[O2FL] Superb CFGB po chipsie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jm1964
    Classic
    • 2006
    • 21

    [O2FL] Superb CFGB po chipsie

    Zamieszczone przez Mickul
    Zamieszczone przez Wojti2
    Mickul,

    możesz polecić dobrego, ale nie koniecznie mega drogiego lakiernika z okolicy?
    Muszę polakierować tylny zderzak w Scirocco.
    Ja wszystko lakieruję u naszego forumowego kolegi, Jarka:

    Profesjonalne bezgotówkowe naprawy powypadkowe w Mysłowicach - szybka i skuteczna naprawa uszkodzonych pojazdów, kompleksowa obsługa oraz najwyższa jakość usług. Przywracamy sprawność Twojego auta po wypadku. Bezgotówkowo


    A na weekend:

    Obrazek
    Dzięki,
    Umówię się na oględziny. W zamian za info podjadę przy okazji do Ciebie na wycenę prania jasnej tapicerki w O3, która już rok się brudzi :wink:
    Pozdrawiam
    jm1964
  • jaro4444
    Rider
    • 2006
    • 508

    #2
    [O2FL] Superb CFGB po chipsie

    Pacjent - Superb CFGB, manual, 85 kkm przebiegu. Silnik CFGB to nowsza wersja CR z prostokątnymi oknami wylotowymi w głowicy. Turbo GTC1549VZ.
    Żeby nie było wątpliwości co do wartości serii - przede mną mierzone było BMW E90 320d 163KM pokazało 164 KM, po mnie Superb CFGB w DSG - pokazał na rolkach 174 KM. Więc moja seria była wyjątkowo mocna
    Wykres i robota by Rogal (R-Performance) jak zwykle najwyższa jakość usługi i wiedzy :lol:

    Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

    Komentarz

    • Enriquez
      RS
      • 2009
      • 7685
      • Superb III (3V3)

      #3
      ile Cię to kosztowało?
      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz

      • pedros
        RS
        • 2009
        • 1958
        • Volkswagen
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

        #4
        Re: Superb CFGB po chipsie

        Zamieszczone przez jaro4444
        Pacjent - Superb CFGB, manual, 85 kkm przebiegu. Silnik CFGB to nowsza wersja CR z prostokątnymi oknami wylotowymi w głowicy. Turbo GTC1549VZ.
        Żeby nie było wątpliwości co do wartości serii - przede mną mierzone było BMW E90 320d 163KM pokazało 164 KM, po mnie Superb CFGB w DSG - pokazał na rolkach 174 KM. Więc moja seria była wyjątkowo mocna
        Wykres i robota by Rogal (R-Performance) jak zwykle najwyższa jakość usługi i wiedzy :lol:



        Obrazek

        Opisz trochuj więcej. .


        Jak z dpf czy częściej się wygrywa?
        Ekonomika? Widzę ze Rogal ładnie i łagodnie poprowadził dół więc nie tak drastycznie dla żelaza. Jak spalanie?

        Co ile olej wymieniasz?

        Komentarz

        • Enriquez
          RS
          • 2009
          • 7685
          • Superb III (3V3)

          #5
          zrobiłeś niezły odkop///
          Pozdrawiam
          Marcin

          Komentarz

          • pedros
            RS
            • 2009
            • 1958
            • Volkswagen
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM
            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

            #6
            Faktycznie. Trafiłem po wyszukiwarce.. dobrze ze mnie na forum favoritki nie rzuciło :diabelski_usmiech

            Komentarz

            • Tomasz76
              Ambiente
              • 2013
              • 173

              #7
              Tak z ciekawości zapytam jaki kres możliwości mają seryjne wtryski w silnikach tdi CR? Wiadomo w pd trzeba było wymienić końcówki na moce 230-260.

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #8
                Tomasz76, w pd do 260 koni nie trzeba wymieniać końcówek, w cr jest podobnie
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • Tomasz76
                  Ambiente
                  • 2013
                  • 173

                  #9
                  Tomasz76, w pd do 260 koni nie trzeba wymieniać końcówek, w cr jest podobnie
                  Pisząc to miałem na myśli pd asz,arl sądziłem że w pd 140 też trzeba było. No to spoko, potencjał jest nie trzeba kombinować. Na forach mało tych silników porobionych jest dlatego ciężko coś znaleźć.

                  Komentarz

                  • piramida
                    RS
                    • 2009
                    • 12222
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    Przy 2.0 tdi wsadzasz duże turbo i wychodzi okolice 250 koni
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz

                    • jaro4444
                      Rider
                      • 2006
                      • 508

                      #11
                      Pedros spalanie generalnie bez zmian. Temperatura oleju też. Jak przywalę w trasie to wiadomo trzeba kiedyś zbastować z prędkością. Obecnie mam 110 kkm, z DPF nic się nie dzieje, jeżdżę na oleju Mobil 1 0W40 ESP i wymieniam co 10 kkm. Ogólnie oby tak dalej się spisywało.
                      Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                      Komentarz

                      • orzel720
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 2267
                        • Superb III (3V3)

                        #12
                        Kolejne odgrzanie kotleta...
                        Panie i Panowie - mam na oku SII CFGB + DSG przebieg ~220kkm - co i kiedy teoretycznie pada lub może paść i jakie niesie to ze sobą wydatki?
                        Aktualnie mam OIIFL BMM z DSG i nie chcę w sumie manuala a CR kusi mocą i małą hałaśliwoscią...
                        podobno 2-masa, EGR zmienione (ma w garażu stare częsci do pokazania..)
                        Jaki jest koszt rozrządu?
                        Dzięki za pomoc! Jurek

                        Komentarz

                        • JayKey49
                          Elegance
                          • 2014
                          • 873
                          • Superb II (3T4)
                          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                          #13
                          Rozrząd to małe kwoty w porównaniu do zmiany dwumasy czy egr. Dobry mechanik na dobrych częściach ogarnie rozrzad w cfgb max za 800-1000 zł.Ale jak ma 220kkm to rozrząd powinien być całkiem nie dawno robiony
                          Trzeba by wtryski sprawdzić czy nie dają w przelew
                          Octavia I Tour 1.9 TDI 2007
                          Passat B7 2.0 TDI 2013 Czarny Deep

                          Komentarz

                          Pracuję...