Hej
Tak jak w temacia, jakiś czas temu zamontowałem hak Westfali, wszystko jest ok jak ciągne zwykłą przyczepkę, nie ma wielkiego oporu powietrza, wystarczy kontrolować temperature oleju i odpowiedni reagować na czas.
W zeszlym sezonie zakupiłem przyczepę kempingową no i już tak fajnie nie jest..
Mocy nie brakuje, ale niestety silnik zaczął sie grzać, jechałem z predkością około 80-90 km/h, temperatura oleju mocno zaczęła się podnosić, a jechałem tylko około 100 km po płaskim terenie.
Ewidentnie system chłodzenie powinien być zmodyfikowany tak jak to przewodziła producent i co do tego nie mam żadnych wątpliwości.
W momencie instalacji haka w jednym ASO proponowali mi montaż haka z wymianą chłodnicy + wentylatora, za około 7 tys zł, ale wtedy nie myślałem o przyczepie kempingowej.., wiec zrezygnowałem i zamontowałem sam hak.
Pytanie czy ktoś z Was robił te modyfikacje, wie co dokladnie powinno być wymienione? numery OEM cześci byłyby bardzo przydatne.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Z
Tak jak w temacia, jakiś czas temu zamontowałem hak Westfali, wszystko jest ok jak ciągne zwykłą przyczepkę, nie ma wielkiego oporu powietrza, wystarczy kontrolować temperature oleju i odpowiedni reagować na czas.
W zeszlym sezonie zakupiłem przyczepę kempingową no i już tak fajnie nie jest..
Mocy nie brakuje, ale niestety silnik zaczął sie grzać, jechałem z predkością około 80-90 km/h, temperatura oleju mocno zaczęła się podnosić, a jechałem tylko około 100 km po płaskim terenie.
Ewidentnie system chłodzenie powinien być zmodyfikowany tak jak to przewodziła producent i co do tego nie mam żadnych wątpliwości.
W momencie instalacji haka w jednym ASO proponowali mi montaż haka z wymianą chłodnicy + wentylatora, za około 7 tys zł, ale wtedy nie myślałem o przyczepie kempingowej.., wiec zrezygnowałem i zamontowałem sam hak.
Pytanie czy ktoś z Was robił te modyfikacje, wie co dokladnie powinno być wymienione? numery OEM cześci byłyby bardzo przydatne.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Z
Komentarz