow czy czasami 350nm to nie za duzo i uzyskalem odpowiedz ze dwumasa i sprzeglo szybko sie skoncza przy takim momencie.

                    [ Dodano: Sob 01 Cze, 13 12:33 ]
                    Zamieszczone przez HORSZCZAR
                    Zdaje sobie sprawę, że jest mocno wykręcony, mam możliwość wprowadzenia poprawek, jeżeli chodzi o szkodnika to przed modem dostał nową turbinę i kompletne sprzęgło, przebieg 210kkm, więc tutaj raczej nie powinno być problemów. Użytkuje ten samochód sporadycznie i nie katuje auta, na co dzień jeździ nim moja lepsza połowa, która nie bardzo kojarzy co to agresywna jazda

                    Pytałem czy jest to gotowiec twierdzili, że nie ale jakoś trudno mi było w to uwierzyć bo trwało to około 1h.

                    Jeżeli natomiast chodzi o wrażenia z jazdy :diabelski_usmiech
                    U mnie tez szybko trwalo, zgral z kompa samochodu, poszedl do pokoju, za kilkanascie minut wyszedl i wgral. Mówil ze nie wgrywa gotowców .

                    Wrazenia z 350nm - samochod jakby lzejszy o 200 kg

                    Komentarz

                    • HORSZCZAR
                      Classic
                      • 2010
                      • 4

                      #11
                      W przyszłym tygodniu śmigam do Chorwacji, zobaczę jak się będzie sprawowała, najwyżej po powrocie pojadę i zmienię chipsa na delikatniejszego.
                      Zastanawiam się tylko czy jak ta moc nie będzie w pełni wykorzystywana to czy mimo wszystko będzie to negatywnie rzutowało na żywotność sprzęgła i turbo czy też innych elementów ???

                      Prosiłbym o Wasze opinie bo w tym temacie jestem laikiem :roll: na co dzień jeździ nim moja ślubna i nie ma tu mowy o szybkiej jeździe :lol:

                      Komentarz

                      • narasta
                        Classic
                        • 2013
                        • 34

                        #12
                        Trochę z innej beczki pytanie, ale w temacie - jak zmienia się spalanie w BLS przy modzie do 130KM?

                        Szczerze powiedziawszy boję się zaryzykować 140KM kosztem turbo i DM...

                        BLS na 105KM idzie bez problemu do blokady na 200km/h (w skończonym czasie :P), ale rzeczywiście brakuje 6-tego -biegu. Dobrze, że jest ta blokada, bo 4200 tys obrotów na 5-tym biegu to już sporawo
                        O2
                        1.9 TDI BLS 105KM
                        Hatchback

                        Komentarz

                        • przemik
                          RS
                          • 2012
                          • 1610

                          #13
                          Chciałbym zobaczyc logi tego samochodu na takim koksie....
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz

                          • bzyq_74
                            RS
                            • 2008
                            • 3467
                            • Volkswagen
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                            • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                            #14
                            :shock: Za mocno podkręcili - bezpieczny kox patrząc na serię to 135-140km / 320-330Nm
                            MARCIN
                            Mój szkodnik

                            Komentarz

                            • Tony065
                              RS
                              • 2009
                              • 2487
                              • Octavia I (1U2)
                              • ARX 1.8 20VT 150 KM

                              #15
                              HORSZCZAR, czy w ramach ubezpieczenia masz lawetę :?: zmień program przed wyjazdem, dla spokoju swojego i naszego :wink: bezpieczny max Nm dla 2-masy to ok. 325. ten program możesz zostawić o ile planujesz szybko wstawić 1-masę + G60, bo tu max momentu to ok. 370Nm.
                              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                              @ by Tune-up Gdańsk
                              TDI VP++ i jeszcze rośnie
                              Antek

                              Komentarz

                              Pracuję...