Czołem,
Czy ktoś z Was ogarniał podobny problem jak tu: http://www.briskoda.net/forums/topic...oorly-fitted/?
U mnie skrajna prawa odstaje, a dokładniej jej prawy dolny narożnik. Wymieniana w ASO, jeszcze gorzej. Suma summarum okazało się, że ASO nie zatrzasnęło jej prawidłowo (i nic dziwnego, bo instrukcja serwisowa jest wadliwa!!!), ale efekt jest taki, jak pod wskazanym linkiem. Z tego co się domyślam, prawy dolny zatrzask nie może się rozeprzeć, bo kratka jest zbyt płytko (nawet przy dociskaniu), a dalej jej ruch blokuje własnie ta srebrna obwolutka. Gdyby wpadała zbyt głęboko i zatrzask nie miał punktu zaczepienia to temat byłby prosty, bo wystarczyłoby dokleić "dystansik". Ale w drugą stronę nie wiem, co zrobić.
Będę wdzięczny za wszelkie info w tej materii.
PS. czy ktoś może sprawdzić, jak jest różnica między elementami: 5ED 819 701, 5ED 819 701B, 55E0 819 702 C, 5E0 819 702 D ?
Czy ktoś z Was ogarniał podobny problem jak tu: http://www.briskoda.net/forums/topic...oorly-fitted/?
U mnie skrajna prawa odstaje, a dokładniej jej prawy dolny narożnik. Wymieniana w ASO, jeszcze gorzej. Suma summarum okazało się, że ASO nie zatrzasnęło jej prawidłowo (i nic dziwnego, bo instrukcja serwisowa jest wadliwa!!!), ale efekt jest taki, jak pod wskazanym linkiem. Z tego co się domyślam, prawy dolny zatrzask nie może się rozeprzeć, bo kratka jest zbyt płytko (nawet przy dociskaniu), a dalej jej ruch blokuje własnie ta srebrna obwolutka. Gdyby wpadała zbyt głęboko i zatrzask nie miał punktu zaczepienia to temat byłby prosty, bo wystarczyłoby dokleić "dystansik". Ale w drugą stronę nie wiem, co zrobić.
Będę wdzięczny za wszelkie info w tej materii.
PS. czy ktoś może sprawdzić, jak jest różnica między elementami: 5ED 819 701, 5ED 819 701B, 55E0 819 702 C, 5E0 819 702 D ?
Komentarz