Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zmiana lamp na xenony z ledami

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • zmiana lamp na xenony z ledami

    Zamieszczone przez przemik
    To juz kolejny przypadek na tym forum pokazujący czym się konczy jazda z zapieczoną zmienną geo w sprezarce.
    Nie wiem czym sie kieruje pan mechanik ... ale na mojego czuja wtryski masz dobre.
    A to ze masz korby pogiete to wiecej niż pewne.
    Może kroby to jakiś trafem ocalały, ale rozrząd i głowica - schrott.

  • #2
    zmiana lamp na xenony z ledami

    czy ktos się orientuje czy istnieje możliwość zamiany zwyklych lamp na xenon z ledami do jazdy dziennej? oczywiscie w ramach aso i bez utraty gwarancji. pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Bardzo ciężko jest w temacie , a o wymianie w serwisie można zapomnieć.CENA ZAJE....

      Komentarz


      • #4
        jedna lampa kosztuje 2 tys z lekkim hakiem(nie wiem, czy kompletna lampa, czy goła bez silniczków i przetwornic), plus wiązki, czujniki poziomowania, sterownik poziomowania, czujnik zmierzchu, pierdołki, kodowanie i ładna sumka się nazbiera, zrobić raczej się da tylko musisz trafić na porządne ASO w którym nie usłyszysz, że w aucie nic się nie da zmienić i troszkę kasiorki też musisz przygotować.

        Komentarz


        • #5
          Nie lepiej bylo dobrac pakiet z xenonami? Chociaz nie wiem czy dla 1.2 taka mozliwosc jest....
          "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

          Komentarz


          • #6
            A moze hidretrofit.pl

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez JacekRS
              Nie lepiej bylo dobrac pakiet z xenonami? Chociaz nie wiem czy dla 1.2 taka mozliwosc jest....
              Od wersji Ambition jest taka możliwość w każdej wersji silnikowej.
              W Active - niestety.
              Była - Octavia 1 1.9 TDI 90KM Przebiegła 240KKM. Średnio 20KKM rocznie (12 lat)
              Jest - Octavia 3 Elegance 1.4 TSI 103KW(140KM)(6)(szary metal)+ amazing+dynamic(kiera wielofunkc.)+chrom+drive setup+areo+maxi-dot kolor+gsm+life plus+alarm + masę duperelek
              Moja szara myszka - Octavia 3
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...303773#1303773

              Komentarz


              • #8
                To może mi ktoś powie w jakiej najtańszej opcji można mieć w O3 ledy z ksenonem, bo w konfiguratorze skody nie mogę się połapać ?

                Komentarz


                • #9
                  żarówki ksenonowe owszem sa moze lepsze parę meteow dalej widać ale tak jak ledy cy energooszczędne zwróć uwagę na przekręt jaki zaistnial na swiecie to ma efektownie wygladac a ty masz płacić i uczestniczyć w tym kolaboracie, zaraz zobaczysz ilu znajdzie sie oponentów
                  Octavia III 1.4 TSI AMBITION, KOLOR DZIADKOOOWYYY BEŻOOOWY

                  Komentarz


                  • #10
                    Wszystko się zgadza ale jak kupujesz nowe auto to chcesz żeby wyglądało nowocześnie , a taki efekt dają ledy.

                    [ Dodano: Pią 08 Sie, 14 22:33 ]
                    Mi osobiście nie zależy na ksenonach tylko na ledach. I właśnie skoda tak z konfigurowała ,żeby wydoić klienta.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Ralfik
                      nie zależy na ksenonach tylko na ledach
                      dokładnie kolego... też mnie boli, że nadal nikt nie produkuje/modernizuje kloszy z paskiem LED bez ksenonów
                      ... ca 36Hz - MQB dudni, polternde hinterachse, low frequency 'boom' in cabin

                      Komentarz


                      • #12
                        Jest juz możliwość wymiany zwykłych reflektorów na lampy ksenonowe z ledami.
                        Jest firma z Mazowsza, która to wykonuje, wymienia lampy na oryginał Skody z ledami i biksenon'ami oraz odpowiednio koduje w komputerze auta. Koszt takiej usługi to ok 2800zł, nie wiem tylko czy będzie dziłać poziomowanie, ale dziś tam przedzwonie i napisze.
                        PS. Nie działa poziomowanie automatyczne-tylko ręcznie z przycisku (pokretła) jak przy zwykłych lampach. Koszt zawiera wszystkie części, jedynie warunkiem jest, aby swoje lampy zostawić w rozliczeniu.

                        Komentarz


                        • #13
                          Wymieniają na oryginały z O3 łącznie z żarnikami, czy oryginalna jest lampa z instalacją a żarniki dają słabsze? Bo przy braku samopoziomowania, do tego brak układu zmywania, to już pomijając fakt, że auto nie powinno przejść przeglądu rejestracyjnego (przynajmniej w teorii), to potem jeździ taki jeden z drugim i wali w nocy po oczach :evil:
                          Pozdro

                          Komentarz


                          • #14
                            Masz racje z tym przegladem rejestracyjnym, tylko kto by sie tym przejmowal...
                            Wieksze zagrozenie na drodze stanowi masa zlomow ktora zostala zwieziona z zachodu, a jezdzily nimi same dziewice w ciazu, a Tata Niemiec, az plakal jak sprzedawal taka fure-okazje !!!

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Dodi
                              Masz racje z tym przegladem rejestracyjnym, tylko kto by sie tym przejmowal...
                              Dlatego napisałem, że to tylko teoria.
                              Ale patrząc na auta, jakie spotykam często na drodze, zarówno złomy robiące cztery ślady jak i często domorosły "tuning", to życzyłbym sobie, by przeglądy były poważniej traktowane.
                              W dłuższej perspektywie czasu wyszłoby to wszystkim na dobre.
                              Pozdro

                              Komentarz


                              • #16
                                A może wiecie czy przy lampach ze słabszym żarnikiem czyli 25W , lampa taka ma poziomowanie automatyczne czy ręczne?

                                Komentarz


                                • #17
                                  Pewny na 100% nie jestem, więc niech mnie ktoś najwyżej poprawi, ale taki żarnik w ksenonach nie wymaga ani samopoziomowania ani sprysków.
                                  Chyba dlatego w niektórych modelach co bardziej budżetowych producenci je zaczęli montować.
                                  Pozdro

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Dodi
                                    Masz racje z tym przegladem rejestracyjnym, tylko kto by sie tym przejmowal...
                                    Wieksze zagrozenie na drodze stanowi masa zlomow ktora zostala zwieziona z zachodu, a jezdzily nimi same dziewice w ciazu, a Tata Niemiec, az plakal jak sprzedawal taka fure-okazje !!!
                                    Tak! A nowe "złomy", sa kupowane w wersji "saute", by potem wstawic w reflektor (czesto nawet bez soczewki) HID z allegro za 3 stówki i "płoną" potem takie pochodnie z naprzeciwka, ze az oczy trzeba zamykac! Ale wlasciciel mowi, ze "dla mnie swieci zajebiscie" i ma wsio w dupie, i tlumaczy to sobie tak jak Ty to opisales. Inna sprawa, ze na drogach spotykamy sporo wyklepanych "przystankow autobusowych"

                                    Najwazniejsze by reflektory byly wstawione ori xenon. W polowie 10letnich aut z ori xenonami autopoziomowanie juz nie dziala, wiec to wg mnie najmniejszy problem.
                                    "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Dokladnie ma ie Panowie racje, w budzetowych autach nie ma autoamtycznego samopoziomowania xenonow i dlatego ich cena jest duzo nizsza przy oonfoguracji nowego auta (ok 2tys zl), druga sprawa, ze w starszych autach towniez samopoziokownie zawodzi wiec wychodzi na jedno.
                                      Ja raczej napewno sie skusze na przyszly sezon na wymianale zwyklych lamp w mojej Octavi na oryginalne xenony. Zawsze to lepsze od chinskiego badziewia i mam pelna swiadomosc, ze automatyczne poziomowanie nie bedzie dzialalo.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Dodi
                                        w starszych autach towniez samopoziokownie zawodzi wiec wychodzi na jedno
                                        uogólniasz- wszystko zalezy od kierowcy/właściciela- jak nie dba to wiek auta nie gra roli
                                        znam auta roczne/dwuletnie które są tak dobite przez uzytkowników(zwłaszcza młodych ludzi dla których "firmówka" jest pierwszym autem) że kilkunastoletni szrot niejednokrotnie jest w lepszym stanie
                                        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Z czasem pewnie wymyślą jak doposażyć w ori ksenon łącznie z samopoziomowaniem, póki co zbyt świeże auto.
                                          http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
                                          Trochę plików do VCDS, zapraszam

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez Dodi
                                            Ja raczej napewno sie skusze na przyszly sezon na wymianale zwyklych lamp w mojej Octavi na oryginalne xenony. Zawsze to lepsze od chinskiego badziewia i mam pelna swiadomosc, ze automatyczne poziomowanie nie bedzie dzialalo.
                                            Życzę jak najszybszej utraty dowodu rejestracyjnego i dużych kosztów w przywracaniu auta do stanu sprzed przeróbki. Co innego awaria układu a co innego działanie z premedytacją.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Życzę jak najszybszej utraty dowodu rejestracyjnego i dużych kosztów w przywracaniu auta do stanu sprzed przeróbki. Co innego awaria układu a co innego działanie z premedytacją. MATOŁ :!:

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Kurde, nie sądziłem, że swoim wtrąceniem o przeglądach rejestracyjnych wywołam tak skrajne reakcje :|
                                                Pozdro

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Bez poziomowania to sie nie powinno z garazu wyjezdzac.

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X