Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] BXE z turbo PD170 (GT1749VC)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2FL] BXE z turbo PD170 (GT1749VC)

    Idealnie cichy? Mój dziś (- 10 stopni) był idealnie głośny. Ale jak było cieplej, też było go trochę słychać. A otworzyłem go tylko raz, przy +10 stopniach.

  • #2
    [O2FL] BXE z turbo PD170 (GT1749VC)

    Witam, pomijając przykręcenie kolektora, czy da się w bxe zamontować tą turbinę? Chodzi mi o rury powietrzne do i z turbiny

    Komentarz


    • #3
      Oczywiście, że można, jeśli chcesz plug&play, firmy od regeneracji mogą zrobić Ci turbo hybrydowe na bazie Twojej obecnej z wirnikiem od PD170. Też miałem miesiąc temu taką opcję, lecz wybrałem wirnik od ASZ/AWX (mniejszy lag niż w PD170).

      Komentarz


      • #4
        ok, dzięki, ale mi chodzi dokładnie o zimną część od GT1749VC, czy rury z bxe będzie pasować do wlotu i wylotu powietrza z turbiny (nie bezpośrednio, po przeróbkach, czy da sie podpiąć)

        Komentarz


        • #5
          Nie rozumiem po co chcesz robić taka rzeźbę...
          Do BXE z palcem w oku podchodzi ARL, trzeba tylko DP zrobić...
          Pompki w BXE starczą do ok 18xHp...a turbo ARL do 200Hp...
          Najbardziej optymalny mod dla silników z serii BXE/BKC/BLS itd to montaż turbiny od ARLa i mod w okolice 170Hp, jak zamontujesz chłodnice oleju to można walczyć o 18x..

          Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
          https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

          www.tuneforce.pl
          www.dpfserwis.pl

          Komentarz


          • #6
            Co w BXE warto jeszcze wymienić dla mocy 18x Hp i 370+ Nm oprócz suszarki, sprzęgła i jednomasu ?
            Panewki? tłoki ? wtryski?

            Komentarz


            • #7
              A może ktoś się orientuje jak po takiej zmianie na ARL będzie znosić skrzynia DSG ? Czy też odpowiednio będzie trzeba jakiś sofcik do skrzyni wrzucić?

              Komentarz


              • #8
                Żeby robić te 18xHp trzeba przede wszystkim włożyć zewnętrzną chłodnicę oleju. Jeśli nie masz pewności co do panewek to możesz zrobić większy serwis przed modyfikacja i je wymienić :wink:
                Co do DSG to skrzynia powinna znieść taki przyrost ;-) Można ją dodatkowo przeprogramować co by bardziej spersonalizować pod wymagania kierownika ;-)
                Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                www.tuneforce.pl
                www.dpfserwis.pl

                Komentarz


                • #9
                  Wybaczcie Panowie ale mechanik ze mnie żaden więc muszę dopytać..
                  Sugerujecie że jak sobie kupię turbo z ARLa.. na przykład TO... i podmienię sobie ze swoim po czym pojadę na przykład do Rogala i zestroję to już bede miał 170KM?
                  Nic więcej nie trzeba? co to jest to
                  DP
                  o którym któryś z kolegów wspomniał parę postów wyżej?

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Jurij
                    Wybaczcie Panowie ale mechanik ze mnie żaden więc muszę dopytać..
                    Sugerujecie że jak sobie kupię turbo z ARLa.. na przykład TO... i podmienię sobie ze swoim po czym pojadę na przykład do Rogala i zestroję to już bede miał 170KM?
                    Nic więcej nie trzeba? co to jest to
                    DP
                    o którym któryś z kolegów wspomniał parę postów wyżej?
                    Zacytuje z innego wątku:

                    Zamieszczone przez Doba
                    Ja miałem u siebie turbo z ASZ. Do przeróbki jest downpipe bo w BXE masz na obejmę a w ASZ na 3 śruby.
                    Trzeba dokupić flanszę i dospawać, najlepiej wywalając odrazu kata.
                    Zamieszczone przez Doba
                    Zamieszczone przez hubi2000
                    ile cie wyniosła taka modyfikacja i jak efekty ?
                    Koszt turbo różny - ok 1100 turbo od ASZ.
                    Koszt zrobienia downpipa ok 200 - 300 zł - w zależności jak się pospawa.
                    Wymiana MAP sensora na 051C - koszt ok 100 zł.
                    Strojenie wiadomo.

                    Efekt był w miarę chociaż to moim zdaniem za małe turbo i nie opłaca się go wkładać.
                    Lepiej ARL bo trochę więcej dmuchnie i jest bardziej wytrzymały.

                    Komentarz


                    • #11
                      kristofer55, dziękuję.. down pipe wiem co to ale nie potrafiłem rozszyfrować skrótu DP po prostu :P
                      Czyli wnioskując z tego..
                      kupuję suszarkę(bez kolektora?), zmieniam down pipe'a, map sensor, na hamownie- chipowanie i hulaj dusza piekła nie ma :P

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez kmink
                        Żeby robić te 18xHp trzeba przede wszystkim włożyć zewnętrzną chłodnicę oleju. Jeśli nie masz pewności co do panewek to możesz zrobić większy serwis przed modyfikacja i je wymienić :wink:
                        Co do DSG to skrzynia powinna znieść taki przyrost ;-) Można ją dodatkowo przeprogramować co by bardziej spersonalizować pod wymagania kierownika ;-)
                        Aż tak standardowa jest słaba i tak się gotuje olej?
                        Z jakim kosztem trzeba się liczyć?

                        Komentarz


                        • #13
                          kmink, sugerujesz, że chłodnica z ARLa nie będzie wystarczają wydajna?
                          Pytam, bo z racji temperatur w misce na poziomie 100st.C wymieniłem ori chłodnicę ma taką montowaną w ARL, ale chodzi mi po głowie podstawka z termostatem firmy MOCAL + chłodnica SETRABa.
                          Drugie co mnie zastanawia to, to czy przy 178KM@382Nm taki zestaw nie będzie przerostem formy nad treścią :roll:
                          Pozdrawiam,
                          Grzesiek


                          Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
                          Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


                          Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

                          Komentarz


                          • #14
                            Deo na naszej firmowej skodzie przetestowałem wszystkie możliwe modyfikacje i zrobiłem nią dziesiątki tysięcy km-ów...TAK wymiennik ciepła od ARLa nie daje rady...jedynie co to może polepszyć samopoczucie właściciela i to wszystko :wink:

                            Koszt zamontowania chłodnicy wraz z gratami to jakieś 1,5-1,8k. Ma to sens zwłaszcza jeśli jeździ się sporo po autostradach czy po prostu często upala. Ja bez chłodnicy staram się nie robić więcej jak 170Hp/350Nm. Sporo takich modów zrobiłem i nic się nie sypie, jest to sprawdzone rozwiązanie. Ja nie mam tendencji przepychania się kto zrobił więcej, moje auta mają jeździć, a nie koniecznie mieć 5km więcej niż u konkurencji...zresztą ulica weryfikuje to co na kreskach z tym co faktycznie jest zrobione :wink:

                            My nie wymieniamy MAPa bo nie ma to sensu.
                            Trzeba włożyć turbinę, przerobić wydech i wszystko wystroić.
                            My wkładamy fabrycznie regenerowane turbiny(przez Garetta - jest to w zasadzie nowe turbo tylko z dodatkowym nadrukiem na tabliczce - "refurbished").
                            Jak ktoś chce znać cenę takiej kompleksowej modyfikacji nie wali na PW.
                            Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                            https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                            www.tuneforce.pl
                            www.dpfserwis.pl

                            Komentarz


                            • #15
                              Może ktoś wie czy da sie zamontować takie turbo do Skody Octavia

                              Error Page | eBay

                              ?

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Tozi
                                Może ktoś wie czy da sie zamontować takie turbo do Skody Octavia

                                Error Page | eBay

                                ?
                                Dać się da pytanie tylko czy jest sens kombinowania czy nie lepiej założyć sprawdzone turbiny do Twojego silnika.
                                Best ET = 13.666
                                Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
                                PerfectService by DGW

                                http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
                                http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

                                Komentarz


                                • #17
                                  Rozumiem że pod śruby kolektora podejdzie ale trzeba będzie jak w ARLu zaślepić EGR, tak? Czy to jest VNT2 czy VNT3?

                                  Po co kombinować? bo np. ARLa w dobrej kondycji trudno już trudno znaleźć, poza tym trzeba spawać wydech, dlaczego nie! ;-)

                                  [ Dodano: Sob 22 Lut, 14 21:01 ]
                                  ok, widzę, zasilanie olejem

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Panowie, w przyszłym tygodniu trafi do mnie podstawka Mocala + chłodnica SETRAB.
                                    Brakuje mi:
                                    :arrow: przewodów - ale to nie problem, bo zakuje sobie takiej długości jak będzie potrzeba
                                    :arrow: adaptera do podstawki i za cholerę nie wiem jaki kupić
                                    Pozdrawiam,
                                    Grzesiek


                                    Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
                                    Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


                                    Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Deo, nie wystarczy zdjąć na lato dolnej osłony chłodnicy?
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        piramida, ze zdjęta osłoną przy wyższych temperaturach powietrza (> 25 st.C) temperatura oliwy osiąga 120 st.C (jazda autostradą - czujnik w misce olejowej)

                                        Wczoraj rozmawiałem z kumplem, który w 406Coupe ma fabryczny wskaźnik temperatury oleju i tam wiśniowe pole zaczyna się przy 140 st.C :roll:
                                        Pozdrawiam,
                                        Grzesiek


                                        Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
                                        Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


                                        Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Deo, to rzeczywiście słabo, u mnie w bkd chłodnica jest wydajniejsza więc nie musze montować dodatkowej chłodnicy ponieważ rzadko kiedy temp dochodzi do 120, czujnik również w misce.
                                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            120'C to nie tragedia przy szybkiej jeździe autostradowej dla porządnego oleju.
                                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Weźcie pod uwagę, że w misce olejowej temperatura jest nieco niższa niż w bloku ;-)
                                              120C w misce to jakieś 10C wiecej w bloku ;-) Zewnętrzna chłodnica w BXE znacząco obniża temp. oleju, przy palowaniu o te 10-15C co jest wartością bardzo dużą.
                                              Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                                              https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                                              www.tuneforce.pl
                                              www.dpfserwis.pl

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                kmink, to samo usłyszałem kiedyś od DGW.

                                                A wracając jeszcze do tematu węży hydraulicznych to jakie zazwyczaj stosujecie?
                                                Mam możliwość zakucia teflonowych (o średnicy 13,6mm wewnątrz) w stalowym oplocie:
                                                :arrow: AF-FXSS-13 (1,5mb przewodu - około 300PLN/szt) - promień zagięcia 38mm
                                                :arrow: AF-HDSB-13 (1,5mb przewodu - około 160PLN/szt) - promień zagięcia 130mm
                                                Pozdrawiam,
                                                Grzesiek


                                                Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
                                                Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


                                                Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Deo, nie powiem Ci dokładnie bo wężami zajmuje się mój mechanik, zamawia je w Hansa Flex. Są to czarne węże przeznaczone do oleju, wytrzymujące do 200 czy 300C.
                                                  Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                                                  https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                                                  www.tuneforce.pl
                                                  www.dpfserwis.pl

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X