Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem użytkownikiem Skody Octavia III, sedan, wersja Style, rocznik 2016. Skrzynia biegów manualna.
Podczas zaciągania i zwalniania hamulca ręcznego słyszę wyraźne tarcie pochodzące z miejsca gdzie jest naciąg – regulacja hamulca ręcznego wewnątrz tunelu środkowego. Gdybym się dostał do tego miejsca nasmarował bym końcówki linek i sam mechanizm ich naciągu i myślę że problem by zniknął.
Wyciągnąłem schowek, który jest na końcu tunelu, odkręciłem wewnątrz dwa wkręty po prawej i lewej stronie tunelu,
odbezpieczyłem zatrzaski, które są w ich pobliżu i NA TYM KONIEC – STANĄŁEM.
Jak dostać się dalej?
W Internecie można znaleźć dokładne opisy z fotografiami jak zdemontować tunel środkowy w Octavia I i II, ale demontażu III nie znalazłem.
Jeżeli ktoś wie jak to wykonać to bardzo proszę o radę.
Jestem użytkownikiem Skody Octavia III, sedan, wersja Style, rocznik 2016. Skrzynia biegów manualna.
Podczas zaciągania i zwalniania hamulca ręcznego słyszę wyraźne tarcie pochodzące z miejsca gdzie jest naciąg – regulacja hamulca ręcznego wewnątrz tunelu środkowego. Gdybym się dostał do tego miejsca nasmarował bym końcówki linek i sam mechanizm ich naciągu i myślę że problem by zniknął.
Wyciągnąłem schowek, który jest na końcu tunelu, odkręciłem wewnątrz dwa wkręty po prawej i lewej stronie tunelu,
odbezpieczyłem zatrzaski, które są w ich pobliżu i NA TYM KONIEC – STANĄŁEM.
Jak dostać się dalej?
W Internecie można znaleźć dokładne opisy z fotografiami jak zdemontować tunel środkowy w Octavia I i II, ale demontażu III nie znalazłem.
Jeżeli ktoś wie jak to wykonać to bardzo proszę o radę.