Jak w temacie mam pytanie odnośnie tego systemu. Orientuje się ktoś czy tylko wystarczy dołożyć kamerkę i ją podłączyć do instalacji i kodowanie wystarczy do działania ? Czy oprócz kamerki trzeba coś innego dołożyć ? Jeśli tylko kamerka i elektryka to ma ktoś namiary na schemat instalacji do podłączenia >
O3 FL Line Assist Retrofitting
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez mariush19 Zobacz wpisNajważniejsze to, że trzeba wymienić przednią szybę..KOMAND
Komentarz
-
-
A ma ktoś info ile taka szyba może nowa kosztować w Polsce ? Bo mi tylko google pokazuje w Holandii jak wpisuję. Alegro lub Olx to same używki znalazłem. A na kij mi używka gdzie odprysków w chujam.KOMAND
Komentarz
-
-
Witam.
Pytałam o nową szybę pod line asist i nie ma tragedii. 900 zł to jest do zaakceptowania
Ma może ktoś namiary na wątek gdzie ktoś robił takiego moda? Chodzi o wykaż części.
Trzeba wymienić lusterko , dodać kamerę i całą obudowę lusterka. No i okablowanie.
Do golfa jest sporo deturiali ale nie jestem pewien na 100% czy nr części są te same , czy jednak skoda nie ma innych .
KOMAND
Komentarz
-
-
Szukałem informacji jak podłączyć kamerę w internecie i znalazłem nawet kilka poradników jak to zrobić,
Wszystko już kupiłem, szyba została wymieniona, kamera w aucie podłączona według tego poradnikahttps://mqb.pl/en/tutorial-retrofiting-lane-assist-sign-assist-light-assist-5q0980653/
i wszystko jest zakodowane, jak pokazano w tym filmie https://www.youtube.com/watch?v=IWqMtPScIkY . Co prawda poradnik bazuje na Golfie MK7, ale jest taki sam jak Octavii. Albo nie ?
Nie podłączyłem tylko pinów 1 CAN-L i 7 CAN-H od kamery do radaru ACC, ale w pierwszym linku autor pisze, że nie jest to konieczne.
Jednak po kodowaniu kamera cały czas wywala mi błąd komunikacji Can Bus - brak danych Databus U112100 z ODBeleven. W pozostałych systemach (44, 17, 5F) nie występują błędy związane z dodaniem kamery.
Pomyślałem więc, że może to być spowodowane tym, że kamera nie jest podłączona do radaru ACC.
Również w kamerze też odznaczyłem kodowanie że jest zamontowany ACC . Nic nie pomogło.
Rozebrałem więc przód auta żeby dostać się do złącza radaru ACC i zdziwiłem się. Ponieważ do pinów 6 i 5 są już podłączone kable.
Ale nie tak jak na moim schemacie, pin 5 pomarańczowo/biały i pin 6 pomarańczowo/brązowy, ale pin 5 pomarańczowo/czerwony i pin 6 pomarańczowo/brązowy.
I teraz pytanie do czego te kable są podłączone? Ze schematu nie wynika, że należy je podłączyć do istniejącej wiązki przewodów. Może to już jest przygotowana wiązka do podłączenia LA ??? Ale dlaczego pin 5 różni się kolorem ???
Czy ktoś z Was doposażał już auto po liftingu w Lane Assist, lub ma jakieś linki gdzie to robiono?
Może te dwa moje linki to Golfy Mk7, ale sprzed liftingu? I może podłączenie kabli przed i po liftingu jest inne?
W internecie jest mnóstwo informacji na temat tej modernizacji, jednak 95% z nich to golfy sprzed FL.
Jeżeli ktoś miałby też wskazówki dotyczące źródła schematów elektrycznych do O3 po liftingu to również byłbym bardzo wdzięczny.Ostatnio edytowany przez KOMAND1306; 7725.KOMAND
Komentarz
-
Komentarz