[O2] Turbinka ASZ do BXE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Lufex
    Ambiente
    • 2011
    • 101

    [O2] Turbinka ASZ do BXE

    Tutaj jest gpsowe przyspieszenie :
    RSka
    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.



    Wg Gpsa RS 6,5 do 100 1.8 TSI 7,8

    Tak więc 1,3 sek pomiędzy RSem a 1.8 sek a to już dużo. Czym dalej tym trudniej zejść w dół i więcej koni i nm potrzeba.
  • hubi2000
    Rider
    • 2010
    • 601

    #2
    [O2] Turbinka ASZ do BXE

    Witajcie czy ktoś z was montował do 1,9 BXE turbinę od ASZ ?
    Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

    https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

    Komentarz

    • Wally
      RS
      • 2012
      • 3790
      • Volkswagen

      #3
      Też jestem ciekaw - ktoś, coś może pomóc :?:
      Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

      => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
      => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
      => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
      "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

      Komentarz

      • Tony065
        RS
        • 2009
        • 2487
        • Octavia I (1U2)
        • ARX 1.8 20VT 150 KM

        #4
        kolega krzynol ma w bkc turbo z arl. w sumie wymiarami to samo.
        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
        @ by Tune-up Gdańsk
        TDI VP++ i jeszcze rośnie
        Antek

        Komentarz

        • hubi2000
          Rider
          • 2010
          • 601

          #5
          ale przeróbki chyba inne aby to zamontować
          Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

          https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

          Komentarz

          • Doba
            Rider
            S_OCP Member
            • 2007
            • 357
            • Octavia III (5E3)
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            #6
            Ja miałem u siebie turbo z ASZ. Do przeróbki jest downpipe bo w BXE masz na obejmę a w ASZ na 3 śruby.
            Trzeba dokupić flanszę i dospawać, najlepiej wywalając odrazu kata.
            MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #

            Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto


            # # # # # # # # # # #

            Moja O2
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159

            Komentarz

            • hubi2000
              Rider
              • 2010
              • 601

              #7
              ile cie wyniosła taka modyfikacja i jak efekty ?
              Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

              https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

              Komentarz

              • Doba
                Rider
                S_OCP Member
                • 2007
                • 357
                • Octavia III (5E3)
                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                #8
                Zamieszczone przez hubi2000
                ile cie wyniosła taka modyfikacja i jak efekty ?
                Koszt turbo różny - ok 1100 turbo od ASZ.
                Koszt zrobienia downpipa ok 200 - 300 zł - w zależności jak się pospawa.
                Wymiana MAP sensora na 051C - koszt ok 100 zł.
                Strojenie wiadomo.

                Efekt był w miarę chociaż to moim zdaniem za małe turbo i nie opłaca się go wkładać.
                Lepiej ARL bo trochę więcej dmuchnie i jest bardziej wytrzymały.
                MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #

                Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto


                # # # # # # # # # # #

                Moja O2
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159

                Komentarz

                • hubi2000
                  Rider
                  • 2010
                  • 601

                  #9
                  chyba trzeba szukać TSI albo jakieś bi turbo i nie bawić się z kilkoma konikami
                  Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

                  https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

                  Komentarz

                  • loru
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 4286
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez hubi2000
                    albo jakieś bi turbo
                    z trnasportera zaadoptować
                    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                    Komentarz

                    • Tony065
                      RS
                      • 2009
                      • 2487
                      • Octavia I (1U2)
                      • ARX 1.8 20VT 150 KM

                      #11
                      do 1.9 TDI daje się BigT w postaci GTB2260VK i jest ogień :diabelski_usmiech . kto by się bawił w BiTurbo do tej padliny :?: :szeroki_usmiech
                      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                      @ by Tune-up Gdańsk
                      TDI VP++ i jeszcze rośnie
                      Antek

                      Komentarz

                      • xman750
                        Rider
                        • 2011
                        • 322

                        #12
                        Zamieszczone przez Doba
                        Zamieszczone przez hubi2000
                        ile cie wyniosła taka modyfikacja i jak efekty ?
                        Koszt turbo różny - ok 1100 turbo od ASZ.
                        Koszt zrobienia downpipa ok 200 - 300 zł - w zależności jak się pospawa.
                        Wymiana MAP sensora na 051C - koszt ok 100 zł.
                        Strojenie wiadomo.

                        Efekt był w miarę chociaż to moim zdaniem za małe turbo i nie opłaca się go wkładać.
                        Lepiej ARL bo trochę więcej dmuchnie i jest bardziej wytrzymały.
                        te powyższe ceny to z kosmosu (chociaż zależy kiedy to robiłeś) za 1000zł to możesz mieć hybrydę z wnętrznościami GT1749vc , pasuje P&P bez żadnych przeróbek.

                        A tu wykres z taką turbinką w BXE na seryjnych gratach:




                        Komentarz

                        Pracuję...