Zamieszczone przez pedros
Zmiana konfiguracji gdy auto juz zamowione
Zwiń
X
-
Zmiana konfiguracji gdy auto juz zamowione
Witam , czy ktos z Was mial taka sytuacji ze postanowil zmienic cos w konfiguracji podczas gdy auto juz teoretycznie w produkcji , zaliczka wplacona itd. Termin odbioru auta mam na ostatni tydzien wrzesnia i podobno juz nic nie moge zmienic jestem ciekaw jak to u Was wygladalo?
-
-
nie ma opcji zmianykliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Najlepiej to zrezygnuj z O3 póki możesz. Powiem szczerze ze wczoraj sam zrezygnowałem z zakupu O3 na który niemal się już zdecydowałem. Ale to tylne zawieszenie strasznie psuje auto. Jest to niedopuszczalne aby waląc taką kasę mieć takie pudło dęte z tyłu. Miałem to przełknąć, ale to co się teraz dzieje w Skodzie woła o pomstę do nieba. Nie wiem - może mój znajomy jest takim pechowcem, który także w tym samym czasie szukał najlepszej oferty zakupu O3, usłyszał w salonie wprost, że jak mu się nie podoba rabat 6,5% przy standardowej wycenie konfiguratora na prawie 92k, to niech idzie gdzie indziej albo nie kupuje.
Sprzedawca stwierdził ze sprzedaż Skody idzie dobrze - no i widać im nie zależy. Więc taki tekst to był tylko gwóźdź do trumny. Od dzisiaj rozglądamy się już w salonach VW, u Skody więcej nic nie kupimy.
BTW. Sprzedawca VW dzisiaj rzucił takie info na temat wielowahaczy - a może się komuś przyda - nie wiem ile w tym prawdy, nie znam się technicznie aż tak na zawieszeniu, nie sprawdzałem tego również póki co - ale podobno wielowahacz można sprawdzić sobie samemu - czy auto je ma czy też nie - patrząc na zaciski tylego hamulca. Jeżeli jest to wielowahacz, to będzię on zawsze na godzinie 9 - wymusza to podobno konstrukcja tego zawieszenia. Może ktoś ze specjalistów potwierdzi to info.
Pozdrawiam i życzę powodzenia przyszłym właścicielom O3.
yo
Komentarz
-
-
@memcio, a nie prosciej to zawieszenie sprawdzic po prostu patrzac pod samochod? przeciez czy to belka czy wielowahaczowe zawieszenie to widac chyba dosc prosto....
ps. jak kupujesz VW to teraz sa upustu na grupy zawodowe - od reki 9% wg salonu Plichta na zadupiu niby w Gdansku, a wlasciwie to przy obwodnicy. Moze mozna cos jeszcze od samego dealera urwac - jakies 5% (moze wiecej, nie wiem), gdyby to sie zsumowalo to byloby ladne 14-15%... ale moze owe 9% juz sie nie sumuje z tym co sie uda dostac od dealera..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xxxmikeyZaliczka przepisami prawa podlega zwrotowi. A warunki jej zwrotu są opisane dokładnie w zamówieniu.
"W razie braku możliwości dostarczenia Kupującemu samochodu w uzgodnionym terminie (...) Kupującemu przysługuje zwrot zaliczki ..."
I tylko tyle na temat zwrotu. W przypadku kolegi ten warunek chyba nie jest spełniony.
[ Dodano: Czw 15 Sie, 13 17:08 ]
Zamieszczone przez memcio82Najlepiej to zrezygnuj z O3 póki możesz. Powiem szczerze ze wczoraj sam zrezygnowałem z zakupu O3 na który niemal się już zdecydowałem. Ale to tylne zawieszenie strasznie psuje auto. Jest to niedopuszczalne aby waląc taką kasę mieć takie pudło dęte z tyłu.
Komentarz
-
-
Zaliczka, w przeciwieństwie do zadatku, podlega zwrotowi. Z reguły w jej nominalnej wartości. Do tej pory w zamówieniach zapis mówił, że dealer może zwrócić zaliczkę w ciągu dwóch tygodni po sprzedaży samochodu będącego przedmiotem zamówienia innemu klientowi, jednak w okresie nie przekraczającym pół roku.Moja toczka -> tu
Komentarz
-
-
fosa, zamówiłeś, wpłaciłeś zaliczkę... Chcesz zrezygnować - to też normalne. Zdarzało się tak i to nie raz. o przyczyny często już nawet nie pytałem. To normalne, że konfigurację samochodu, czy model, Klienci zmieniają.
Faktycznie, zmiana konfguracji samochodu, kiedy jest już potwierdzony w produkcji, nie jest możlwia przez dealera. Jedyna opcja, to zamowienie drugiego auta dla Ciebie. A to, które zamawiałeś wczesniej dealer będzie musial kupić jak przyjedzie do kraju i sprzedać komuś innemu.Moja toczka -> tu
Komentarz
-
-
fosa, zależy ile i jak jeździsz. Mi osobiście nie przeszkadza belka z tyłu. Jest odrobinę głośniejsza przy dużych dziurach, mniej pewna przy ekstremalnej prędkości na zakrętach. Za to na pewno jest tańsza w eksploatacji, a połączona z ESP, ABS, MSR itp. daje radę.
Jeździłeś na belce i na wielowahaczu w O3?Moja toczka -> tu
Komentarz
-
-
fosa, to zadaj sobie oytanie, ile z tych osób faktycznie jeździło O3 i ile z nich kupi auto z jednym lub drugim rodzajem zawieszenia. Sam piszesz, że testowałeś O3 i Tobie to nie przeszkadzało... Gdybyśmy sugerowali się uwagami wszystkich internautów, to żaden z nas nie kupiłby samochodu spełniającego wszystkie wymagania....Moja toczka -> tu
Komentarz
-
Komentarz