Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Sposób na brak trakcji w RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Sposób na brak trakcji w RS

    Zamieszczone przez kosinskp
    Osobiście mogę polecić moduły:
    - 3C8-035-730-D
    - 5N0-035-730-D
    tylko dla O2FL

  • #2
    Sposób na brak trakcji w RS

    Po czipowaniu u Aligatora pojawił się poważny problem, a mianowicie brak trakcji nawet na suchej nawierzchni.. Wcześniej na 2-gim biegu myszkował tylko na mokrej nawierzchni, teraz natomiast ciężko o trakcję i na suchym.. O dobrym starcie nie wspomnę. Auto ma potencjał, ale ciężko go wykorzystać bez straty w przeniesieniu napędu na asfalt. Niby opony bardzo dobre, bo nowe Dunlopy SportMaxx RT 225/40r18, ale bida jest.. Zastanawiam się nad setupem 16" 225/50r16 z oponami Toyo R888. Ma ktoś doświadczenie jakieś? Albo jakiś dobry pomysł?
    251KM/380Nm by Dynosoft, RS TFSI, 60mm w dół, hamulce ceramiczne, US Standlicht und mehr..

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez lukaszbs
      Toyo R888
      Na tych oponach nie wróże dobrej trakcji na mokrym.
      Best ET = 13.666
      Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
      PerfectService by DGW

      http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
      http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

      Komentarz


      • #4
        Szpera płytkowa jest dobrym pomysłem.

        Komentarz


        • #5
          sesik, no jak czytam opinie na różnych forach motoryzacyjnych/oponiarskich, to są podzielone jak wszędzie. Jednak większość osób twierdzi, że do momentu pojawienia się głębszych "akwenów wodnych bez znaczenia strategicznego - czytaj: kałuż", daje radę. Z delikatnym filmem wodnym również..

          [ Dodano: Pią 28 Mar, 14 21:58 ]
          comando, co to za dziadostwo i z czym to się je? albo jak się montuje i ile kosztuje??

          [ Dodano: Pią 28 Mar, 14 22:01 ]
          sesik, no i jeszcze jedno: ten zestawik 16" Toyo r888 byłby tylko "just 4 fun" a nie na codzienny użytek
          251KM/380Nm by Dynosoft, RS TFSI, 60mm w dół, hamulce ceramiczne, US Standlicht und mehr..

          Komentarz


          • #6
            Nie wiem ile do Skody. Pewnie koło 5k. Blokada mechanizmu różnicowego to inaczej szpera. A płytkowa to taka najwydajniejsza odmiana.
            Co do r888... Ci co piszą że można jeździć na nich na codzień, najczęściej mają 20 lat i latają Hondą :lol:

            Komentarz


            • #7
              szukałem raczej lepszego (tańszego) sposobu na poprawę handlingu w skodzinie. Przecież piszą u producenta, że dziadostwo nasze ma "elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego". Powinno kurna działać jak szpera :P
              251KM/380Nm by Dynosoft, RS TFSI, 60mm w dół, hamulce ceramiczne, US Standlicht und mehr..

              Komentarz


              • #8
                Jeżeli tak jak napisałeś r888 mają być for fun, to jest to dobry pomysł. Na pewno poczujesz dużą różnicę. To świetna opona.

                Komentarz


                • #9
                  no to tylko pytanie co lepiej: Toyo r888 w rozmiarze 225/50r16 czy 205/55r16?

                  Tu w niemcowni, gebelsi bardzo trzymają fason i 225/50r16 nie pozwolą założyć. Będzie dużo więcej trakcji na szerszej gumie?
                  251KM/380Nm by Dynosoft, RS TFSI, 60mm w dół, hamulce ceramiczne, US Standlicht und mehr..

                  Komentarz


                  • #10
                    Ona sama w sobie jest szersza. Tzn. 205 w tej oponie to mniej więcej 215 albo lepiej w zwykłej drogowej gumie. Przy tak miękkiej mieszance jak w r888 moim zdaniem jest sens iść w szerokość. Także polecam założyć 225.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez lukaszbs
                      "elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego"
                      jesli myslisz o XDS to występuje dopiero po lifcie
                      a ty masz przedlifta sądząc po twoim opisie
                      więc zmień pompe ABS na taką z obsługą XDS- jest temat na forum :wink:
                      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez lukaszbs
                        szukałem raczej lepszego (tańszego) sposobu na poprawę handlingu w skodzinie. Przecież piszą u producenta, że dziadostwo nasze ma "elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego". Powinno kurna działać jak szpera :P
                        ja tez mam 6b w golfie i kupiłem zreszta z tego forum szpere za 2,5tys uzywana , a do oct dałem za skrzynie z szpera 2,5 swego czasu,

                        co do opon r888 to jezdziłem w oct i teraz mam te same w golfie na mokrym i jak jest chłodno to na niej nie pojezdzisz bo slizga sie bardziej niz zwykłe opony

                        tu masz fajna stronke z oponami 404
                        ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                        ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez piotrek_gdy
                          Zamieszczone przez lukaszbs
                          "elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego"
                          jesli myslisz o XDS to występuje dopiero po lifcie
                          a ty masz przedlifta sądząc po twoim opisie
                          więc zmień pompe ABS na taką z obsługą XDS- jest temat na forum :wink:
                          W tym artykule jest napisane, coś o EDS (elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego), a piszą o przedlifcie..
                          Strona główna - AutoFlesz.pl
                          251KM/380Nm by Dynosoft, RS TFSI, 60mm w dół, hamulce ceramiczne, US Standlicht und mehr..

                          Komentarz


                          • #14
                            lukaszbs, jaki masz zawiechę ( ori RS ?) i z jakim przebiegiem?
                            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez kowal 2002
                              lukaszbs, jaki masz zawiechę ( ori RS ?) i z jakim przebiegiem?
                              Amory z RS'a, springi K.A.W., przebieg na zawieszeniu ca. 10tkm
                              251KM/380Nm by Dynosoft, RS TFSI, 60mm w dół, hamulce ceramiczne, US Standlicht und mehr..

                              Komentarz


                              • #16
                                R888 na co dzień to porażka ze względu na komfort, na balonach 16 nie da się jeździć po zakrętach, co innego na prostej startując ze świateł, optymalne wyjście to założyć szpere która kosztuje około 3500zł lub wsadzić haldex :lol:

                                Po za tym solidne amory, obniżyć auto min o 30mm, wsadzić tuleje z cupry plus ewentualnie powerflex do dolnej łapy silnika, do tego normalne drogowe opony z tym że klasy premium i jako tako mozna startować :wink:
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez lukaszbs
                                  W tym artykule jest napisane, coś o EDS (elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego), a piszą o przedlifcie
                                  taaak-piszą :wink:
                                  hamuje koło obracające się szybciej
                                  zasdniczo to żadna szpera- jesli naprawdę potrzebujesz szpery to tylko mechaniczna
                                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    EDS to czasami nie działa tylko do jakieś niskiej prędkości rzędu 30 km/h i jest wspomaganiem ruszania
                                    w przeciwieństwie do XDS-u który działa własnie przy większych prędkościach

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                      jesli naprawdę potrzebujesz szpery to tylko mechaniczna
                                      ja potrzebuję TRAKCJI
                                      251KM/380Nm by Dynosoft, RS TFSI, 60mm w dół, hamulce ceramiczne, US Standlicht und mehr..

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez lukaszbs
                                        ja potrzebuję TRAKCJI
                                        lukaszbs, to dołóż 4x4- inaczej zapomnij o trakcji zwłaszcza przy ruszaniu :wink:
                                        ja w Audiku nie mam problemów z trakcją :P
                                        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez lukaszbs
                                          Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                          jesli naprawdę potrzebujesz szpery to tylko mechaniczna
                                          ja potrzebuję TRAKCJI
                                          To wrzuć seryjny program, albo jedź do aliego żeby Ci korektę zrobił.
                                          Najprostsze rozwiązanie jak nie jesteś w stanie ogarnąć auta.
                                          Best ET = 13.666
                                          Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
                                          PerfectService by DGW

                                          http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
                                          http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez lukaszbs
                                            Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                            jesli naprawdę potrzebujesz szpery to tylko mechaniczna
                                            ja potrzebuję TRAKCJI
                                            nie przesadzaj na tym setupie nie jest zle , co ja mam w golfie zrobic?
                                            ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                                            ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez sesik
                                              Zamieszczone przez lukaszbs
                                              Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                              jesli naprawdę potrzebujesz szpery to tylko mechaniczna
                                              ja potrzebuję TRAKCJI
                                              To wrzuć seryjny program, albo jedź do aliego żeby Ci korektę zrobił.
                                              Najprostsze rozwiązanie jak nie jesteś w stanie ogarnąć auta.
                                              korekta jest zdecydowanie niepotrzebna, bo program, dla mnie jest optymalny. Wykres zresztą mówi sam za siebie..

                                              Chodziło mi tylko o zdobycie większej przyczepności. Szpera, haldex, etc. na sezon przedwakacyjny 2014 - ODPADA.

                                              Coś na szybko szukałem, stąd pomysł ingerencji w gumy
                                              251KM/380Nm by Dynosoft, RS TFSI, 60mm w dół, hamulce ceramiczne, US Standlicht und mehr..

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                lukaszbs, Nie przesadzaj, nie ogarniasz 250koni w ośce? Załóż dobrą gumę i po temacie...

                                                Co byś powiedział jak byś miał te 360koni?
                                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez sesik
                                                  jak nie jesteś w stanie ogarnąć auta.
                                                  tu nie o brak umiejętności chodzi, tylko o fizykę..

                                                  [ Dodano: Nie 30 Mar, 14 23:35 ]
                                                  Zamieszczone przez piramida
                                                  lukaszbs, Nie przesadzaj, nie ogarniasz 250koni w ośce? Załóż dobrą gumę i po temacie...

                                                  Co byś powiedział jak byś miał te 360koni?
                                                  Nie. Nie ogarniam. Tu nie moc ma tylko znaczenie. Ale i moment. I napęd. I jego przeniesienie. Jeździłem mocniejszymi wariatami, ale kontakt z asfaltem był lepszy. Guma u mnie jest dobra, jak pisałem wcześniej. Problem w tym, że pozostaje odczucie, że nie całość możliwości napędu jest wykorzystana.

                                                  1 bieg - start, odcięcie, w trakcie następuje przyspieszanie, (próbujesz jak chcesz, zawsze na pełnej przepustnicy idzie pod ogranicznik....)
                                                  2 bieg - uślizg, przyspieszanie w uślizgu, lżejszy uślizg
                                                  3 bieg - zerwanie, przyspieszanie..

                                                  Na pierwszych dwóch biegach, widzę może i sekundę straty w przyśpieszeniu do 100km/h..

                                                  Ale.. jestem tylko biały jeleń. Może: nie ogarniam.
                                                  251KM/380Nm by Dynosoft, RS TFSI, 60mm w dół, hamulce ceramiczne, US Standlicht und mehr..

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X