Proszę pomóżcie gdzie mogę szukać pochodzenia charakterystycznego puknięcia przy przyspieszaniu.
Efekt jakby śrubka/nakrętka była na dnie otworu na koło zapasowe i przy przyspieszaniu uderzała o metalową ściankę tej komory
Sprawdzałem rejon komory na koło zapasowe i nic tam luzem 'nie lata'.
Dźwięk jest metaliczny (jakby metal o metal delikatnie pukał).
Dzieje się tak przy przyspieszaniu zarówno ze startu zatrzymanego - jak i przy jeździe.
Chociaż ze startu i małych prędkościach wystarczy tylko musnąć gaz,
a przy wyższych prędkościach trzeba mocniej przyspieszyć żeby był ten efekt.
Dzieje się tak nawet przy 130km/h jak wciśnie się gaz w podłogę.
Pacjent: O3 kombi, użytkowany od maja 2016, przebieg 47tys.
Czy z taką drobnostką można podjechać na gwarę do ASO?
Usunąłem wszystko z bagażnika i efekt jest nadal - na pewno gdzieś z tyłu auta jakby coś gdzieś w podłodze z tyłu komorze koło lamp czy coś...
Efekt jakby śrubka/nakrętka była na dnie otworu na koło zapasowe i przy przyspieszaniu uderzała o metalową ściankę tej komory
Sprawdzałem rejon komory na koło zapasowe i nic tam luzem 'nie lata'.
Dźwięk jest metaliczny (jakby metal o metal delikatnie pukał).
Dzieje się tak przy przyspieszaniu zarówno ze startu zatrzymanego - jak i przy jeździe.
Chociaż ze startu i małych prędkościach wystarczy tylko musnąć gaz,
a przy wyższych prędkościach trzeba mocniej przyspieszyć żeby był ten efekt.
Dzieje się tak nawet przy 130km/h jak wciśnie się gaz w podłogę.
Pacjent: O3 kombi, użytkowany od maja 2016, przebieg 47tys.
Czy z taką drobnostką można podjechać na gwarę do ASO?
Usunąłem wszystko z bagażnika i efekt jest nadal - na pewno gdzieś z tyłu auta jakby coś gdzieś w podłodze z tyłu komorze koło lamp czy coś...
Komentarz