Hamulce z RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • t}{or
    Classic
    • 2013
    • 16

    Hamulce z RS

    Witam!

    mam O3 z 2014r, 1.8TSI i za kilka miesiecy bede musial wymienic w niej komplet hamulcow (tarcze, klocki). Dlatego zaczalem sie zastanawiac czy nie daloby sie zalozyc do niej tych z RS?

    Czy wiecie jakie dokladnie czesci trzeba by wymienic? (np. zaciski) Zastanawiam sie jaki bylby tego koszt calkowity.

  • .wide
    Classic
    • 2013
    • 8

    #2
    Zrobiłeś? Też szukałem kogokolwiek, kto zrobił to mądrze (myślę, że w grę może wchodzić nawet kodowanie ABS i pochodnych), ale echo.

    Z tego co ja sprawdziłem wszystko jest inne:
    Pompa ham. - 8V1 611 021 B
    Zbiornik wyrównawczy - 5Q1 611 301
    Tarcza hamulcowa - 1K0 615 301 AD
    Klocki - 8V0 698 151 C
    Czujnik klocków - 8V0 615 437
    Osłona L - 5Q0 615 311 F
    Osłona P - 5Q0 615 312 F
    Zacisk L - 5G0 615 123 B
    Zacisk P - 5G0 615 124 B
    Jarzmo L - 5G0 615 125 A
    Jarzmo P - 5G0 615 126 A
    Łożysko - 8V0 498 625 A

    Komentarz

    • trooper
      Rider
      • 2011
      • 525
      • Octavia III combi (5E5)
      • CJSB 1.8 TSI 180 KM

      #3
      A wycenialiście tą zabawę? (pi*drzwi nawet, nie mówię o tarczy i klocku

      Mi też mocno przeszkadza seryjny układ hamulcowy.
      Moja Balbina

      Komentarz

      • Clip
        Elegance
        • 2015
        • 905

        #4
        na allegro zaciski +/- 2 tys.
        Powered by R-Performance

        Komentarz

        • t}{or
          Classic
          • 2013
          • 16

          #5


          Zamieszczone przez .wide Zobacz wpis
          Zrobiłeś? Też szukałem kogokolwiek, kto zrobił to mądrze (myślę, że w grę może wchodzić nawet kodowanie ABS i pochodnych), ale echo.

          Z tego co ja sprawdziłem wszystko jest inne:
          Pompa ham. - 8V1 611 021 B
          Zbiornik wyrównawczy - 5Q1 611 301
          Tarcza hamulcowa - 1K0 615 301 AD
          Klocki - 8V0 698 151 C
          Czujnik klocków - 8V0 615 437
          Osłona L - 5Q0 615 311 F
          Osłona P - 5Q0 615 312 F
          Zacisk L - 5G0 615 123 B
          Zacisk P - 5G0 615 124 B
          Jarzmo L - 5G0 615 125 A
          Jarzmo P - 5G0 615 126 A
          Łożysko - 8V0 498 625 A
          Jeszcze nie wymieniłem, trochę długa ta lista, ale do 4-5k pewnie się zmieszczę. Podpytam się znajomego mechanika i dam znać

          Komentarz

          • mktr1
            Drive
            • 2017
            • 72
            • Octavia III (5E3)
            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

            #6
            Za niedługo będę miał na zbyciu oryginalny zestaw na tył od RS 2017. Wymieniam na wersję poliftową.



            Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

            Komentarz

            • AdiRuti
              Drive
              • 2018
              • 65
              • Octavia III (5E3)
              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

              #7
              mktr1 To daj znać

              Komentarz

              • mktr1
                Drive
                • 2017
                • 72
                • Octavia III (5E3)
                • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                #8
                Już czeka na nowego właściciela



                Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                Komentarz

                • Mr0czny
                  Elegance
                  • 2009
                  • 948
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  ale przecież to ten sam szajs co w 1.8 TSI... 272 mm tylko pomalowane na czerwono

                  @t}{or i AdiRuti jak macie coś wstawiać to od razu 340 przód i 310 tył...

                  Komentarz

                  • Kozakus
                    Classic
                    • 2021
                    • 7
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                    #10
                    Czy ktoś z tego forum w końcu zrobił te hamulce? Mam 2.0 TDI heble 288/253. Już wiem, że na przód wystarczy dać nowe jarzma od 1ZA na 312, zacisk i klocki zostają te same. Większych nie dam, bo mam 16" na zimę :/
                    A jak to wygląda z tyłami? Są 272, 282, 310 mm. Czy któreś podejdą równie łatwo jak przód? Czy do każdej zmiany konieczne będą większe modyfikacje? Najbardziej pewnie by mnie 310 interesowały.
                    Ostatnio edytowany przez Kozakus; 9991795.

                    Komentarz

                    Pracuję...