Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Przyciemnienie szyb

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Przyciemnienie szyb

    prezes73, kolo, nie ma jednego słusznego, "złotego oleju", tak jak nie ma jednej słusznej drogi życiowej, jednej słusznej religii itd.
    Jak silnik jest sprawny, to masz całą szeroką gamę olejów, byle zgodnych ze specyfikacją vw... tylko zadbaj o wymiany regularne, a i płukanki nie zaszkodzą...
    A jak silnik nie w pełni sprawny, to i żaden złoty olej go trwale nie naprawi...
    Maniek

  • #2
    [O2] Przyciemnienie szyb

    Witam. Mam zamiar przyciemnić szyby w swojej O2. Jeśli ktoś wie gdzie najlepiej to zrobić we Wrocku czekam na info. Pozdrawiam
    tomi

    Komentarz


    • #3
      kolego ja kupiłem szkodnika z oklejonymi szybami i z tego co kojarzę certyfikat był chyba z firmy na Grota Roweckiego. Dla pewności podam dane jak wrócę z urlopu jak będziesz zaint. Folia położona OK ale jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem co miałoby być skopane. Pęcherzy nie ma i kładziona była chyba na wyjęte szyby bo nie widzę docinania przy uszczelkach.

      Komentarz


      • #4
        tomi82, kolega z DW poleca


        Facebook | Error
        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

        Komentarz


        • #5
          Przyciemnianie szyb samochodowych, folie ochronne Wrocław
          Wrocław, ul. Czechowicka 8

          Robilem tam ostatnie 3 moje auta. Zawsze w 100% zadowolony.
          W zeszlym roku na czas "oklejania" dostalem smarta za darmo abym mogł zrobić jakieś zakupy itp. a nie stać 3 godziny pod firmą.

          Polecilem kilku znajomym i też byli zadowoleni.
          Najstarsze auto jakie tam robilem jezdzi z folimi 4 lata.

          Polecam

          Komentarz


          • #6