Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ziemia pod korkami w progach

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ziemia pod korkami w progach

    Witam. Czy ma ktoś też taki problem ze pod korkami w progach zbiera mu się ziemia? Mała rdza mi się wdała przy przednim prawym korku.
    A I co to za przypadłości że rdzewieje przy podświetleniu rejestracji? Może wężyk od spryskiwacza wypadł i sie tam leje bo nie leci płyn z tylnego spryskiwacza.

  • #2
    Znasz historię tego auta? Nie jest po zalaniu?

    Komentarz


    • #3
      Historii pełnej nie znam. Ale nie wyglada na zalane bo wewnątrz sucho i brak oznak zalania. A nie dostaje się tam ten brud przez błotniki gdzies jak jest woda odprowadzana kanałami?

      Komentarz


      • #4
        Wrzuć jakieś zdjęcia.

        Komentarz


        • #5
          Witam,
          Odgrzeję temat ziemia w progach czy inny syf to standard obejrzycie sobie dokładnie wszystkie otwory w progach tzn. ja kupiłem O3 z polskiego salonu i przy zakupie wyjąłem jedną zaślepkę i okazało się ze jest juz w progu sporo syfu i z racji że fabryka nie postarała się z grubością podkładu to pojawiły się już naloty korozji, dlatego jeśli planujecie być z autem na dłużej to wszystkie korki wyjąć wyczyścić dokladnie na ile się da jesli jest korozja to oczyscic odtłuścić i na to podkład epoksydowy masterbond pozniej zalac progi woskiem polecam innotec hi wax dry, w razie pytań jestem do dyspozycji

          PS. golfy 7 maja ten sam problem identyczna budowa progu u kolegi z pracy jeden z otworów był całkowicie zapchany ziemią

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez D0MIN Zobacz wpis
            Witam,
            Odgrzeję temat ziemia w progach czy inny syf to standard obejrzycie sobie dokładnie wszystkie otwory w progach tzn. ja kupiłem O3 z polskiego salonu i przy zakupie wyjąłem jedną zaślepkę i okazało się ze jest juz w progu sporo syfu i z racji że fabryka nie postarała się z grubością podkładu to pojawiły się już naloty korozji, dlatego jeśli planujecie być z autem na dłużej to wszystkie korki wyjąć wyczyścić dokladnie na ile się da jesli jest korozja to oczyscic odtłuścić i na to podkład epoksydowy masterbond pozniej zalac progi woskiem polecam innotec hi wax dry, w razie pytań jestem do dyspozycji

            PS. golfy 7 maja ten sam problem identyczna budowa progu u kolegi z pracy jeden z otworów był całkowicie zapchany ziemią
            Może głupie pytanie można wyjąć te zaślepki bez uszkodzenia? Też się zastanawiałem żeby tam "zajrzeć" i dać coś do profili zamkniętych. Zaślepki (gumki) bardzo mocno przylegają i trochę bałem się ich ruszyć żeby nie uszkodzić.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez tomekcm Zobacz wpis

              Może głupie pytanie można wyjąć te zaślepki bez uszkodzenia? Też się zastanawiałem żeby tam "zajrzeć" i dać coś do profili zamkniętych. Zaślepki (gumki) bardzo mocno przylegają i trochę bałem się ich ruszyć żeby nie uszkodzić.
              Spokojnie je wyjmiesz ja dalem rade palcami ew czyms plastikowym zeby nie porysowac tam podkladu, po wyczyszczeniu i konserwacji spokojnie zalozysz je powtornie. Polecam dokladnie obejrzec po uyciu te miejsca bo wyszlo u mnie ze rdza sie juz rozwijala pod fabrycznym podkladem, wyczyscilem wszystko od zewnatrz a krawedzie wewnetrzne miniszlifierka poniewaz po spojrzeniu kamerka tez widzialem ze przy krawedziach wewnatrz podklad odprysukje. Nie jest to przypadek jednostkowy ogladalem kilka vagow i w niektorych bylo gorzej niz u mnie

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X