Witajcie,
noszę się z zamiarem podniesienia Octavii III przy użyciu fabrycznych częśći. Po przewertowaniu internetów, nie znalazłem fachowego wyjaśnienia jaka jest różnica w podzespołach między modelami Octavia III
FWD:
- zwykła prześwit 140mm
- pakiet na bezdroża prześwit 155mm??
oraz AWD
- zwykła prześwit ??
- AWD na bezdroża prześwit??
- Scout.prześwit 171mm
Mam cichą nadzieję że jest wśród Was ktoś kto będzie wstanie podać konkretne numery części które rozróżniają te modele, tj. nr amortyzatora, numer sprężyny nr stabilizatora i gum stabilizaotora (zakładam że nie jest to podniesienie przy pomocy poduszek amortyzatora lub tulejek - tak ). Ew. czy są jeszcze jakieś różnice - w półosiach, wahaczach?
Pomijam celowo temat osłon, który niestety zdominował większość wątków w temacie.
Liczę że w tym wątku powstanie przyzwoite kompendium wiedzy dla wszystkich zainteresowanych.
W linku ciekawy artykuł z ilustracjami i info:
"Za dopłatą oferowany jest „pakiet na bezdroża”. W jego skład wchodzą osłony pod podwoziem – pod silnik, płytę podłogową, między osiami. Osłony te powodują także zmniejszenie oporów powietrza. Pojazd ma zwiększony prześwit o 15 mm, inne sprężyny i amortyzatory."
noszę się z zamiarem podniesienia Octavii III przy użyciu fabrycznych częśći. Po przewertowaniu internetów, nie znalazłem fachowego wyjaśnienia jaka jest różnica w podzespołach między modelami Octavia III
FWD:
- zwykła prześwit 140mm
- pakiet na bezdroża prześwit 155mm??
oraz AWD
- zwykła prześwit ??
- AWD na bezdroża prześwit??
- Scout.prześwit 171mm
Mam cichą nadzieję że jest wśród Was ktoś kto będzie wstanie podać konkretne numery części które rozróżniają te modele, tj. nr amortyzatora, numer sprężyny nr stabilizatora i gum stabilizaotora (zakładam że nie jest to podniesienie przy pomocy poduszek amortyzatora lub tulejek - tak ). Ew. czy są jeszcze jakieś różnice - w półosiach, wahaczach?
Pomijam celowo temat osłon, który niestety zdominował większość wątków w temacie.
Liczę że w tym wątku powstanie przyzwoite kompendium wiedzy dla wszystkich zainteresowanych.
W linku ciekawy artykuł z ilustracjami i info:
"Za dopłatą oferowany jest „pakiet na bezdroża”. W jego skład wchodzą osłony pod podwoziem – pod silnik, płytę podłogową, między osiami. Osłony te powodują także zmniejszenie oporów powietrza. Pojazd ma zwiększony prześwit o 15 mm, inne sprężyny i amortyzatory."