Idealnie cichy? Mój dziś (- 10 stopni) był idealnie głośny. Ale jak było cieplej, też było go trochę słychać. A otworzyłem go tylko raz, przy +10 stopniach.
[O2FL] BXE z turbo PD170 (GT1749VC)
Zwiń
X
-
Nie rozumiem po co chcesz robić taka rzeźbę...
Do BXE z palcem w oku podchodzi ARL, trzeba tylko DP zrobić...
Pompki w BXE starczą do ok 18xHp...a turbo ARL do 200Hp...
Najbardziej optymalny mod dla silników z serii BXE/BKC/BLS itd to montaż turbiny od ARLa i mod w okolice 170Hp, jak zamontujesz chłodnice oleju to można walczyć o 18x..
Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
Żeby robić te 18xHp trzeba przede wszystkim włożyć zewnętrzną chłodnicę oleju. Jeśli nie masz pewności co do panewek to możesz zrobić większy serwis przed modyfikacja i je wymienić :wink:
Co do DSG to skrzynia powinna znieść taki przyrost ;-) Można ją dodatkowo przeprogramować co by bardziej spersonalizować pod wymagania kierownika ;-)Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
Wybaczcie Panowie ale mechanik ze mnie żaden więc muszę dopytać..
Sugerujecie że jak sobie kupię turbo z ARLa.. na przykład TO... i podmienię sobie ze swoim po czym pojadę na przykład do Rogala i zestroję to już bede miał 170KM?
Nic więcej nie trzeba? co to jest toDP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JurijWybaczcie Panowie ale mechanik ze mnie żaden więc muszę dopytać..
Sugerujecie że jak sobie kupię turbo z ARLa.. na przykład TO... i podmienię sobie ze swoim po czym pojadę na przykład do Rogala i zestroję to już bede miał 170KM?
Nic więcej nie trzeba? co to jest toDP
Zamieszczone przez DobaJa miałem u siebie turbo z ASZ. Do przeróbki jest downpipe bo w BXE masz na obejmę a w ASZ na 3 śruby.
Trzeba dokupić flanszę i dospawać, najlepiej wywalając odrazu kata.Zamieszczone przez DobaZamieszczone przez hubi2000ile cie wyniosła taka modyfikacja i jak efekty ?
Koszt zrobienia downpipa ok 200 - 300 zł - w zależności jak się pospawa.
Wymiana MAP sensora na 051C - koszt ok 100 zł.
Strojenie wiadomo.
Efekt był w miarę chociaż to moim zdaniem za małe turbo i nie opłaca się go wkładać.
Lepiej ARL bo trochę więcej dmuchnie i jest bardziej wytrzymały.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kminkŻeby robić te 18xHp trzeba przede wszystkim włożyć zewnętrzną chłodnicę oleju. Jeśli nie masz pewności co do panewek to możesz zrobić większy serwis przed modyfikacja i je wymienić :wink:
Co do DSG to skrzynia powinna znieść taki przyrost ;-) Można ją dodatkowo przeprogramować co by bardziej spersonalizować pod wymagania kierownika ;-)
Z jakim kosztem trzeba się liczyć?
Komentarz
-
-
kmink, sugerujesz, że chłodnica z ARLa nie będzie wystarczają wydajna?
Pytam, bo z racji temperatur w misce na poziomie 100st.C wymieniłem ori chłodnicę ma taką montowaną w ARL, ale chodzi mi po głowie podstawka z termostatem firmy MOCAL + chłodnica SETRABa.
Drugie co mnie zastanawia to, to czy przy 178KM@382Nm taki zestaw nie będzie przerostem formy nad treścią :roll:Pozdrawiam,
Grzesiek
Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB
Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]
Komentarz
-
-
Deo na naszej firmowej skodzie przetestowałem wszystkie możliwe modyfikacje i zrobiłem nią dziesiątki tysięcy km-ów...TAK wymiennik ciepła od ARLa nie daje rady...jedynie co to może polepszyć samopoczucie właściciela i to wszystko :wink:
Koszt zamontowania chłodnicy wraz z gratami to jakieś 1,5-1,8k. Ma to sens zwłaszcza jeśli jeździ się sporo po autostradach czy po prostu często upala. Ja bez chłodnicy staram się nie robić więcej jak 170Hp/350Nm. Sporo takich modów zrobiłem i nic się nie sypie, jest to sprawdzone rozwiązanie. Ja nie mam tendencji przepychania się kto zrobił więcej, moje auta mają jeździć, a nie koniecznie mieć 5km więcej niż u konkurencji...zresztą ulica weryfikuje to co na kreskach z tym co faktycznie jest zrobione :wink:
My nie wymieniamy MAPa bo nie ma to sensu.
Trzeba włożyć turbinę, przerobić wydech i wszystko wystroić.
My wkładamy fabrycznie regenerowane turbiny(przez Garetta - jest to w zasadzie nowe turbo tylko z dodatkowym nadrukiem na tabliczce - "refurbished").
Jak ktoś chce znać cenę takiej kompleksowej modyfikacji nie wali na PW.Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Rozumiem że pod śruby kolektora podejdzie ale trzeba będzie jak w ARLu zaślepić EGR, tak? Czy to jest VNT2 czy VNT3?
Po co kombinować? bo np. ARLa w dobrej kondycji trudno już trudno znaleźć, poza tym trzeba spawać wydech, dlaczego nie! ;-)
[ Dodano: Sob 22 Lut, 14 21:01 ]
ok, widzę, zasilanie olejem
Komentarz
-
-
Panowie, w przyszłym tygodniu trafi do mnie podstawka Mocala + chłodnica SETRAB.
Brakuje mi:
:arrow: przewodów - ale to nie problem, bo zakuje sobie takiej długości jak będzie potrzeba
:arrow: adaptera do podstawki i za cholerę nie wiem jaki kupićPozdrawiam,
Grzesiek
Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB
Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]
Komentarz
-
-
Deo, nie wystarczy zdjąć na lato dolnej osłony chłodnicy?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, ze zdjęta osłoną przy wyższych temperaturach powietrza (> 25 st.C) temperatura oliwy osiąga 120 st.C (jazda autostradą - czujnik w misce olejowej)
Wczoraj rozmawiałem z kumplem, który w 406Coupe ma fabryczny wskaźnik temperatury oleju i tam wiśniowe pole zaczyna się przy 140 st.C :roll:Pozdrawiam,
Grzesiek
Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB
Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]
Komentarz
-
-
Deo, to rzeczywiście słabo, u mnie w bkd chłodnica jest wydajniejsza więc nie musze montować dodatkowej chłodnicy ponieważ rzadko kiedy temp dochodzi do 120, czujnik również w misce.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
120'C to nie tragedia przy szybkiej jeździe autostradowej dla porządnego oleju.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Weźcie pod uwagę, że w misce olejowej temperatura jest nieco niższa niż w bloku ;-)
120C w misce to jakieś 10C wiecej w bloku ;-) Zewnętrzna chłodnica w BXE znacząco obniża temp. oleju, przy palowaniu o te 10-15C co jest wartością bardzo dużą.Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
kmink, to samo usłyszałem kiedyś od DGW.
A wracając jeszcze do tematu węży hydraulicznych to jakie zazwyczaj stosujecie?
Mam możliwość zakucia teflonowych (o średnicy 13,6mm wewnątrz) w stalowym oplocie:
:arrow: AF-FXSS-13 (1,5mb przewodu - około 300PLN/szt) - promień zagięcia 38mm
:arrow: AF-HDSB-13 (1,5mb przewodu - około 160PLN/szt) - promień zagięcia 130mmPozdrawiam,
Grzesiek
Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB
Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]
Komentarz
-
-
Deo, nie powiem Ci dokładnie bo wężami zajmuje się mój mechanik, zamawia je w Hansa Flex. Są to czarne węże przeznaczone do oleju, wytrzymujące do 200 czy 300C.Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
Komentarz